• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Товар - код CPV 18140000-2 по ДК 021:2015 – Аксесуари до робочого одягу (Засоби індивідуального захисту).(РПЗ-9.690)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Авраменко Юрій Володимирович, т.05136 – 4-41-93 yu_avramenko@sunpp.atom.gov.ua

Завершена

2 805 735.58 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.7% або 20 000.00 UAH
Номер: 12fc125bca0c4437914790d455adc1cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-16-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.05.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 16.05.2022 16:44 - 07.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.05.2022 № 78 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-12-24-003869-c 24.12.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПІЛТЕКС» та ТОВ «ТЕКСТЕР» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом», Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 23.12.2021 № 624, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕКСТЕР» (далі – ТОВ «ТЕКСТЕР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПІЛТЕКС» (далі – ТОВ «ПІЛТЕКС»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2022, договір на постачання товару від 23.02.2022 № 53-123-01-22-07511. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом, зокрема, завантаження наступних файлів (по кожному пункту окремо): «7. Файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, виданої уповноваженим органом з оцінки відповідності (далі – Декларація). 8. Файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу сертифікату перевірки (або експертизи) типу, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності (далі – Сертифікат) 9. Файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар» (далі – Висновок). Учасники ТОВ «ТЕКСТЕР» та ТОВ «ПІЛТЕКС» у складі своїх тендерних пропозицій надали Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 02.06.2021 № 12.2-18-1/10493 виданий ТОВ «ЮАСАФЕТІ» (об’єкт експертизи: Засоби індивідуального захисту від падіння з висоти та комплексне приладдя, згідно із додатком), водночас додаток, що передбачений даним Висновком, учасники ТОВ «ТЕКСТЕР» та ТОВ «ПІЛТЕКС» у складі своїх тендерних пропозицій не надали, чим недотримались вимог підпункту 9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, у складі своїх тендерних пропозицій учасники ТОВ «ТЕКСТЕР» та ТОВ «ПІЛТЕКС» не надали Декларацій, Сертифікатів та Висновків на товар: Світлофільтр ESAB 90х110 10 DIN, Світлофільтр ESAB 90х110 11 DIN, Світлофільтр ESAB 90х110 9 DIN виробництва ТМ «Portwest», чим недотримались вимог підпунктів 7 та 8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «ПІЛТЕКС» та ТОВ «ТЕКСТЕР» як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 06.06.2022 18:12 - 22.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2022 18:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Щодо тверджень: Що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом, зокрема, завантаження наступних файлів (по кожному пункту окремо): «7. Файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, виданої уповноваженим органом з оцінки відповідності (далі – Декларація). 8. Файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу сертифікату перевірки (або експертизи) типу, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності (далі – Сертифікат) 9. Файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар» (далі – Висновок)» Учасники ТОВ «ТЕКСТЕР» та ТОВ «ПІЛТЕКС» у складі своїх тендерних пропозицій надали Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 02.06.2021 № 12.2-18-1/10493 виданий ТОВ «ЮАСАФЕТІ» (об’єкт експертизи: Засоби індивідуального захисту від падіння з висоти та комплексне приладдя, згідно із додатком). Водночас додаток, що передбачений даним Висновком, учасники ТОВ «ТЕКСТЕР» та ТОВ «ПІЛТЕКС» у складі своїх тендерних пропозицій не надали, чим недотримались вимог підпункту 9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до умов тендерної документації ( п.п.9 пункту 1 розділу ІІІ) учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар. Учасники процедури закупівлі -ТОВ «ТЕКСТЕР» та ТОВ «ПІЛТЕКС» у складі тендерних пропозицій на запропонований товар надали Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи в повному обсязі. Стосовно висновку від 02.06.2021 № 12.2-18-1/10493 виданий ТОВ «ЮАСАФЕТІ» - його надано на підтвердження позицій №№16-20 Додатку 1 тендерної документації про що свідчить зміст тексту в розділі «Об‘єкт експертизи». Вимог щодо надання Висновку разом з усіма до нього додатками умовами тендерної документації не передбачено. В тексті самого Висновку не зазначено, що без додатку він не дійсний. Причини для відхилення відсутні. Крім того, у складі своїх тендерних пропозицій учасники ТОВ «ТЕКСТЕР» та ТОВ «ПІЛТЕКС» не надали Декларацій, Сертифікатів та Висновків на товар: Світлофільтр ESAB 90х110 10 DIN, Світлофільтр ESAB 90х110 11 DIN, Світлофільтр ESAB 90х110 9 DIN виробництва ТМ «Portwest», чим недотримались вимог підпунктів 7 та 8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. З даним висновком не згодні, тому, що учасниками у складі тендерних пропозицій надано в повному обсязі усі необхідні документи відповідно до вимог п.п. 7, 8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: ТОВ «ПІЛТЕКС» - файли: «Декларація (21 стор).pdf», «Сертифікат (24стор).pdf», «Гігієна (14стор).pdf»; ТОВ «ТЕКСТЕР» - файли: «Документи по п.8.pdf», «Документи по п.9.pdf», «Документи по п.7 pdf». Дані документи поширюють свою дію на змінні екрани (до щитків та шоломів) якими і є світофільтри відповідно до документів, що надають презумпцію відповідності: ДСТУ EN 166-2001, ДСТУ EN 169-2001, ДСТУ EN 170-2001, ДСТУ EN 172:2005, ДСТУ EN 175-2001, ДСТУ EN 379:2005, ДСТУ EN 1731-2001. Додатки: 1. Файл «Декларація (21 стор).pdf» на 2 аркушах; 2. Файл «Сертифікат (24стор).pdf» на 2 аркушах; 3. Файл «Гігієна (14стор).pdf» на 3 аркушах; 4. Файл «Документи по п.8.pdf» на 47 аркушах; 5. Файл «Документи по п.9.pdf» на 38 аркушах; 6. Файл «Документи по п.7.pdf» на 30 аркушах;
Дата публікації звіту: 13.06.2022 16:28