• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Акумулятори стартерні, код 31440000-2 за ДК 021:2015 «Акумуляторні батареї»

1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. 2. Вид предмета закупівлі:Товари. 3. Особливості процедури: за вартістю придбання (найнижчою ціною). 4. Забезпечення тендерних пропозицій: Присутнє забезпечення 42 600,00 гривень без ПДВ. 5. Забезпечення виконання умов договору: Присутнє забезпечення 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. 6. Місце доставки: 04070 Україна м. Київ Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс». 7. Очікувана вартість закупівлі: 4 267 854.00 гривень з ПДВ.

Завершена

4 267 854.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Номер: 25ca279400104302b5a9eb4494e4f8cb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-16-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.05.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 16.05.2022 16:00 - 07.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.05.2022 № 78 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 48 UA-2021-12-24-002693-c 24.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, holod.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укравтозапчастина» та ТОВ «СТАРТ ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 23.12.2021 № 192) зі змінами (протокол від 11.01.2022 № 2), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТАРТ ГРУП» (далі – ТОВ «СТАРТ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «Укравтозапчастина» (далі – ТОВ «Укравтозапчастина»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.02.2022 № 25, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.02.2022 № 52.22-47 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 24.05.2021 (далі – пояснення). Моніторингом встановлено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «СТАРТ ГРУП». Так, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «СТАРТ ГРУП» надано специфікацію товару, порівняльну таблицю від 20.01.2022 № 11 та інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлено Замовником «Технічна специфікація» від 20.01.2022 № 6 в пункті 12 яких зазначено акумуляторну батарею Formula of Energy 6CT-225L(4) 12B. Відповідно до пункту 12 у додатках 1, 2 до укладеного Договору «Специфікація товару» та «Технічна специфікація товару» відповідно зазначено акумуляторну батарею Formula of Energy 6CT-220L(4) 12B. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень: 07.06.2022 20:58 - 23.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.06.2022 20:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Щодо надання інформації до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-24-002693-c від 07.06./2022 повідомляю наступне. Згідно з вищезазначеним висновком Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Слід зазначити, що у зв’язку з неможливістю виконання умов Договору через військову агресію Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану на території України Указом Президента України від 24.02.2022 №26/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» додатковою угодою №1 від 10.06.2022 достроково розірвано договір від 17.02.2022 №52.22-47, укладений між КП «Київпастранс» та ТОВ «СТАРТ ГРУП». Додається: Додаткова угода №1 від 10.06.2022.
Дата публікації звіту: 14.06.2022 16:18

Запити/Пояснення