-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Свинина охолоджена без кістки та філе куряче охолоджене
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Завершена
1 015 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 075.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 075.00 UAH
Номер:
c77a7998969a471a9e7c1bcba706d118
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-26-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2022 00:00
Період моніторингу:
26.10.2022 15:56 - 16.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-12-23-019566-c 23.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.12.2021 134, тендерну пропозицію ПП «АГРОПРОДУКТ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.01.2022 № 13, повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2022, договір від 24.01.2022 № 1, додаткові угоди від 24.01.2022 № 1, від 17.06.2022 № 2 та від 20.09.2022 № 3, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 01.11.2022 та від 10.11.2022.
Період усунення порушень:
16.11.2022 15:23 - 22.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.11.2022 15:23
Запити/Пояснення
Номер:
b9330c979f944fe18c6db017aae3dfa5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.10.2022 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2022 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Свинина охолоджена без кістки та філе куряче охолоджене», за кодом ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-23-019566-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fff663b63f7542ff8adb3599a7fa7704
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
07.11.2022 08:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2022 00:00
Опис:
Прошу надати документальне підтвердження коливання ціни товару, який є предметом даної закупівлі, на ринку, що спричинило укладання додаткових угод від 17.06.2022 № 2 та від 20.09.2022 № 3 до договору від 24.01.2022 № 1.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0bb97dcb6a03400b9e8e570e6a36c19a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.11.2022 14:53
Опис:
Доброго дня, Хмельницька середня загальноосвітня школа I-III ступенів №22 імені Олега Ольжича розглянуло Ваш запит від 2022-11-04 15:28:37. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит у вкладенні.