-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання
Завершена
1 918 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 590.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 590.00 UAH
Номер:
ee0af51a229f41b3a1389a9596ff1d0e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-28-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2022 00:00
Період моніторингу:
28.11.2022 12:39 - 20.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2022 №51-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 28.11.2022 № 51-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-12-23-019036-c від 23.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РАД ФАРМ», своєчасності укладання договору, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 8 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Центральна міська лікарня покровської міської ради Дніпропетровської області» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.12.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РАД ФАРМ» (далі – ТОВ «РАД ФАРМ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 11.01.2022 про визначення переможця торгів, повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2022, договір поставки товарів від 24.01.2022 за №39, пояснення Замовника від 01.12.2022 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.12.2022 15:17 - 14.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2022 15:17
Запити/Пояснення
Номер:
3d534cdbbfc545ac850fbc64b8a81286
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.11.2022 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Медичне обладнання, ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-23-019036-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e26932a784e0479fb5e1155c027ebd6d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.12.2022 18:29
Опис:
Відповідь на запит
Закупівля на медичне обладнання (UA-2021-12-23-019036-c) проводилась з метою забезпечення лікарні медичним обладнанням, зазначеним в зауваженнях до матеріалів перевірки Національної служби здоров’я України, яка проводилась в листопаді 2021 року.
Вибір моделей обладнання проводився разом з медичними працівниками, обирались популярні та зручні у використанні моделі обладнання. Опис технічних характеристик робився на підставі даних сайтів медичних компаній, які реалізують вказане обладнання, та на підставі документів на закупівлі аналогічних товарів.
Для визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмету закупівлі, звернулись до трьох суб’єктів господарювання з метою отримання комерційних пропозицій на обране медичне обладнання. Після отримання відповідей було прийнято рішення про розмір очікуваної вартості закупівлі.
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на веб-сайтах не розміщувалась, оскільки джерелом закупівлі були власні кошти підприємства, отримані від господарської діяльності (ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2021-12-23-018756-c).
Додаток – 3 комерційні пропозиції.