-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Sevoflurane
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Номер:
47085d8fe15f4ebe8cf5f31c31a5bac3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-10-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2022 00:00
Період моніторингу:
10.08.2022 13:06 - 01.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-12-23-018674-c 23.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» та ТОВ «ЗАЙДЕКС УА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 23.12.2021 № 695, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТА. ЛТД» (далі – ТОВ «ВЕНТА. ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАЙДЕКС УА» (далі – ТОВ «ЗАЙДЕКС УА»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2022, договір про закупівлю товарів від 18.02.2022 № 28, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 22.08.2022.
За результатами моніторингу встановлено, що згідно із наданою Замовником на запит Держаудитслужби, видатковою накладною від 06.07.2022 № 3872430 ТОВ «ВЕНТА.ЛТД» поставило лікарські засоби: Сево-Анестеран на загальну суму 74 579,00 грн з ПДВ. Відповідно до платіжного доручення від 27.07.2022 № 4312 Замовник через Хмельницьку філію АТ КБ «ПРИВАТБАНК» здійснив оплату за поставку лікарських засобів на рахунок ТОВ «ВЕНТА.ЛТД» в АТ «ПУМБ» на суму 74 579,00 грн з ПДВ.
При цьому відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) для забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації установити до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, мораторій (заборону) на: виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є Російська Федерація або такі особи (далі - особи, пов’язані з державою-агресором):
юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є російська федерація, громадянин російської федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації.
Згідно з абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 1 Постанови № 187 зазначене обмеження не застосовується до юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України: які є банками або за рахунками яких на підставі нормативно-правових актів або рішень Національного банку дозволяється здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій.
Відповідно до рішення правління Національного банку України від 11.04.2022 № 179-рш, наданого Замовником на запит Держаудитслужби, дозволено АТ «ОТП БАНК» (код за ЄДРПОУ 21685166), АТ «ПУМБ» (код за ЄДРПОУ 14282829), філії ‒ Дніпропетровське обласне управління АТ «Ощадбанк» (код за ЄДРПОУ 09305480) та АБ «УКРГАЗБАНК» (код за ЄДРПОУ 23697280) здійснювати видаткові операції за рахунками ТОВ «ВЕНТА. ЛТД».
Період усунення порушень:
01.09.2022 11:14 - 07.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2022 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
3c59384b5b524e36afd96ba5900f3463
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2022 09:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Sevoflurane» (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-23-018674-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 18.02.2022 № 28 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e9a58f76cef94918b28b74d9ccc1eb76
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
25.08.2022 14:55
Опис:
І. Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 22.08.2022 року, може повідомити наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Sevoflurane)» було залучено відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання лікарського засобу, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки головного фармацевта Комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу в анестетиках.
Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 05.11.2019 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП).
Враховуючи вищевикладене починаючи з 05.11.2019 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано розпорядників бюджетних коштів про проведення закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6(Sevoflurane)». Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З вказаним питанням рекомендуємо звернутись безпосередньо до головного розпорядника бюджетних коштів.
Принагідно повідомляємо, що на офіційному сайті Комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради в розділі «НОВИНИ» (http://hol.com.ua/news/) наявна інформація про очікувану вартість, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі щодо процедур закупівлі які фінансуються за рахунок бюджетних коштів.
ІІІ. Стосовно надання інформації та підтвердних документів (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 18.02.2022 № 28 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Повідомляємо, що між Замовником та ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", були здійснені розрахунки на підставі видаткової накладної №3872430 від 06.07.2022р.