• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Суховоля Городоцького району Львівської області». (Коригування) - Роботи з технічного нагляду

Завершена

1 518 757.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 593.79 UAH
Номер: fa40ae1805be426fa24b353fff059b3c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-22-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 22.09.2022 09:42 - 14.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.09.2022 № 29-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 22.09.2022 № 29-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-23-016881-c, 23.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення пункту 3 частини третьої статті 25 та пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; звернення та надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та розірвання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З метою усунення порушення законодавства у сфері закупівель Замовником розірвано договір від 07.02.2022 № 03/01/22.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); звернення та надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та розірвання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.12.2021 б/н (далі – тендерна документація); звернення та надання роз’яснення щодо тендерної документації; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Яблонського Ігоря Романовича (далі – ФОП Яблонський І.Р.); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 1; пояснення Замовника, отримане 29.09.2022 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю послуг від 07.02.2022 № 03/01/22 та додаткова угода до нього від 26.09.2022 № 1; звіт про результати проведення процедури; звіт про виконання договору про закупівлю. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункти 3.6. «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» (в частині неповернення забезпечення тендерної пропозиції) та 3.7. «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містять посилання на норми Закону в термін його дії до 19.04.2020, чим порушено вимоги пункту 3 частини третьої статті 25 та пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що надане ФОП Яблонський І.Р. забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам пункту 3 частини третьої статті 25 Закону (в частині неповернення забезпечення тендерної пропозиції). Крім того, проведеним аналізом встановлено, що ФОП Яблонський І.Р. не надав у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 3.8. «Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.16 та ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Враховуючи наведене вище та пояснення Замовника, тендерна пропозиція ФОП Яблонський І.Р. згідно з пунктами 1 та 3 частини першої статті 31 Закону підлягала відхиленню.
Період усунення порушень: 04.10.2022 15:22 - 19.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.10.2022 15:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір з ФОП Яблонським І.Р. розірвано. Оплата по договору становить: 2 050,75 грн.(дві тисячі п’ятдесят гривень 75 копійок).
Дата публікації звіту: 04.10.2022 15:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуті шляхом розірвання Замовником договору.
Дата публікації: 06.10.2022 11:34

Запити/Пояснення