-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92
Завершена
640 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 201.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 201.00 UAH
Номер:
6fcc55f111404ae4abbf07861723a9fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-24-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.08.2022 00:00
Період моніторингу:
24.08.2022 11:10 - 15.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.08.2022 № 21-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.08.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.08.2022 № 21-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2021-12-23-006410-b 23.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» встановлено порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та з урахуванням положень пункту 1 Постанови № 187, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційне підприємство «Лозівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-12-23-010589-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 23.12.2021 (протокол № 216) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.01.2022 № 8; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю від 31.01.2022 № 1/20 (далі - Договір про закупівлю); повідомлення по внесення змін до Договору про закупівлю; додаткові угоди до Договору про закупівлю від 07.02.2022 № 1, від 28.02.2022 № 2, від 08.08.2022 № 3 та від 08.08.2022 № 4; пояснення та документи Замовника, отримані 25.08.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та Замовником у тендерній документації, а його тендерна пропозиція підлягала відхиленню з наступних підстав.
Так, згідно з умовами підпункту 5.1.1 пункту 5.1 частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник зобов’язав учасників надати у складі тендерної пропозиції «позитивні відгуки від замовника (покупця) про виконання аналогічного договору, щодо кожного з договорів які надаються Учасником у складі пропозиції». При цьому, «дата відгуку повинна бути не раніше дати оголошення відповідних торгів». Крім того, Замовник зауважив, що відгуки «повинні бути адресовані замовнику торгів».
Учасник ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» у складі тендерної пропозиції оприлюднив відгуки про виконання двох аналогічних договорів, наданих їм у складі тендерної пропозиції, а саме: відгук від Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації щодо виконання Договору про закупівлю товару за державні кошти від 29.01.2020 № 6 (файл «3.5 Лист-відгук_Сектор_освіти_Богодухівської_РДА 2021.pdf») та відгук від Комунального підприємства «Зміїв-житло» Зміївської міської ради щодо виконання Договору про закупівлю від 14.06.2021 № 56 (файл «3.6 Лист-відгук Зміїв-житло 06.11.2021.pdf»).
При цьому, обидва зазначені відгуки зареєстровані значно раніше дати оголошення відповідних торгів UA-2021-12-23-006410-b, тобто, раніше 23 грудня 2021 року. Зокрема, відгук від Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації має дату реєстрації 19.03.2021, а відгук від Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації зареєстрований 06.12.2021.
Крім того, обидва відгуки адресовані не Комунальному некомерційному підприємству «Лозівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Лозівської міської ради Харківської області, який є Замовником торгів, а учаснику процедури закупівлі UA-2021-12-23-006410-b - ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна».
Отже, учасник ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», його тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Натомість, Замовник визнав ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» переможцем процедури відкритих торгів та 31.01.2022 уклав з ним Договір про закупівлю.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасником (засновником) ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, а саме: публічне акціонерне товариство «Татнєфть» імені В.Д. Шашина (частка в статутному капіталі 100 %).
Отже, Замовником 31.01.2022 укладено Договір про закупівлю, щодо якого з 04.03.2022 згідно пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) встановлено мораторій (заборону) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань.
Відповідно до наданих через електронну систему закупівель рахунку-фактури та видаткової накладної за Договором про закупівлю Замовник отримав талони на бензин А-92 на суму 8 208,00 гривень. Згідно наданих платіжних доручень від 11.02.2022 № 2856 та від 17.02.22 № 1 Замовник здійснив оплату на суму 8 208,00 гривень.
При цьому, додатковою угодою від 08.08.2022 № 4 Замовник тимчасово призупинив дію Договору про закупівлю на період до припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Період усунення порушень:
14.09.2022 17:04 - 29.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2022 17:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунені шляхом укладання додаткової угоди на розірвання договору.
Дата публікації звіту:
19.09.2022 14:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
28.09.2022 09:31
Запити/Пояснення
Номер:
169f32fb2d164c1398bc50bc2c6917d0
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
24.08.2022 18:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-92)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
1. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості
2. Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку в військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187), просимо надати інформацію щодо виконання грошових та інших зобов’язань, передбачених договором про закупівлю від 31.01.2022 № 1/20, з підтверджуючими документами (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, виписки банку тощо).
Крім того, просимо повідомити про вжиті Комунальним некомерційним підприємством «Лозівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Лозівської міської ради Харьківської області заходи щодо виконання Постанови № 187.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.