-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний
Завершена
1 470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 350.00 UAH
Номер:
f8a6a4dabef04254b60d84cb77aa27f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2022 00:00
Період моніторингу:
26.10.2022 16:00 - 16.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-12-23-006069-b 23.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону № 922.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.12.2021 № 136 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Люмед», протокол розгляду тендерної пропозиції від 14.01.2022 № 22-5, повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2022, договір від 02.02.2022 № 1/02, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 10.11. 2022.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922 протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 28.10.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Однак, Замовником надано пояснення через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю лише 10.11.2022, тобто з порушенням (перевищенням) строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону № 922.
Період усунення порушень:
17.11.2022 13:26 - 02.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2022 13:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду висновку від 17.11.2022 року щодо моніторингу процедури № UA-2021-12-23-006069-b в порядку передбаченому ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» "Хмельницький обласний госпіталь ветеранів війни" Хмельницької обласної ради повідомляємо наступне.
У відповідності довимог ч.5 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Замовник отримано запит про надання пояснень від 28.10.2022 року. Замовником в свою чергу надано відповідь на запит через електронну систему закупівель 10.11.2022 року, що не відповідає ч.5 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, орган державного фінансового контролю, що причинами невчасного оприлюднення відповіді були підстави, які не залежали від Замовника, а саме відсутність інтернету в установі у зв’язку з перебоями в електроенергії спричининами військовою агресією російської федарації на території України. Просимо віднестися з розумінням до ситуації, що спричинили допущення вказаного у висновку порушення. Фактом підтвердження надання відповіді на запит є лист-відповідь Замовника на запит, що містить дату реєстрації в журналі вихідної коресподенції 02.11.2022 року вих №318/11-2, тобто 3 робочий день з моменту отримання запиту.
Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги вказану у запиті та повідомлено уповноважену особу протоколом засідання робочої групи про необхідність недопущення в подальшому вказаного у висновку порушення (копія протоколу додається). Вказана інформація буде врахована уповноваженою особою під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться замовником
Дата публікації звіту:
25.11.2022 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
b42ed43d08884f2da3040f3ec552b0cb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2022 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2022 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі апарату інгаляційної анестезії (код за ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-23-006069-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
59220c526bf6414a864065e1efbf8266
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.11.2022 16:22
Опис:
Пояснення на запит, більш детально в прикріплених документах. Повідомляємо орган державного фінансового контролю, що причинами невчасного оприлюднення відповіді були підстави, які не залежали від Замовника, а саме відсутність інтернету в установі у зв’язку з перебоями в електроенергії спричининами військовою агресією російської федарації на території України. Просимо віднестися з розумінням до ситуації, що спричинили допущення вказаного порушення. Фактом підтвердження надання відповіді на запит є лист-відповідь Замовника на запит, що містить дату реєстрації в журналі вихідної коресподенції 02.11.2022 року, тобто 3 робочий день з моменту отримання запиту. Дякуємо за розуміння