• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Філе куряче охолоджене; яловичина охолоджена безкісткова (тазостегнова та лопаточна частини), «код (ДК 021:2015) – 15110000-2 М’ясо»

Філе куряче охолоджене; яловичина охолоджена безкісткова (тазостегнова та лопаточна частини), «код (ДК 021:2015) – 15110000-2 М’ясо» Закупівля здійснюється для задоволення потреб в 2022 році

Завершена

1 005 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 057.00 UAH
Номер: e42edc756e4d44d2a0a7755b84c2a0bf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-26-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.10.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.10.2022 15:46 - 16.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.10.2022 № 265 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-12-23-009790-c 23.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 246-40-60, savluchinskaya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту пункту 2 частини першої статті 31, що призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.12.2021 №б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ГАРАНТ-2010» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2022, договір від 28.01.2022 №14/ВТ/2022, додаткові угоди від 11.10.2022 №1 та від 14.11.2022 №2, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 01.11.2022. та від 10.11.2022. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації. Так, згідно з Додатком 5 до ТД «Технічна специфікація» Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію техпаспорту на спеціальний (спеціалізований) автомобільний транспорт охолоджуючий або ізотермічний (фургон ізотермічний або рефрижератор з холодильним обладнанням), яким здійснюватиметься підвезення товару до замовника (не менше двох), копії договорів оренди (якщо транспорт орендований) або копії договорів на послуги перевезення дійсні на термін виконання Договору про закупівлю. Однак, згідно інформації, зазначеної у довідці про наявність транспорту та відповідність гігієнічним вимогам до транспортних засобів від 05.01.2022 №2022/13, що надана у складі тендерної пропозиції Переможця TOB «Гарант-2010» для доставки продуктів харчування , у тому числі швидкопсувних (м'ясних продуктів) буде залучено один автомобіль, а саме: автомобіль (спеціалізований фургон обладнаний холодильною установкою) ГАЗ 3302 КФУ-1. Тому, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці від 05.01.2022 №2022/13 Переможцем надано копію одного техпаспорту, а отже не у повній мірі виконано вимогу Додатку 5 до ТД. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи зазначене, в порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію TOB «Гарант-2010», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а укладено з ним договір від 28.01.2022 №14/ВТ/2022 на загальну суму 996 324,00 гривень. Одночасно, вищевказане призвело до порушення до порушення частини 11 статті 29 Закону згідно з якою, у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень: 16.11.2022 15:27 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2022 15:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою відділу освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради з метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері закупівель викладених у висновку моніторингу UA-M-2022-10-26-000009 закупівлі «Філе куряче охолоджене; яловичина охолоджена безкісткова (тазостегнова та лопаточна частини), «код (ДК 021:2015) – 15110000-2 М’ясо», вжиті наступні заходи: розірвано договір. У подальшому зобов’язуємося вживати всіх заходів з недопущення даних помилок під час проведення процедур закупівель при розгляді тендерних пропозицій, якісно розглядати тендерні пропозиції учасників з дотриманням вимог чинного законодавства України.
Дата публікації звіту: 22.11.2022 09:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 23.11.2022 11:36

Запити/Пояснення