-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Філе куряче охолоджене; яловичина охолоджена безкісткова (тазостегнова та лопаточна частини), «код (ДК 021:2015) – 15110000-2 М’ясо»
Філе куряче охолоджене; яловичина охолоджена безкісткова (тазостегнова та лопаточна частини), «код (ДК 021:2015) – 15110000-2 М’ясо» Закупівля здійснюється для задоволення потреб в 2022 році
Завершена
1 005 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 057.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 057.00 UAH
Номер:
e42edc756e4d44d2a0a7755b84c2a0bf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-26-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2022 00:00
Період моніторингу:
26.10.2022 15:46 - 16.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-12-23-009790-c 23.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту пункту 2 частини першої статті 31, що призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.12.2021 №б/н
(далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ГАРАНТ-2010» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2022, договір від 28.01.2022 №14/ВТ/2022, додаткові угоди від 11.10.2022 №1 та від 14.11.2022 №2, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 01.11.2022. та від 10.11.2022.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації.
Так, згідно з Додатком 5 до ТД «Технічна специфікація» Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію техпаспорту на спеціальний (спеціалізований) автомобільний транспорт охолоджуючий або ізотермічний (фургон ізотермічний або рефрижератор з холодильним обладнанням), яким здійснюватиметься підвезення товару до замовника (не менше двох), копії договорів оренди (якщо транспорт орендований) або копії договорів на послуги перевезення дійсні на термін виконання Договору про закупівлю.
Однак, згідно інформації, зазначеної у довідці про наявність транспорту та відповідність гігієнічним вимогам до транспортних засобів від 05.01.2022 №2022/13, що надана у складі тендерної пропозиції Переможця TOB «Гарант-2010» для доставки продуктів харчування , у тому числі швидкопсувних (м'ясних продуктів) буде залучено один автомобіль, а саме: автомобіль (спеціалізований фургон обладнаний холодильною установкою) ГАЗ 3302 КФУ-1. Тому, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці від 05.01.2022 №2022/13 Переможцем надано копію одного техпаспорту, а отже не у повній мірі виконано вимогу Додатку 5 до ТД.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи зазначене, в порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію TOB «Гарант-2010», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а укладено з ним договір від 28.01.2022 №14/ВТ/2022 на загальну суму 996 324,00 гривень.
Одночасно, вищевказане призвело до порушення до порушення частини 11 статті 29 Закону згідно з якою, у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень:
16.11.2022 15:27 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.11.2022 15:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою відділу освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради з метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері закупівель викладених у висновку моніторингу UA-M-2022-10-26-000009 закупівлі «Філе куряче охолоджене; яловичина охолоджена безкісткова (тазостегнова та лопаточна частини), «код (ДК 021:2015) – 15110000-2 М’ясо», вжиті наступні заходи:
розірвано договір.
У подальшому зобов’язуємося вживати всіх заходів з недопущення даних помилок під час проведення процедур закупівель при розгляді тендерних пропозицій, якісно розглядати тендерні пропозиції учасників з дотриманням вимог чинного законодавства України.
Дата публікації звіту:
22.11.2022 09:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
23.11.2022 11:36
Запити/Пояснення
Номер:
3711e2bb00fc4e5c8e94b5208b846c25
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2022 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2022 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є філе куряче охолоджене; яловичина охолоджена безкісткова (тазостегнова та лопаточна частини), «код (ДК 021:2015) – 15110000-2 М’ясо», замовником яких є відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-23-009790-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
899a218856904da19a0a1f9cf3a21e93
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.11.2022 16:36
Опис:
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до вимог ДСТУ, які контролюють якість та вимоги до предмету закупівлі.
Розмір бюджетних призначень на закупівлі затверджено рішенням Засновника, яке оприлюднено у встановленому Законом порядку на сайті Засновника.
Очікувану вартість визначено за методом порівняння ринкових цін (3 цінових пропозиції від постачальників та ціни взяті з сайту https:// zakupki.prom.ua/) згідно «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість предмета закупівлі затверджена планом закупівель Замовника на сайті https:// zakupki.prom.ua/ ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-12-23-008012-c.
Всі документи, щодо закупівлі UA-2021-12-23-009790-c оприлюднено у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі.
Замовник не має власного веб-сайту, на підставі відсутності кошторисних призначень на його підтримку.
Номер:
6febfe8c8026472a89f98f09dad9c8b8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2022 14:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2022 00:00
Опис:
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАРАНТ-2010», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки учасником надано копію технічного паспорту на один спеціальний (спеціалізований) автомобільний транспорт охолоджуючий або ізотермічний (фургон ізотермічний або рефрижератор з холодильним обладнанням), яким здійснюватиметься підвезення товару до замовника, а також у складі його тендерної пропозиції відсутній акт санітарно-епідеміологічного обстеження автотранспорту, що виданий не раніше другого півріччя 2021 року?
Номер:
bbf894757741489bb8bd60dd062f1819
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.11.2022 12:13
Опис:
Учасником надано - Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ-2010" № 4045/27-21 від 23.11.2021р. автотранспортних засобів, якими здійснюється постачання предмету закупівлі. Відповідно до наведеної інформації у вищезазначеному акті - санітарний стан спецавтотранспорту на час проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) задовільний.
Згідно п. 3 "Переліку формальних помилок" затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 "Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації." У разі допущення формальної помилки тендерна пропозиція не підлягає відхиленню на цій підставі.