• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК:021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція Суфер розчин для внутрішньовенних ін'єкцій 20 мг/мл по 5 мл в ампулі №5(Saccharated iron oxide ),ЕМАВЕЙЛ розчин для ін'єкцій, 2000 МО/мл по 1 мл у попередньо наповненому шприцу в пачці з картону №1(Erythropoietin),ЕМАВЕЙЛ розчин для ін'єкцій, 3000 МО/мл по 1 мл у попередньо наповненому шприцу в пачці з картону №1(Erythropoietin)

Завершена

3 960 842.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 608.43 UAH
Номер: 7ec10080d271466da3e6bc9b7e6bea33
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-21-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2022 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 21.02.2022 16:04 - 17.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З № 107 21.02.2022 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2022 №107 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 20 UA-2021-12-23-002663-a 23.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, hannao1995@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 29 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради" (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів.
Період усунення порушень: 29.03.2022 10:30 - 02.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.03.2022 10:30

Запити/Пояснення