• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 –85140000-2 «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (послуги медичних лабораторій)

Завершена

2 242 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 210.00 UAH
Номер: 437f2147881640a49955bfe97c29884b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-17-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 17.10.2022 15:36 - 07.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.10.2022 №7-з Херсон Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 17.10.2022. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 17.10.2022 №7-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-23-007923-c Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм пункту 2, пункту 8 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу відповідності умов договору до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом установлено порушення норм частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: У зв’язку з виявленими порушеннями пункту 2, пункту 8 частини другої статті 22 Закону та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З огляду на встановлені порушення частини першої статті 41 Закону, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення у відповідність договору про закупівлю послуг від 31.01.2021 №21 відповідно до норм Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального Некомерційного Підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Кам'янець Подільської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 23.12.2021 року № 52), тендерна пропозиція учасника ТОВ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТ», повідомлення про намір укласти договір від 13.01.2022, договір про закупівлю послуг від 31.01.2021 №21. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону. Зокрема, Замовником у п.5 Розділу ІІІ тендерної документації зазначені кваліфікаційні критерії до учасників, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме вимога наступного змісту: «Лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про наявність досвіду по наданню медичних послуг (лабораторних досліджень)». Водночас таке підтвердження кваліфікаційного критерію не відповідає вимогам закону, оскільки пункт 3 частини другої статті 16 Закону зазначає саме на факт «виконання» а не інформацією про наявність досвіду по наданню медичних послуг. Сама по собі інформація про наявність досвіду по наданню медичних послуг не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно до глави 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно факт виконання договору підтверджується самим договором та документами, в залежності від предмету договору, так наприклад якщо мова йде про надання послуг то таким документом може бути акт виконаних робіт, що підтверджує виконання умов договору. Аналогічної думки притримався і Верховний суд в постанові від 9 жовтня 2018 року по справі № 913/159/17 № 913/159/17. Таким чином тендерна документація складена не у відповідності до вимог пункту 3 частини другої статті 16 Закону, що є порушенням абзацу першого пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника містить проект договору про закупівлю з зазначенням змін його умов у порядку визначеним частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у редакції Закону не чинної на момент про проведення процедури закупівлі, як наслідок договір про закупівлю послуг від 31.01.2021 №21 укладено з порушенням норм частини першої статті 41 Закону
Період усунення порушень: 24.10.2022 16:24 - 07.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2022 16:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноважена особа ознайомлена із висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-23-007923-c від 24 жовтня 2022. Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тендерна документація містить вимоги щодо пункту першого та пункту другого частини першої статті 16 Закону, тому Замовником повністю виконано дану вимогу законодавства. Щодо проекту договору про закупівлю з зазначенням змін його умов у порядку визначеним частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічнізакупівлі», тобто у редакції Закону не чинної на момент про проведення процедури закупівлі, повідомляємо, що між КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Кам'янець-Подільської міської ради та ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТ" укладено додаткову угоду від 27.10.2022 року № 1, тим самим приведено у відповідність договір про закупівлю послуг від 31.01.2021 №21 відповідно до норм Закону.
Дата публікації звіту: 27.10.2022 12:14