CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів (Технічне обслуговування та ремонту ліфтів (Округ №3, №4)
1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - КП «Управляюча компанія «Комфортний Дім» Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності,161, м. Івано-Франківськ, індекс 76002 код ЄДРПОУ - 44051740 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) – закупівля послуг: CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів (Технічне обслуговування та ремонту ліфтів (Округ №3, №4) 3. Кількість (обсяг) – згідно технічного завдання 4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 518403,00 грн. з ПДВ. 5. Строк виконання послуг – з моменту заключення договору до 31.12.2022 р. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 08.01.2022 року. 7. Умови оплати - Розрахунки за товар проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, після оплата. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1). Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 2). Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). 3).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – 1.)Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону не вимагається 2.)Вид забезпечення тендерної пропозиції не вимагається 3.)Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка. 11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Завершена
518 403.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 592.02 UAH
Період моніторингу:02.11.2022 17:04 - 24.11.2022 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.11.2022 № 19-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 02.11.2022 № 19-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-12-23-006262-c 23.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" та статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Управління зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Управляюча компанія "Комфортний дім" Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.12.2021 № б/н, тендерну пропозицію спеціалізованого ремонтно-будівельного приватного підприємства "Ліфткомплект" (далі – СРБ ПП "Ліфткомплект"), скарга до процедури від 09.02.2022 № UA-2021-12-23-006262-c.b1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) № 3673-р/пк-пз від 22.02.2022, відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 04.11.2022, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.01.2022, від 31.01.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.04.2022 № 11 В.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Моніторингом своєчасності оприлюднення інформації встановлено, що на порушення вимог визначених пунктом 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю від 01.04.2022 № 11В оприлюднено в електронній системі закупівель 27.04.2022, тобто з порушенням триденного терміну, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:26.11.2022 08:29 - 10.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:26.11.2022 08:29
Запити/Пояснення
55995
Номер:85fc26449288436aa3a583c7743c1bb8
Назва:Запит про надання пояснень.
Дата опублікування:02.11.2022 21:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:08.11.2022 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного огляду та випробовувань, Код ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-12-23-006262-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
56106
Номер:fb49027028dc4ca5ab45eac6a6ad3dbc
Назва:Відповідь
Дата опублікування:04.11.2022 10:41
Автор:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОМФОРТНИЙ ДІМ" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
Код ЄДРПОУ:
44051740
Контактна особа:
Богдан Хоминець +380503728564 komfortnuudim@ukr.net
Адреса:
76002, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Незалежності, будинок 161
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Управлінню Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
• Ознайомившись з початком моніторину Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 02.11.2022 р по закупівлі: UA-2021-12-23-006262-c CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів (Технічне обслуговування та ремонту ліфтів (Округ №3, №4) надаємо свої пояснення на Ваші запитання
1. Надати інформацію про те, Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
З 25.12.2015р. згідно рішення Івано-Франківської міської ради № 66-2 змінена назва підприємства з КП «Єдиний розрахунковий центр» на КП «Муніципальна інвестиційна управляюча компанія». З 27.12.2019р. згідно рішення Івано-Франківської міської ради №413-35 підприємство перейменовано з КП «Муніципальна інвестиційна управляюча компанія» на КП «Теплий дім». Пізніше, Рішенням Івано-Франківської міської ради «Про перейменування комунального підприємства та припинення комунальних підприємств «Івано-Франківської міської ради» від 28.01.2021 року № 50-4, вирішено, припинити комунальне підприємство «Теплий дім» Івано-Франківської міської ради (код ЄРДПОУ 35277442) шляхом приєднання до комунального підприємства «Управляюча компанія «Комфортний дім» Івано-Франківської міської ради (код ЄДРПОУ 44051740). Відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради № 175-8 від 29.04.2021р. «Про затвердження передавального акта комунального підприємства «Теплий дім» Івано-Франківської міської ради» затверджено передавальний акт комунального підприємства «Теплий дім» Івано-Франківської міської ради (код ЄДРПОУ 35277442), яке припиняється шляхом приєднання до Комунального підприємства «Управляюча компанія «Комфортний дім» Івано-Франківської міської ради» (код ЄДРПОУ 44051740). Встановлено, що комунальне підприємство «Управляюча компанія «Комфортний дім» Івано-Франківської міської ради є правонаступником усіх майнових та немайнових прав і обов’язків комунального підприємства «Теплий дім» Івано-Франківської міської ради (пункти 1, 2 рішення). Комунальне підприємство «Управляюча компанія «Комфортний дім» Івано-Франківської міської ради є управляючою компанією власників мешканців будівель житлового фонду, що перебуває в управлінні підприємства. Тобто мешканці (власники) багатоквартирних будинків доручили від їх імені та за їх кошти здійснювати управління їхніми будинками, замовляти послуги по обслуговуванню будинків та підписувати договори. Рішенням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 27.12.2017р. № 1256 «Про коригування тарифів на послуги із утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» затверджено коефіцієнт зміни витрат, пов'язаних з наданням послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в розмірі 1,11 та побудинкові тарифи на послуги із утримання будинків і споруд та прибудинових територій, що надаються КП «Муніципальна інвестиційна управляюча компанія» (правонаступником усіх майнових та немайнових прав і обов’язків якого є комунальне підприємство «Управляюча компанія «Комфортний дім» Івано-Франківської міської ради) з 01.01.2018 р., відповідно до додатку. Тобто усі тарифи з наданням послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по кожному будинку окремо були погоджені та затверджені Рішенням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 27.12.2017р. №1256 і діють до даного часу в тому числі і по послугах з технічного обслуговування та ремонту ліфтів, та не мінялися уже протягом 3-ьох років. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі то вони робилися відповідно до Законодавства України: Цивільного кодексу України, Закону України Про здійснення права власності у багатоквартирному будинку (14 травня 2015 року № 417-VIII), Закону України Про житлово-комунальні послуги (9 листопада 2017 року № 2189-VIII), Постанови КМУ Про затвердження Правил надання послуги з управління багатоквартирним будинком та Типового договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком (5 вересня 2018 р. № 712), Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд (10.08.2004 № 150), Правила утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 р. N 76\, Положення «Про систему технічного обслуговування і ремонту ліфтів в Україні» КД 36.1-001-2000 та «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів».
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до змін, внесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме таким замовникам: Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування; органам місцевого самоврядування; головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня); суб’єктам господарювання державного сектора економіки. Отже дана вимога стосується тільки окремого кола осіб та бюджетних коштів і вона носить рекомендаційний характер а не обов’язковий. Комунальне підприємство «Управляюча компанія «Комфортний дім» Івано-Франківської міської ради не відноситься до органів місцевого самоврядування; не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) чи суб’єктом господарювання державного сектора економіки, та закупівля даних послуг здійснювалася для мешканців, власників/співвласників, орендарів багатоквартирних житлових будинків для їхніх потреб та за їх кошти а не бюджетні. Крім того додатково повідомляємо, що В преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» вказано що: «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.». Оскільки мешканці, власники/співвласники, орендарі багатоквартирних житлових будинків доручили КП «Управляюча компанія «Комфортний дім» Івано-Франківської міської ради здійснювати управління їхніми будинками за їхні кошти, то наше підприємство могло укласти прямий договір з Виконавцями/надавачами таких послуг без проведення закупівлі., адже дані послуги надаються для мешканців самих будинків а не для забезпечення потреб держави, територіальних громад чи об’єднаних територіальних громад. Незважаючи на це з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції та здешевлення оплати за послуги для самих мешканців, власників/співвласників, орендарів багатоквартирних житлових будинків Комунальне підприємство «Управляюча компанія «Комфортний дім» Івано-Франківської міської ради
проводило закупівлю послуг CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів (Технічне обслуговування та ремонту ліфтів (Округ №3, №4) через електронну систему Прозорро дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, і за результатами аукціону заключило договір з переможцем вищевказаної закупівлі
Додаток: Рішення Івано-Франківської міської ради 25.12.2015р. № 66-2;
Рішення Івано-Франківської міської ради 27.12.2019 р. №413-35;
Рішення Івано-Франківської міської ради 28.01.2021 р.. № 50-4;
Рішенням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 27.12.2017р. № 1256
З повагою , начальник відділу закупівель
та договірної роботи, Уповноважена особа ХОМИНЕЦЬ Б.М.