-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 90610000-6. Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з механізованого санітарного прибирання території Франківського району м.Львова.
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг надання послуг - Додаток 3 до тендерної документації.
Завершена
19 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 95 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 95 000.00 UAH
Номер:
e150814afd9f46f690c777ea715d5e19
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-20-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2022 00:00
Період моніторингу:
20.05.2022 13:19 - 11.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2022 № 6-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.05.2022 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7.UA-2021-12-23-000921-b від 23.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Родер Плюс» та ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Франківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.12.2021, тендерну документацію, із змінами, затверджену протоколом №2/2 від 20.01.2022, протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.02.2022, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі від 09.02.2022, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Родер Плюс» (далі – ТОВ «Родер Плюс») та Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району» (далі – ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району»), повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2022 року, договір закупівлі від 28.02.2022 №3/22, пояснення Замовника від 25.05.2022, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.06.2022 10:52 - 15.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.06.2022 10:52
Запити/Пояснення
Номер:
5eaa898a5a304ebcb58c08c21b002c1d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.05.2022 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 90610000-6. Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з механізованого санітарного прибирання території Франківського району м.Львова.» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-23-000921-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
63c5aeed735140a798f1d8a4cb379d28
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.05.2022 16:10
Опис:
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 23.05.2022 щодо закупівлі «ДК 021:2015 – 90610000-6. Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Послуги з механізованого санітарного прибирання території Франківського району м.Львова» (UA-2021-12-23-000921-b) у межах проведення моніторингу UA-M-2022-05-20-000025 повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для утримання території району в належному санітарному стані та визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно прогнозованих макропоказників на 2022 рік на основі фактичного виконання за 2021 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати. Обгрунтування розміру бюджетного призначення – розмір бюджетного призначення затверджується ухвалою Львівської міської ради.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формуються відповідно до нормативно-правових актів України:
-Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
-ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011 №376 «Про правила благоустрою м.Львова» зі змінами та доповненнями;
-рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015 №116 «Про затвердження класифікації територій м.Львова для санітарного прибирання»;
-Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 «Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів»;
-Інших діючих нормативних документів.
Технічні та якісні характеристики викладені у Додатку 3 до Тендерної документації, за ІД закупівлі є у вільному доступі на сайті Проззорро.
Посилання: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021/20705/download?cf_id=36. Районна адміністрація не має власного веб-сайту, обгрунтування закупівель скеровуються в ЛКП «МЦІТ» для публікування на сайті міської ради.