-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони ДНДЕКЦ МВС)
Послуги
Завершена
883 621.20
UAH з ПДВ
Номер:
c955335bc3e145bb887333e3f85226e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-16-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.11.2022 00:00
Період моніторингу:
16.11.2022 12:05 - 08.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.11.2022 №43-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.11.2022 №43-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-12-22-019802-c 22.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення про намір укласти договори вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України (далі – Замовник) на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2021, договір від 10.01.2022 №6/29/20/ФО 2022, додаткову угоду від 19.01.2022 №1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.11.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником).
При цьому, на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір не містить документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, наприклад, нормативних актів, на які посилається Замовник в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
23.11.2022 14:57 - 08.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2022 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником виконано рішення по висновку за моніторингом UA-M-2022-11-16-000032
Дата публікації звіту:
29.11.2022 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
5584d7a1bee04dc388a0215591a1e90c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.11.2022 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Код
ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони ДНДЕКЦ
МВС)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-12-22-019802-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону
України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в
Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та
підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-
східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба
в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів
здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та
якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому
розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до
вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р.
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що
підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну
систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
fa4cb195202940c1bac7efe65448f66f
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
21.11.2022 14:29
Опис:
Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр України (далі- ДНДЕКЦ МВС, Замовник) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надає наступні пояснення (інформацію, документи) в рамках моніторингу UA-M-2022-11-16-000032 процедури закупівлі за предметом: «Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони ДНДЕКЦ МВС)», ID: UA-2021-12-22-019802-c
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі
На підтвердження розрахунку надаємо копію листа Управління поліції охорони в м.Києві Національної поліції України від 16.04.2021 № 1293/43/29/2/01-2021, в якому зазначена вартість однієї години охорони на 2022 рік в розмірі 220,08 грн з ПДВ. Відповідно до розрахунку:
- у 2022 році - 365 днів;
- охорона здійснюється з 09:00 до 20:00, що становить 11 годин в день.
365 днів * 11 годин в день = 4015 годин охорони за рік.
Тому очікувана вартість закупівлі становить 4015 годин охорони * 220,08 грн = 883 621,20 грн за рік.
Очікувана вартість закупівлі відповідає розміру бюджетного призначення (Державною казначейською службою взяті зобов’язання за укладеним договором).
Щодо надання експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
За посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1390-15#Text оприлюднене Положення про Експертну службу Міністерства внутрішніх справ України, в якому визначено що установою Експертної служби МВС, яка здійснює судово-експертну діяльність, є Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України, та на яку покладено завдання відстрілювання вогнепальної зброї та огляду її технічного стану (підпункт 2 пункту 3 Положення). Підпунктом 5 пункту 4 даного Положення визначено, що Експертна служба МВС відповідно до покладених завдань забезпечує проведення відстрілювання вогнепальної зброї та огляд її технічного стану; відповідно до підпункту 3 пункту 4 - забезпечує участь судових експертів та фахівців установ Експертної служби МВС як спеціалістів під час проведення огляду місця події, здійснення досудового розслідування та судового розгляду відповідно до законодавства.
За посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0963-09#Text оприлюднена Інструкція з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС України, затверджена наказом Міністерства внутрішніх справ України 10.09.2009 № 390 (далі – Інструкція).
Згідно з пунктом 1.4 Інструкції у ДНДЕКЦ МВС України функціонує центральний рівень Криміналістичних обліків експертної служби.
Згідно з пунктом 1.5 Інструкції криміналістичні обліки включають, зокрема, такі види:
- балістичний облік;
- вибухотехнічний облік;
-облік холодної зброї;
- облік наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів.
Пунктом 2.2.1 Інструкції визначено, що балістичний облік функціонує на центральному та обласних рівнях і складається, зокрема, з інформаційно-довідкових колекцій зброї, яка формується з натурних зразків, частин, механізмів, заготовок, інструментів та відомостей про них, та боєприпасів (формується з натурних зразків боєприпасів або їх частин, відомостей про них), та експериментально відстріляних куль та гільз.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» затверджено Категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах (далі – Категорії об’єктів). До об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, належать:
- об’єкти, на яких зберігається відомча зброя, здійснюється виробництво, ремонт, торгівля та зберігання вогнепальної зброї невійськового призначення, боєприпасів до них, холодної та охолощеної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра та швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, основних частин зброї, спеціальних засобів (у тому числі пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії), а також об’єкти, на яких здійснюється виготовлення, торгівля, зберігання піротехнічних засобів, вибухових матеріалів і речовин (п.16 Категорії об’єктів);
- об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (п.18 Категорії об’єктів).
ДНДЕКЦ МВС належить до об’єкту державної форми власності, яке здійснює облік та дослідження зброї, бойових припасів, продуктів вибуху і пострілу, наркотичних засобів, вибухових речовин та іншого (більш детально вказано на сайті замовника в розділі «Діяльність», Дослідження https://dndekc.mvs.gov.ua/%d0%b4%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%96%d0%b4%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f/). Також на сайті ДНДЕКЦ МВС розміщені накази Міністерства внутрішніх справ України, якими керується в своїй діяльності замовник https://dndekc.mvs.gov.ua/%d0%bd%d0%b0%d0%ba%d0%b0%d0%b7%d0%b8-%d0%bc%d1%96%d0%bd%d1%96%d1%81%d1%82%d0%b5%d1%80%d1%81%d1%82%d0%b2%d0%b0-%d0%b2%d0%bd%d1%83%d1%82%d1%80%d1%96%d1%88%d0%bd%d1%96%d1%85-%d1%81%d0%bf%d1%80%d0%b0/.
Враховуючи вищезазначене ДНДЕКЦ МВС, як об’єкт державної форми власності, підлягає охороні лише органами поліції на договірних засадах відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975. Відповідно до положень абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» у замовника були наявні всі підстави для проведення переговорної процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони ДНДЕКЦ МВС)», ID: UA-2021-12-22-019802-c, з Управлінням поліції охорони в м. Києві.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту ДНДЕКЦ МВС, на якому розміщені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі
https://dndekc.mvs.gov.ua/%d1%96%d0%bd%d1%84%d0%be%d1%80%d0%bc%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f-%d0%bf%d1%80%d0%be-%d0%bf%d1%83%d0%b1%d0%bb%d1%96%d1%87%d0%bd%d1%96-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96/
Додатки:
1. Положення про Експертну службу Міністерства внутрішніх справ України, розмішене на офіційному сайті https://zakon.rada.gov.ua, сформоване в форматі Word.
2. Інструкція з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС України, розмішене на офіційному сайті https://zakon.rada.gov.ua, сформоване в форматі Word.
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975, розмішена на офіційному сайті https://zakon.rada.gov.ua, сформована в форматі Word.