-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
молоко пастеризоване жирністю 3,2%, молоко незбиране згущене з цукром 8,5%
Завершена
1 555 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 778.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 778.50 UAH
Номер:
c5e6dbcb97644d5194a31a5ea751b1a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-26-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2022 00:00
Період моніторингу:
26.10.2022 15:39 - 16.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-12-22-010014-b
22.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.12.2021 №1, тендерну пропозицію ТОВ «Радивілівмолоко» (далі – Преможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.01.2022, вимогу про усунення невідповідностей від 13.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 13.01.2022, договір від 27.01.2022 № 531- В, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 01.11.2022 року.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.п.3 пункту 1 Додатку 2 «Інформація про спосіб підтвердження Учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону» тендерної документації учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, яка також повинна включати інформацію про наявність холодильного обладнання. На підтвердження повинен надаватись технічний паспорт на відповідне обладнання.
В складі тендерної пропозиції Переможця документально не підтверджено інформацію, зазначену у довідці від 06.01.2022 вих № 516, оскільки відсутні технічні паспорти на холодильне обладнання.
Враховуючи зазначене Переможцем не виконано вимоги п.п.3 пункту 1 Додатку 2 «Інформація про спосіб підтвердження Учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону» .
Відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Однак, на порушення вимог частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень:
16.11.2022 15:25 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.11.2022 15:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вимогу виконано, договір №531-В від 27.01.2022р. розірвано додатковою угодою№1 від 18.11.2022р.,за взаємною згодою сторін.
Дата публікації звіту:
21.11.2022 11:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
21.11.2022 12:35
Запити/Пояснення
Номер:
62c0c43f616c46b1a8c77f091c7eefc5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.10.2022 14:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2022 23:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1bf8a0defbc741a3a925b2d3284e6ad8
Назва:
ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ UA-2021-12-22-010014-b
Дата опублікування:
28.10.2022 14:02
Опис:
Назва предмета закупівлі: Код ДК 021-2015 (CPV) 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко пастеризоване жирністю 3,2%, молоко незбиране згущене з цукром 8,5%) .Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом проведення аналізу цін на ринку вказаної продукції, згідно даних головного управління статистики у Львівській області.
Кількість товару:
Молоко пастеризоване, жирністю 3,2%-50000 кг
Молоко незбиране згущене з цукром, жирністю 8,5%- 60 кг
Вимоги щодо якості Товару:
Молоко пастеризоване, жирністю 3,2%:
Молоко з умістом жиру 3,2%, неконцентроване, без додавання цукру чи інших підсолоджувачів, у первинних пакованнях з чистим умістом не більше ніж 1кг. Пакування – поліетиленова плівка.
Органолептичні та фізико - хімічні показники якості молока пастеризованого відповідають вимогам даного стандарту:
- смак і запах: чисті, без сторонніх, не притаманних свіжому молоку присмаків та запахів, з легким присмаком пастеризації.
- колір: білий, рівномірний за всією масою, трохи з жовтуватим відтінком, однорідної не тягучої консистенції, без осаду, без додавання рослинних жирів, дефекти недопустимі.
За мікробіологічними показниками молоко повинно відповідати нормам і вимогам ДСТУ 2661-2010.
Термін реалізації – не більше 4 діб від дати виготовлення.
Молоко незбиране згущене з цукром, жирністю 8,5%: Повинно відповідати:
ДСТУ 4274:2019 «Молоко незбиране згущене з цукром», Масова частка жиру 8,5%,Смак і запах - солодкий, чистий, з вираженим смаком пастеризованого молока, без сторонніх присмаків і запахів. Дозволяється наявність легкого кормового присмаку.
Консистенція - однорідна за всією масою, без наявності відчутних органолептично кристалів молочного цукру. Допускається незначна мучниста консистенція і незначний осад лактози на дні банки під час зберігання,
Колір - білий з кремовим відтінком, рівномірний за всією масою
Фізико-хімічні показники, показники вмісту токсичних елементів, мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів, радіонуклідів та мікробіологічні показники повинні відповідати вимогам діючого законодавства.
Товар не повинен містити ГМО.
Запаковане у спожиткову тару (жерстяна банка вагою не менше 0.380 кг) та складене у картонні ящики. Поверхня металевих банок повинна бути чистою, без іржі, вм’ятин, зазубрин. Дата виробництва або кінцева дата споживання вказані на упаковці.
На упаковці кожної одиниці товару: найменування продукції, назва та адреса підприємства-виробника, маса нетто, склад продукту, термін придатності та умови зберігання, номер партії, дані про харчову та енергетичну цінність, позначення стандарту.
Умови зберігання: при температурі від 0оС до 10оС та відносній вологості повітря не вище ніж 85%. Термін зберігання: не більше 12 місяців.
Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, до складу яких входять штучні, синтетичні барвники, домішки, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти, розпушувачі, ГМО, тощо.
Тара та упаковка повинні бути виготовлені з матеріалів, дозволених для використання в Україні.
На кожному продукті має бути маркування підприємства-виробника.
Розмір бюджетного призначення та батьківської плати , визначено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі та складає: 1555700.00 грн.
Вимоги до предмета закупівлі: Якість товарів повинна відповідати вимогам ДСТУ (ГОСТ, ТУ), Санітарним правилам для підприємств продовольчої торгівлі ,нормам харчування.
Кількість продукції яка планується закупляти для безперебійної роботи блоку харчування закладів дошкільної освіти визначається переліком середньодобової норми продуктів харчування від кількості дітей .
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів: https://osvita-drohobych.gov.ua