• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тушка курей охолоджена; свинина свіжа, охолоджена, 2 кат.; яловичина свіжа, охолоджена, 1кат.

Завершена

626 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 260.00 UAH
Номер: 194decb15d7f41eebb547e704f28d9fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 17.01.2023 11:49 - 08.02.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.01.2023 №6-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 17.01.2023 №6-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2021-12-22-018388-c 22.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами торгів договору, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.12.2021 (протокол № 308), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.01.2022, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Охтирський м'ясокомбінат», фізичної особи-підприємця Гончаренко Аркадія Юрійовича (далі – ФОП Гончаренко А.Ю.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.01.2022 № 583, від 24.01.2022 № 692, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2022, договір поставки від 08.02.2022 № 06, укладений між Комунальною установою Сумської обласної ради «Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці» (далі – КУСОР «Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці») та ФОП Гончаренко А.Ю. (далі – Договір), додаткові угоди від 11.07.2022 № 1, від 12.08.2022 № 2, від 28.10.2022 № 3, від 30.12.2022 № 4, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.01.2023 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати, зокрема, довідку в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Гончаренко А.Ю., якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність спеціалізованих транспортних засобів для постачання товару від 04.01.2022 № 6, в якій міститься інформація про наявність трьох спеціалізованих вантажних фургонів-рефрижераторів. Проте, учасником ФОП Гончаренко А.Ю. у складі тендерної пропозиції не надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовник у додатку 1 до тендерної документації для підтвердження умов зберігання та об’ємів поставки, встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує калібрування засобів вимірювання температури повітря та вологості у складському приміщенні, температури в транспортному засобі (допускається окремий термометр), вагів, виданий на ім’я учасника не раніше ніж за пів року до дати публікації оголошення та копії атестату про акредитацію органу із калібрування. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Гончаренко А.Ю. містяться сертифікати калібрування, видані калібрувальною лабораторією Державного підприємства «Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» на термометри, гігрометри, ваги, холодильні установки з цифровим вимірюванням температури. При цьому, атестат про акредитацію калібрувальної лабораторії Державного підприємства «Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрований у Реєстрі 11.06.2021 за № 40026, учасником надано не у повному обсязі, а саме без додатків, в яких визначена сфера акредитації та які відповідно до змісту цього атестату є його невід’ємними частинами, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Гончаренка А.Ю. через його невідповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленому статтею 16 Закону та визначив його переможцем торгів. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що до Договору на підставі пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону, вносились зміни до істотних умов Договору шляхом збільшення ціни за одиницю товару. Так, додатковою угодою від 12.08.2022 № 2 відбулося збільшення ціни за 1 кг «Свинини свіжої, охолодженої, 2 кат.» на 9,99 % з 125,00 до 137,49 грн (з ПДВ), «Яловичина свіжа, охолоджена, 1 кат.» на 6,19 % з 119,50 до 126,90 грн (з ПДВ). На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо документального підтвердження коливання ціни товару на ринку, яке призвело до збільшення ціни за одиницю товару додатковою угодою №2, Замовник надав, зокрема, лист Головного Управління статистики у Сумській області від 21.07.2022 №03.3-32/1013-22, в якому, зокрема, міститься статистична інформація про індекси споживчих цін на яловичину та свинину, що склалась у торгівельній мережі Сумської області у січні-червні 2022 року (у % до попереднього місяця). Відповідно до зазначеного листа індекси споживчих цін з розрахунку червень 2022р. до лютого 2022 р. (у період з дати укладання Договору до дати укладання додаткової угоди №2) склали: на яловичину – 93%, на свинину – 119%. Отже, відповідно до інформації, зазначеної у листі Головного Управління статистики у Сумській області від 21.07.2022 №03.3-32/1013-22, у період з дати укладання Договору до дати укладання додаткової угоди №2 (з 08.02.2022 по 12.08.2022 року) відбулось коливання ціни на яловичину у сторону зменшення на 7%, на свинину – у сторону збільшення на 19%. Таким чином, не підтверджується наявність підстав для збільшення ціни за одиницю товару «Яловичина свіжа, охолоджена, 1 кат.» на 6,19 % додатковою угодою №2. Отже, на порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону КУСОР «Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці» безпідставно додатковою угодою №2 збільшено ціну за одиницю товару «Яловичина свіжа, охолоджена, 1 кат.».
Період усунення порушень: 08.02.2023 11:38 - 23.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2023 11:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник і Виконавець у звязку із виконанням забовязень щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель, дішли згоди розірвати Договір №06 від 08.02.22
Дата публікації звіту: 14.02.2023 14:04

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionChanges: Так
Опис: .
Дата публікації: 15.02.2023 10:26

Запити/Пояснення