-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Paclitaxel, Exemestane, Letrozole, Fluorouracil, Gemcitabine, Bicalutamide, Bicalutamide, Everolimus
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Завершена
5 173 523.51
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 867.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 867.62 UAH
Номер:
39ba58dd2dee4de2a15f8b035217cfd1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 13:53 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2022 № 30-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 03 жовтня 2022 року № 30-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-12-22-009360-b від 22.12.2021 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної ради» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-22-021773-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.12.2021 (протокол №26-УО); протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.01.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.01.2022; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА», Товариства з обмеженою відповідальністю «Фармпротект»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2022 № 4-5УО; повідомлення про намір укласти договір 31.01.2022; договір про закупівлю за державні кошти від 14.02.2022 № 5099/ФП (далі – Договір № 5099/ФП); додаткова угода від 21.07.2022 № 1 до Договору № 5099/ФП; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 22.07.2022; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 18.10.2022.
Період усунення порушень:
19.10.2022 15:40 - 25.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.10.2022 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
91f9bfb396124dd294b2fc13237d3875
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.10.2022 10:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Paclitaxel, Exemestane, Letrozole, Fluorouracil, Gemcitabine, Bicalutamide, Bicalutamide, Everolimus» (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-22-009360-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f4c2eb1d5dee438bb531c4babf156ce9
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.10.2022 12:26
Опис:
Доброго дня, Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» розглянуло Ваш запит від 2022-10-13 10:02:14 На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит у вкладенні.