• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Парентеральні лікарські засоби

Завершена

7 014 795.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 073.98 UAH
Номер: d1f022a40b944468b310ba18df76eeb4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-17-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 17.10.2022 15:37 - 07.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.10.2022 №7-з Херсон Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 17.10.2022. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 17.10.2022 №7-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-22-017983-c Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, що визначені частиною третьою статті 10 Закону встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами питання аналізу визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: У зв’язку з виявленими порушеннями Закону та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Сумський обласний фонд підтримки підприємства» Сумської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.12.2021 №303; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Авентусфарм»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 31.01.2022; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2022 №909; повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2022; договір про закупівлю товарів від 22.02.2022 №48-1/22. За результатами проведеного моніторингу установлено, що відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення відкритих торгів – не пізніше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті. Водночас згідно з частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’зково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5 150 тисячам євро. Отже, Законом передбачена імперативна норма щодо обов’язкового оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує межі, визначені частиною третьою статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відбору, а саме 22.12.2021, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 30,7859 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі перевищила суму в 133 тисячі євро. Разом з цим, моніторингом встановлено, що Замовником оприлюднено оголошення англійською мовою, яке не містить інформацію про місцезнаходження замовника, місце поставки товарів, строку поставки товарів, умов оплати, мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, дати та часу розкриття тендерних пропозицій. З метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель та відповідно до наказу від 07.04.2020 №648 «Про веб – портал Уповноваженого органу з питань закупівель» інформаційно-телекомунікаційну систему «PROZORRO» (за адресою в мережі інтернет: www.prozoppo.gov.ua) визначено веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893) затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок). Пунктом 3 цього Порядку визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Проте, замовник не зробив цього, чим не додержано вимоги частини другої статті 21 Закону. Також, у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», в п. 5.8. вказано, що постачальник несе відповідальність за ціноутворення на лікарські засоби, де йдеться посилання на наказ МОЗ України від 11.10.2019 №2074, який втратив чинність відповідно до наказу МОЗ України від 24.02.2020 №508. Отже, на порушення норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить вимоги, які не передбачені законодавством України.
Період усунення порушень: 27.10.2022 14:02 - 10.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 27.10.2022 14:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальною установою «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради вжито всі необхідні заходи, спрямовані на усунення виявленого порушення.
Дата публікації звіту: 03.11.2022 11:45