-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензини А-95, А-92, дизпаливо)
Завершена
1 269 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 348.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 348.50 UAH
Номер:
486cb4e9d446449780b2fad9f47e0413
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-24-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.08.2022 00:00
Період моніторингу:
24.08.2022 11:06 - 15.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.08.2022 № 21-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.08.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.08.2022 № 21-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2021-12-22-016617-c 22.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік відділу освіти, молоді та спорту Пирятинської міської ради (далі – Замовник) (UA-P-2021-12-22-019799-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 22.12.2021№ 276), зі змінами; звернення з вимогою щодо усунення порушення та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Татнєфть-АЗС-Україна» (далі – ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна»); протокол уповноваженої особи від 11.01.2022 № 20; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару від 24.01.2022 № 17 (далі – Договір про закупівлю); додаткові угоди від 16.02.2022 № 1, від 17.03.2022 № 2 та від 12.08.2022 № 3 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 16.02.2022, від 17.03.2022 та від 16.08.2022; пояснення та документи Замовника, отримані 29.08.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Крім того, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасником (засновником) ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, а саме: публічне акціонерне товариство «Татнєфть» імені В.Д. Шашина (частка в статутному капіталі 100 %).
Отже, Замовником 24.01.2022 укладено Договір про закупівлю, щодо якого з 04.03.2022 згідно пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) встановлено мораторій (заборону) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань.
Відповідно до наданої через електронну систему закупівель видаткової накладної за Договором про закупівлю Замовник отримав талони на бензин та дизельне паливо на суму 164 376,00 гривень. Та відповідно до наданого платіжного доручення від 04.02.2022 № 23 здійснив оплати на суму 164 376,00 гривень.
Період усунення порушень:
14.09.2022 17:03 - 29.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2022 17:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти, молоді та спорту Пирятинської міської ради повідомляє про проведені заходи щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, виявлених під час моніторингу публічної закупівлі ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензини А-95, А-92, дизпаливо) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-22-016617-c.
З метою недопущення таких випадків у майбутньому, було проведено бесіду з уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі, з попередженням її про притягнення до дисциплінарної відповідальності при повторенні подібного порушення.
Дата публікації звіту:
21.09.2022 11:55
Запити/Пояснення
Номер:
09a870fcaa6f4288bba4d7680a69c576
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
25.08.2022 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензини А-95, А-92, дизпаливо)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
93d11b26ca4f43a2af6c43233c8ac478
Назва:
Пояснення (інформація, документи) на здійснення Південним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензини А-95, А-92, дизпаливо) (UA-2021-12-22-016617-c) очікуваною вартістю 1 269 700,00 грн., яку проведено Відділом освіти, молоді та спорту Пирятинської міської ради (далі - Замовник).
Дата опублікування:
29.08.2022 14:10
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (бензини А-95, А-92, дизпаливо) визначено відповідно до характеристик транспортних засобів, наявних у Замовника.
2. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено шляхом даних сайту minfin.com.ua за 21 грудня 2022 року по середній цінах на пальне на АЗС по Полтавській області.
3. Надаємо:
- посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710: http://pyriatyn.org.ua/pages/p276
Номер:
fbf4feef10b74af0a3ef8ad6a5c24afa
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
25.08.2022 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензини А-95, А-92, дизпаливо)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) просимо надати інформацію щодо виконання грошових та інших зобов’язань, передбачених договором від 24.01.2022 № 17 з підтверджуючими документами (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, виписки банку тощо).
Крім того, просимо повідомити про вжиті заходи відділом освіти, молоді, та спорту Пирятинської міської ради щодо виконання Постанови № 187.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
53efec083ede42feacf7598ec40fbb04
Назва:
Пояснення (інформація, документи) на здійснення Південним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару ДК 021:2015 :09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензини А-95, А-92, дизпаливо) (UA-2021-12-22-016617-c) очікуваною вартістю 1 269 700,00 грн., яку проведено Відділом освіти, молоді та спорту Пирятинської міської ради (далі - Замовник).
Дата опублікування:
29.08.2022 14:12
Опис:
1. Станом на 28.08.2022 року по Договору № 17 від 24.01.2022 року було перераховано кошти в сумі 164 376,00 грн. та отримано талони на бензин А-95 40 штук номіналом по 10л на загальний літраж 400л, на бензин А92 120 штук номіналом 10л та 50 штук номіналом 20л на загальний літраж 2200л, на дизельне пальне 150 штук номіналом 10л та 100 штук номіналом 20л на загальний літраж 3500л.
2. Додаткової угодою № 3 Договір № 17 від 24.01.2022 року було зменшено до суми фактично проплачених коштів, тобто до 164 376,00 грн.
3. З метою повернення коштів за неотоварені талони на адресу ТОВ «Татнєфть-АЗС Україна» 7 червня 2022 року було надіслано листа на повернення коштів, у зв’язку з неотриманням відповіді даний лист було повторно надіслано адресату 18 серпня 2022 року.
4. Надаємо:
- платіжне доручення № 23 від 04 лютого 2022 року,
- виписка за 07.02.2022 року,
- видаткова накладна № ТН000000376 від 02 лютого 2022 року,
- лист № 01-15/158 від 03.06.2022 року.