• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з централізованого водовідведення

Завершена

610 435.80 UAH з ПДВ
Номер: 8aac96e5610e41e6afbf47a1992c5c0c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-29-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.11.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 29.11.2022 14:09 - 21.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.11.2022 № 50-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 29.11.2022 №50-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-12-22-006876-b 22.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю узгодженій ціні пропозиції учасника під час застосування переговорної процедури установлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 06.01.2022 №12 до умов пропозиції учасника під час застосування переговорної процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю узгодженій ціні пропозиції учасника під час застосування переговорної процедури. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Богуславської міської ради «Богуславська центральна лікарня» (далі – Замовник) на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 22.12.2021 з додатками, повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2021, договір від 06.01.2022 №12, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 03.12.2022 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що умови договору про закупівлю відрізняються від узгодженої ціни пропозиції учасника переговорної процедури. Так, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 22.12.2022, узгоджена ціна за послуги з відведення стічних вод обсягом 13 730 м3 становить 610 435,80 гривень. Однак, Замовник уклав договір про закупівлю від 06.01.2022 №12 з комунальним підприємством Богуславської міської ради «Богуславське житлово-комунальне підприємство» про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на суму 1 053 667,80 грн, чим порушив вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Відповідно до пункту 2 статті 43 Закону договір про закупівлю, укладений з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону, вважається нікчемним.
Період усунення порушень: 12.12.2022 12:14 - 27.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.12.2022 12:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пункт 6 Договору від 06.01.2022 року №12 викладено в новій редакції: Орієнтовна вартість водопостачання та водовідведення, що постачається Споживачу, за поточний рік, відповідно до тарифів, діючих на момент укладення угоди, становить 1053667,80 грн. (один мільйон п’ятдесят три тисячі шістсот шістдесят сім гривень 80 копійок), в т.ч.: - Водопостачання – ДК 021:2015 – 65110000-7 Розподіл води – 443232,00 грн. (чотириста сорок три тисячі двісті тридцять дві гривні 00 копійок); - Водовідведення – ДК 021:2015 – 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод – 610435,80 грн. (шістсот десять тисяч чотириста тридцять п’ять гривень 80 копійок).
Дата публікації звіту: 19.12.2022 15:33

Запити/Пояснення