• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливна гранула з деревини (пелети)

Паливна гранула з деревини (пелети)

Завершена

4 896 195.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 480.98 UAH
Номер: 80f432d61b09458faa619e23720b064c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-10-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.02.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 10.02.2022 14:59 - 04.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.02.2022 49 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.02.2022 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2021-12-22-013202-c 22.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Світлана БУЛАНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 95) 877-21-90, bul.svetl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців 2 та 3 пункту першого частини першої статті 31 під час розгляду та визначення переможцем ФОП Смоляков С.І.; неправомірне відхилення тендерних пропозицій ФОП Тімченко О.Л. та ТОВ «Фемелі груп «Спец Поставка» та порушення вимог абзацу 5 частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, повноти інформації у формах документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), повноти інформації у формах документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи 4 міста Сєвєродонецьк Луганської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 12.01.2021 № 1), тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма «Зелене господарство» (далі – ТОВ Агрофірма «Зелене господарство»), фізичної особи-підприємця Тімченко Олега Леонідовича (далі - ФОП Тімченко О.Л.), товариства з обмеженою відповідальністю «Фемелі груп «Спец Поставка» (далі – ТОВ «Фемелі груп «Спец Поставка»), фізичної особи-підприємця Смолякова Сергія Івановича (далі – ФОП Смоляков С.І.), протоколи уповноваженої особи Замовника від 24.01.2022 № 3, від 25.01.2022 № 4, від 26.01.2022 № 5, від 26.01.2022 № 6, вимоги про усунення порушення, оприлюднені в електронній системі закупівель ТОВ «Фемелі груп «Спец Поставка» 26.01.2022 та ФОП Тімченко О.Л. 27.01.2022, відповіді Замовника на зазначені вимоги, оприлюднені в електронній системі закупівель 31.01.2022 та 01.02.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 06.02.2022 № 25. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 896 195,00грн не оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 22.12.2021, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 30,7859грн, відповідно очікувана вартість закупівлі послуг перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (4 094 524,7 гривень). Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 20 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо завантаження у складі тендерної пропозиції завізованого (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проекту договору про закупівлю без заповнення його пунктів (Додаток 5). Рішенням уповноваженої особи Замовника, що оформлене протоколом від 25.01.2022 № 4 було відхилено тендерну пропозицію ФОП Тімченко О.Л. (наступна економічно вигідна тендерна пропозиція у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, після відхилення ТОВ Агрофірма «Зелене господарство») на підставі абзацу 2 підпункту 1 частини першої статті 31 Закону – учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до протоколу від 25.01.2022 № 4 учасником на встановлену пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції підписаного уповноваженою особою учасника (на кожній сторінці) та завіреного печаткою учасника проекту договору, наведеного у Додатку 5 до тендерної документації, надано у складі тендерної пропозиції Додаток 5, який мовою оригіналу:«не підписано уповноваженою особою та відсутня печатка учасника на кожній сторінці проекту договору». Аналізом тендерної пропозиції ФОП Тімченко О.Л. встановлено, що учасник на вищезазначену вимогу тендерної документації Замовника надав у складі тендерної пропозиції проект договору на який накладено кваліфікований електронний підпис. Під час перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що на файл «Проект договору Додаток 5» накладено кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника Тімченко Олега Леонідовича. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.20 № 710 та Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі — Перелік № 710). Відповідно до пункту шостого Переліку № 710 до переліку формальних помилок віднесено подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Аналогічну інформацію визначено Замовником в пункті 3 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу V тендерної документації. З огляду на зазначене, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ФОП Тімченко О.Л. з підстав наведених у протоколі від 25.01.2022 № 4. Наступною з переліку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «Фемелі груп «Спец Поставка». Відповідно протоколу уповноваженої особи Замовника від 26.01.2022 № 5 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Фемелі груп «Спец Поставка» на підставі абзацу 2 підпункту 1 частини першої статті 31 Закону – учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. А саме через те, що (мовою оригіналу): «Лист 1 Додатку 5 учасником не підписано уповноваженою особою та відсутня печатка учасника на кожній сторінці (а саме на першій сторінці проекту договору) як указано в тендерній документації в розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1. Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції». Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Фемелі груп «Спец Поставка» встановлено, що на вищезазначену вимогу розділу ІІІ тендерної документації учасником надано у складі тендерної пропозиції проект договору про закупівлю без заповнення його пунктів, всі сторінки окрім першої якого місять підпис уповноваженої особи учасника директора ТОВ «Фемелі груп «Спец Поставка» Забірника С.В. та на всі сторінки якого окрім першої накладено печатку товариства. Окрім того, ТОВ «Фемелі груп «Спец Поставка» листом від 18.01.2022 № 28-18/01/22 надано у складі тендерної пропозиції лист-згоду з умовами проекту договору. Відповідно до пункту четвертого Переліку № 710 до переліку формальних помилок віднесено не завірення підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) окремої сторінки (сторінок) копії документа (документів). Аналогічну інформацію визначено Замовником в пункті 3 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу V тендерної документації. Таким чином Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Фемелі груп «Спец Поставка» з підстав наведених у протоколі від 26.01.2022 № 5. Водночас за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Смоляков С.І. встановлено, що на встановлену пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації вимогу про надання проекту договору без заповнення його пунктів, надано проект договору із заповненими пунктами, що суперечить вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Проте тендерна пропозиція ФОП Смоляков С.І. не була відхилена Замовником як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника Таким чином, відхиливши одних учасників та не відхиливши іншого з однієї і тієї ж підстави, Замовником порушено вимоги абзацу 5 частини першої статті 5 Закону, а саме в частині здійснення закупівлі за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Також встановлено, що пунктом 5. Розділу ІІІ тендерної документації установлено вимогу щодо надання на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» копії документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) ваг, дійсного на момент подання пропозицій учасником. На вищезазначену вимогу ФОП Смоляков С.І. надано у складі тендерної пропозиції сканований документ із назвою «23 Результати періодичної повірки» ваг електронних автомобільних Гермес ВТА -18-80/20 (50)-К408 КМ-М, заводський номер 0382, у якому зазначено про результати періодичної повірки, проведеної 10.11.2021. Однак зазначений документ не містить жодної інформації про орган метрології, що проводив зазначену повірку, що ставить під сумнів чинність наданого документу. Також у тендерній пропозиції учасника надано копію сертифікату відповідності від 02.11.2020 № UA.TR.113-0020|66F-20, виданого ННЦ «Інститут метрології» товариству з обмеженою відповідальністю «Київський ваговий завод» та чинного до 01.11.2021. Таким чином встановлено, що ФОП Смоляков С.І. на порушення вимог пункту 5. Розділу ІІІ тендерної документації не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а саме не надано копії документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) ваг, дійсного на момент подання пропозицій учасником. Однак Замовник на порушення абзаців 2 та 3 пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Смоляков С.І. (найвища цінова пропозиція) як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, визначив його переможцем та уклав із ним договір від 06.02.2022 № 25. Під час здійснення моніторингу, а саме на наступний день після оприлюднення Управлінням рішення про початок моніторингу (10.02.2022), Замовником 11.02.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору від 06.02.2022 № 25.
Період усунення порушень: 21.02.2022 17:01 - 10.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2022 17:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель згідно висновку моніторінгу Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-22-013202-c Паливна гранула з деревини (пелети) ДК 021:2015 — 03410000-7 Деревина (паливна гранула з деревини (пелети)) Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області під час проведення моніторингу закупівлі UA-2021-12-22-013202-c зобов’язало комплексну дитячо-юнацьку спортивної школу 4 міста Сєвєродонецьк здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання зобов’язаннь комплексна дитячо-юнацька спортивна школа 4 міста Сєвєродонецьк видала наказ №60 від 25.02.2022 року «Про здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у сфері публічних закупівель у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення» Наказ №60 від 25.02.2022 року додається.
Дата публікації звіту: 25.02.2022 13:31