CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), (2лоти)
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради;
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника: Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 категорія замовника «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад);
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 4 до тендерної документації)
Завершена
37 858 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 28 865.00 UAH
Період моніторингу:20.05.2022 13:28 - 11.06.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2022 № 6-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.05.2022 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-12-22-006096-b від 22.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої та п’ятої статті 17, пункту 14 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу відповідності пропозиції ПП «Лев-6» умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
На порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону не відмінено тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.12.2021 №3/1, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.01.2022№3/2, тендерні пропозиції Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району» (далі – ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району»), приватного підприємства «Лев-6» (далі – ПП «Лев-6»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 26.01.2022, протоколи уповноваженої особи про визначення переможця торгів від 07.02.2022 за №03/3 (по лоту 1) та за №03/4 (по лоту 2) , повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2022 року, договір про закупівлю послуг від 25.02.2022 за №32 (по лоту №1), додаткова угода до договору від 25.02.2022, договір про закупівлю послуг від 25.02.2022 №33 (по лоту №2), відповідь Замовника на запити, оприлюднена в електронній системі закупівель 24.05.2022 , 06.06.2022 та 09.06.2022.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме :
- на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- на порушення вимог частини третьої та п’ятої статті 17 Закону Замовник вимагає для переможця торгів документальне підтвердження інформації (надання документів), яка міститься у формі відкритих даних, а саме щодо відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Окрім цього, аналізом тендерної документації встановлено, що Замовником в проекті договору (пункт 11.2 розділу XI) передбачено підставу зміни істотних умов договору «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю».
В той же час предметом закупівлі є послуги, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить пункт 2 частини четвертої статті 41 Закону.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
В підпункті 2.2.3 додатку №1 «Перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність учасників процедури закупівлі» тендерної документації Замовником встановлено вимогу що для документального підтвердження наявності працівників (штатних, ЦПХ) Учасником в разі прийняття працівників після останнього звітного періоду (після 30 вересня 2021 року) подається сканована копія оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу з квитанцією про прийняття повідомлення.
Аналізом пропозиції ПП ЛЕВ-6 (по лоту 1 та лоту 2) встановлено, що ним у складі пропозиції (файл довідка кваліфіковані працівники ПП Лев-6) подано інформаційну довідку від 21.01.2022 №03-15 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено, що окремі працівники по трудових угодах прийняті на роботу після 30.09.2021, а саме : - Менчак-Петрашевич Людмила Георгіївна (10.11.2021) та Іванух Василь Дмитрович(24.12.2021).
Однак, у складі пропозиції відсутні повідомлення про прийняття вказаних працівників на роботу з квитанцією про прийняття повідомлень.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 01.06.2022 щодо не відхилення пропозиції ПП ЛЕВ-6 Замовник вказав, що на підтвердження інформації наданої переможцем торгів (ПП ЛЕВ-6) вони звертались засобами телекомунікаційного зв’язку до Львівського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області щодо підтвердження інформації про трудові відносини вищевказаних працівників приватного підприємства «Лев-6».
На повторний запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 07.06.2022 щодо надання запиту та отриманої відповіді від Львівського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області Замовник вказав, що пунктом 15 статті 29 Закону не передбачено спосіб отримання інформації. Замовником будь-яких документів щодо наданого запиту та отриманої відповіді не надано.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Проте, Замовник не розмістив повідомлення з вимогою усунути невідповідності у тендерній пропозиції приватного підприємства «Лев-6», та не надав цьому учасникові можливість виправити наведені вище невідповідності, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 та частини дев’ятої статті 26 Закону.
Таким чином, Замовник, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив пропозицію ПП «Лев-6» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та на порушення пункту 2 статті 32 Закону не відмінив тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:13.06.2022 11:49 - 17.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:13.06.2022 11:49
Запити/Пояснення
44348
Номер:bf068c228f714f508a97d988c0406782
Назва:Запит про надання пояснення
Дата опублікування:20.05.2022 13:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:26.05.2022 00:00
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.) +38 (0 98) 505-61-40 janna30081971@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «(CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), (2лоти)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-22-006096-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
44456
Номер:3f90ae80fd284b949aa5c8b631de83c1
Назва:Пояснення
Дата опублікування:24.05.2022 12:00
Автор:Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
79022, Україна, Львівська область, Львів, Виговського І., 34
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби у Тернопільській області
Західного офісу Держаудитслужби
Державної Аудиторської служби України
Ганні ШКЛЯР
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області Західного офісу Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України моніторингу щодо закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro № UA-2021-12-22-006096-b, повідомляє, що обгрунтування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» про предмет закупівлі: За CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), 2лоти (оголошення в електронній системі закупівель Prozorro № UA-2021-12-22-006096-b)), розміщено на офіційному сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/zaliznychna-raiadministratsii.
Додаток: на 1 арк.
Заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Яремович, 2958237
Обгрунтування Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради для опублікування на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ
ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ
Предмет закупівлі: CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), (2лоти) (оголошення №UA-2021-12-22-006096-b).
1. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2022р.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для утримання території району в належному санітарному стані
Для належного та якісного утримання території Залізничного району м. Львова у 2022 році є необхідність проведення закупівлі в грудні 2021 року.
Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2022 рік на основі фактичного виконання за 2021 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати.
2. Обгрунтування розміру бюджетного призначення – розмір бюджетного призначення затверджується ухвалою Львівської міської ради.
3.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - відповідно до:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011 № 376 «Про Правила благоустрою м. Львова» зі змінами та доповненнями;
- рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015 № 116 «Про затвердження класифікації територій м. Львова для санітарного прибирання»;
- Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“;
- Інших діючих нормативних документів.
Якість послуг з прибирання територій повинна відповідати вимогам діючого законодавства у частині санітарних вимог. При наданні послуг використовувати спеціалізовану техніку з прибирання. Персонал Виконавця повинен знаходиться на робочому місці у спецодязі.
Для розрахунків рекомендовано застосовувати:
- З ручного, механізованого або комплексного прибирання об’єктів благоустрою – наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“.
- Інші діючі нормативні документи.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), (2лоти) (№ UA-2021-12-22-006096-b) наведено у додатку 4 до Тендерної документації.
Період надання послуг Очікувана вартість предмета закупівлі, грн.
до 31.12.2022 37 858 000
Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд».
Заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
79022, Україна, Львівська область, Львів, Виговського І., 34
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби у Тернопільській області
Західного офісу Держаудитслужби
Державної Аудиторської служби України
Ганні ШКЛЯР
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області Західного офісу Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України моніторингу щодо закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro № UA-2021-12-22-006096-b, повідомляє, що обгрунтування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» про предмет закупівлі: За CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), 2лоти (оголошення в електронній системі закупівель Prozorro № UA-2021-12-22-006096-b)), розміщено на офіційному сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/zaliznychna-raiadministratsii.
Додаток: на 1 арк.
Заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Яремович, 2958237
Обгрунтування Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради для опублікування на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ
ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ
Предмет закупівлі: CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), (2лоти) (оголошення №UA-2021-12-22-006096-b).
1. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2022р.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для утримання території району в належному санітарному стані
Для належного та якісного утримання території Залізничного району м. Львова у 2022 році є необхідність проведення закупівлі в грудні 2021 року.
Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2022 рік на основі фактичного виконання за 2021 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати.
2. Обгрунтування розміру бюджетного призначення – розмір бюджетного призначення затверджується ухвалою Львівської міської ради.
3.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - відповідно до:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011 № 376 «Про Правила благоустрою м. Львова» зі змінами та доповненнями;
- рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015 № 116 «Про затвердження класифікації територій м. Львова для санітарного прибирання»;
- Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“;
- Інших діючих нормативних документів.
Якість послуг з прибирання територій повинна відповідати вимогам діючого законодавства у частині санітарних вимог. При наданні послуг використовувати спеціалізовану техніку з прибирання. Персонал Виконавця повинен знаходиться на робочому місці у спецодязі.
Для розрахунків рекомендовано застосовувати:
- З ручного, механізованого або комплексного прибирання об’єктів благоустрою – наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“.
- Інші діючі нормативні документи.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), (2лоти) (№ UA-2021-12-22-006096-b) наведено у додатку 4 до Тендерної документації.
Період надання послуг Очікувана вартість предмета закупівлі, грн.
до 31.12.2022 37 858 000
Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд».
Заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.) +38 (0 98) 505-61-40 janna30081971@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «(CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), (2лоти)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-22-006096-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
В підпункті 2.2.3 додатку №1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу що для документального підтвердження наявності працівників (штатних, ЦПХ) Учасником в разі прийняття працівників після останнього звітного періоду (після 30 вересня 2021 року) подається сканована копія оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу з квитанцією про прийняття повідомлення.
Аналізом пропозиції ПП ЛЕВ-6 (по лоту 1 та лоту 2) встановлено, що ним у складі пропозиції (файл довідка кваліфіковані працівники ПП Лев-6) подано інформаційну довідку від 21.01.2022 №03-15 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено, що окремі працівники прийняті на роботу після 30.09.2021, а саме : - по трудових угодах Менчак-Петрашевич Людмила Георгіївна (10.11.2021), Іванух Василь Дмитрович(24.12.2021); - по ЦПХ Тучапець Богдан Михайлович, Прокопів Олег Михайлович, Вовк Роман Іванович, Дітчук Богдан Володимирович (04.01.2022). Однак, у складі пропозиції не виявлено повідомлення про прийняття вказаних працівників на роботу з квитанцією про прийняття повідомлень.
У зв’язку з чим прошу надати інформацію чи подано у складі поданої пропозиції ПП ЛЕВ-6 вказані повідомлення про прийняття зазначених працівників на роботу з квитанцією про прийняття повідомлень або інформацію чому не відхилено пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
45083
Номер:603b081863a3434d8ed15381c28f65b5
Назва:Про надання пояснення
Дата опублікування:06.06.2022 10:47
Автор:Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
79022, Україна, Львівська область, Львів, Виговського І., 34
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби у Тернопільській області
Західного офісу Держаудитслужби
Державної Аудиторської служби України
Ганні ШКЛЯР
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області Західного офісу Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України моніторингу щодо закупівлі, опублікованої 22.12.2021 в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-2021-12-22-006096-b, надає пояснення.
Скориставшись правом, передбаченим пунктом 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «… Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції…», районна адміністрація, як Замовник звернулась засобами телекомунікаційного зв’язку до Львівського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області щодо підтвердження інформації про трудові відносини працівників приватного підприємства «Лев-6»:
- Менчак-Петрашевич Людмила Георгіївна з 10.11.2021 (двірник);
- Іванух Василь Дмитрович з 24.12.2021 (двірник).
В результаті розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції ПП «Лев-6», за інформацією Львівського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області, отримано інформацію про трудові відногсини між Менчак-Петрашевич Людмилою Георгіївною з 10.11.2021 (двірник) та ПП «Лев-6» та Іванух Василем Дмитровичем з 24.12.2021 (двірник) та між ПП «Лев-6».
Одночасно зазначаю, що дані про працівника Іванух Василь Дмитрович (з 24.12.2021) відображені у відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застахованим особам, що є додатком 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, файл «податковий розрахунок сум доходу ПП «Лев-6» (в т.ч. ДОДАТОК 4 ДФ).
Щодо працівників ПП «Лев-6, а саме: Тучапець Богдан Михайлович; Прокопів Олег Михайлович; Вовк Роман Іванович; Дітчук Богдан Володимирович, зазначаю, що згадані працівники працюють за договорами цивільно-правового характеру, а отже, такі договори не передбачають подачу повідомлень до територіального органу ДПС.
Додаток: протокол уповноваженої особи від 25.01.2022 на 2 арк. (долучається).
В.о. голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Яремович, 2958237
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.) +38 (0 98) 505-61-40 janna30081971@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «(CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), (2лоти)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-22-006096-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Опрацювавши Вашу інформацію від 06.06.2022 щодо підтвердження інформації про трудові відносини працівників приватного підприємства «Лев-6» з Менчак-Петрашевич Людмилою Георгіївною та Іванух Василем Дмитровичем, прошу надати сканкопію запиту до Львівського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області та відповідно сканкопію його відповіді .
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
45391
Номер:e0a83a0befe0462a8f51fce9fe536dcb
Назва:Лист-пояснення
Дата опублікування:09.06.2022 15:03
Автор:Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
79022, Україна, Львівська область, Львів, Виговського І., 34
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби у Тернопільській області
Західного офісу Держаудитслужби
Державної Аудиторської служби України
Ганні ШКЛЯР
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області Західного офісу Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України моніторингу щодо закупівлі, опублікованої 22.12.2021 в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-2021-12-22-006096-b, надає пояснення на Ваш запит від 07.06.2022.
Відповідно до пункту 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «… Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції…».
Оскільки пунктом 15 статті 29 Закону не передбачено спосіб отримання інформації, то згідно з пунктом 79 статті 2 Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 (зі змінами), засоби телекомунікаційного зв’язку - «…послуга голосової електронної комунікації - обмін інформацією голосом у реальному часі з використанням електронних комунікаційних мереж та номерів національного або міжнародного плану нумерації».
Враховуючи наведене, Залізнична районна адміністрація, як Замовник зверталась засобами телекомунікаційного зв’язку до Львівського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області щодо підтвердження інформації про трудові відносини працівників приватного підприємства «Лев-6»: Менчак-Петрашевич Людмила Георгіївна з 10.11.2021 (двірник); Іванух Василь Дмитрович з 24.12.2021 (двірник) без вимоги паперового чи електронного носіїв.
В.о. голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Яремович, 2958237
79022, Україна, Львівська область, Львів, Виговського І., 34
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі: CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), (2лоти)
(оголошення № UA-2021-12-22-006096-b)
Відповідно до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.05.2022 №6-з Тернопіль було проведено моніторинг закупівлі: CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), (2лоти) (оголошення № UA-2021-12-22-006096-b).
Предметом аналізу були питання:
- планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення;
- розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка;
- укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
За результатом моніторингу, проведеним Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області Західного офісу Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України за унікальним номером UA-2021-12-22-006096-b виявлено порушення вимог Закону. Західний офіс Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язав Залізничну районну адміністрацію Львівської міської ради вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів про закупівлю послуг від 25.02.2022 №32 (по лоту №1) та від 25.02.2022 №33 (по лоту №2) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та вжити заходів про недопущення виявлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Замовник, Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради (надалі – районна адміністрація), розглянувши висновок Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Західного офісу Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України не погоджується із вимогою викладеною у ньому органом державного фінансового контролю, оскільки мотиви та підстави, зазначені в ньому є безпідставні та необґрунтовані. Таку позицію обґрунтовуємо з огляду на наступне.
1. Щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону, а саме: - на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
У пункті 18 оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю через електронну систему закупівель (сторінки 2,3,4 тендерної документації), що є невід’ємною частиною тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 22.12.2021 № 3/1) та змінами, затвердженими протоколом про внесення змін від 11.01.2022 №3/2 зазначено:
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій:
Кінцевий строк – 24.01.2022 до 12.00 год. (за київським часом);
Пунктом 1.1. розділу Подання та розкриття тендерної пропозиції (сторінка 13 тендерної документації) вказано:
Подання та розкриття тендерної пропозиції
Кінцевий строк подання тендерної пропозиції 1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – вказано в оголошенні процедури закупівлі;
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – відповідно до оприлюдненого оголошення за даним предметом закупівлі (кінцевий час подання тендерних пропозицій вказано замовником в оголошенні згідно з київським часом).
Отже, враховуючи наведене, у тендерній документації щодо згаданої закупівлі вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
2. Щодо вимоги від переможця торгів документального підтвердження (надання документів), які містяться у формі відкритих даних, а саме щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, та 8 частини першої статті 17 Закону.
Пунктом 6 статті 17 Закону передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частини другою цієї статті, про що зазначено у додатку 3 (файл_ Додатки_1_2_3_перелік_документів_12_2021) до тендерної документації.
Крім цього повідомляємо, що у розділі Примітки (додаток 3 до тендерної документації) (файл_ Додатки_1_2_3_перелік_документів_12_2021) зазначено веб-сайти для отримання інформації:
- відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення замовник отримує із веб-сайту: https://corruptinfo.nazk.gov.ua.
- відомості щодо банкрутства замовник отримує із веб-сайту: https://kap.minjust.gov.ua.
3.Щодо включення в проєкт договору всіх передбачених Законом підстав зміни істотних умов договору підстав зміни істотних умов договору «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю», слід зазначити в Законі відсутні будь-які заборони чи умови щодо викладених умов змін істотних умов договору.
4. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ПП «Лев-6» (за лотами №№1,2) повідомлень про прийняття правників на роботу: Менчак-Петрашевич Людмила Георгіївна з 10.11.2021 (двірник); Іванух Василь Дмитрович з 24.12.2021 (двірник).
Як вбачається з протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи від 25 січня 2022 року (скан-копію протоколу було завантажено в електронну систему під час надання пояснення 06.06.2022 о 10:47:06 год. (за київським часом))), районна адміністрація скориставшись правом, передбаченим пунктом 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «… Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції…», зверталась засобами телекомунікаційного зв’язку до Львівського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області щодо підтвердження інформації про наявність трудових відносин працівників з приватним підприємством «Лев-6»:
- Менчак-Петрашевич Людмила Георгіївна з 10.11.2021 (двірник);
- Іванух Василь Дмитрович з 24.12.2021 (двірник).
За інформацією Львівського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області, Менчак-Петрашевич Людмилою Георгіївною працює двірником з 10.11.2021 в ПП «Лев-6» та Іванух Василь Дмитровичпрацює двірником з 24.12.2021 в ПП «Лев-6».
Одночасно зазначаємо, що дані про працівника Іванух Василя Дмитровича (з 24.12.2021) відображені у відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, що є додатком 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, файл «податковий розрахунок сум доходу ПП «Лев-6» (в т.ч. ДОДАТОК 4 ДФ).
Оскільки пунктом 15 статті 29 Закону не передбачено спосіб отримання інформації, то згідно з пунктом 79 статті 2 Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 (зі змінами), засоби телекомунікаційного зв’язку - «…послуга голосової електронної комунікації - обмін інформацією голосом у реальному часі з використанням електронних комунікаційних мереж та номерів національного або міжнародного плану нумерації».
Враховуючи наведене, Залізнична районна адміністрація, як Замовник зверталась засобами телекомунікаційного зв’язку до Львівського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області щодо підтвердження інформації про трудові відносини працівників приватного підприємства «Лев-6»: Менчак-Петрашевич Людмила Георгіївна з 10.11.2021 (двірник); Іванух Василь Дмитрович з 24.12.2021 (двірник) .
У відповідності до статті 5 Закону, одним із основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Стаття 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону надає право замовнику на відміну від статті 17 зазначеного вище Закону, яка є обов’язком.
Враховуючи наведене, Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради вважає, що діяла обґрунтовано та в межах наданих повноважень, у відповідності до вимог чинного законодавства і в даному випадку відсутні порушення в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та просить Управління Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області Західного офісу Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України замінити висновок моніторингу згаданої закупівлі.
Заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Яремович, 2546805
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.) +38 (0 98) 505-61-40 janna30081971@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) розглянувши звернення щодо висновку моніторингу закупівлі, проведеної Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради від 17.06.2022, інформує наступне.
Статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII не передбачено заміну висновку складеного органом державного фінансового контролю за результатами моніторингу закупівлі.