• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

CPV за ДК 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання вулиць Залізничного району, м. Львів )), (2лоти)

Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника: Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 категорія замовника «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад); Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 4 до тендерної документації)

Завершена

37 858 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 28 865.00 UAH
Номер: 5e40a15c2f664ce296e731db88883e4f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-20-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 20.05.2022 13:28 - 11.06.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2022 № 6-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 20.05.2022 № 6-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2021-12-22-006096-b від 22.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої та п’ятої статті 17, пункту 14 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами моніторингу відповідності пропозиції ПП «Лев-6» умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. На порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону не відмінено тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.12.2021 №3/1, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.01.2022№3/2, тендерні пропозиції Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району» (далі – ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району»), приватного підприємства «Лев-6» (далі – ПП «Лев-6»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 26.01.2022, протоколи уповноваженої особи про визначення переможця торгів від 07.02.2022 за №03/3 (по лоту 1) та за №03/4 (по лоту 2) , повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2022 року, договір про закупівлю послуг від 25.02.2022 за №32 (по лоту №1), додаткова угода до договору від 25.02.2022, договір про закупівлю послуг від 25.02.2022 №33 (по лоту №2), відповідь Замовника на запити, оприлюднена в електронній системі закупівель 24.05.2022 , 06.06.2022 та 09.06.2022. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме : - на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - на порушення вимог частини третьої та п’ятої статті 17 Закону Замовник вимагає для переможця торгів документальне підтвердження інформації (надання документів), яка міститься у формі відкритих даних, а саме щодо відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Окрім цього, аналізом тендерної документації встановлено, що Замовником в проекті договору (пункт 11.2 розділу XI) передбачено підставу зміни істотних умов договору «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю». В той же час предметом закупівлі є послуги, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить пункт 2 частини четвертої статті 41 Закону. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. В підпункті 2.2.3 додатку №1 «Перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність учасників процедури закупівлі» тендерної документації Замовником встановлено вимогу що для документального підтвердження наявності працівників (штатних, ЦПХ) Учасником в разі прийняття працівників після останнього звітного періоду (після 30 вересня 2021 року) подається сканована копія оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу з квитанцією про прийняття повідомлення. Аналізом пропозиції ПП ЛЕВ-6 (по лоту 1 та лоту 2) встановлено, що ним у складі пропозиції (файл довідка кваліфіковані працівники ПП Лев-6) подано інформаційну довідку від 21.01.2022 №03-15 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено, що окремі працівники по трудових угодах прийняті на роботу після 30.09.2021, а саме : - Менчак-Петрашевич Людмила Георгіївна (10.11.2021) та Іванух Василь Дмитрович(24.12.2021). Однак, у складі пропозиції відсутні повідомлення про прийняття вказаних працівників на роботу з квитанцією про прийняття повідомлень. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 01.06.2022 щодо не відхилення пропозиції ПП ЛЕВ-6 Замовник вказав, що на підтвердження інформації наданої переможцем торгів (ПП ЛЕВ-6) вони звертались засобами телекомунікаційного зв’язку до Львівського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області щодо підтвердження інформації про трудові відносини вищевказаних працівників приватного підприємства «Лев-6». На повторний запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 07.06.2022 щодо надання запиту та отриманої відповіді від Львівського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській області Замовник вказав, що пунктом 15 статті 29 Закону не передбачено спосіб отримання інформації. Замовником будь-яких документів щодо наданого запиту та отриманої відповіді не надано. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, Замовник не розмістив повідомлення з вимогою усунути невідповідності у тендерній пропозиції приватного підприємства «Лев-6», та не надав цьому учасникові можливість виправити наведені вище невідповідності, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 та частини дев’ятої статті 26 Закону. Таким чином, Замовник, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив пропозицію ПП «Лев-6» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та на порушення пункту 2 статті 32 Закону не відмінив тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 13.06.2022 11:49 - 17.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2022 11:49

Запити/Пояснення