-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
Завершена
7 320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 600.00 UAH
Номер:
a152b2c7fc2240e4badf3472492f1bfb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 12:42 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2021-12-22-005647-b 22.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 3» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету згідно протоколу від 06.11.2021 № 410, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Медичні індивідуально оптимальні технології» та товариства з обмеженою відповідальністю «Фарм-Контакт», протокольне рішення уповноваженої особи від 31.01.2022 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2022, договір постачання від 14.02.2022 № 2104, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 06.10.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.10.2022 18:13 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.10.2022 18:13
Запити/Пояснення
Номер:
bc47b216ce344de0afa9d77f000a4a9c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2022 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі апарату штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-22-005647-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Медичні індивідуально оптимальні технології» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
53ff53f9026540a384f597730fca6b74
Назва:
Пояснення до моніторингу закупівлі: "Апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії". ID (UA-2021-12-22-005647-b)
Дата опублікування:
06.10.2022 15:08
Опис:
На Ваш запит щодо моніторингу закупівлі: «Апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії» ID (UA-2021-12-22-005647-b) та відповідно ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаю наступні пояснення:
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника з метою забезпечення безперебійної роботи медичного закладу та з урахуванням вимог Постанови КМУ від 02.10.2013р. № 753 «Про затвердження технічного регламенту щодо медичних виробів». Також дана закупівля була необхідна для забезпечення виконання умов Договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій №0937-Е122-Р000, укладеного між комунальним некомерційним підприємством «Київська міська клінічна лікарня №3» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Національною службою здоров’я України.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі рапортів завідувачів лікувальних підрозділів лікарні в зв’язку постійним ростом захворюваності населення на Covid-19, збільшення хворих, що потребують кисневої терапії з використанням апаратів Штучної вентиляції легень.
Очікувана вартість розрахована відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел.
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Київської міської державної адміністрації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту від 06.12.2021 року (http://kyivaudit.gov.ua). Копія сторінки з вебсайту додається. (Додаток 1)
3. Згідно вимог Тендерної документації по даному предмету закупівлі ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології» надані документи, згідно вимог ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». (Додаток 2)