-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 33600000-6-Фармацевтична продукція (Спирт етиловий (Ethanol))
Інформація щодо наявності/відсутності підстав, встановлених у статті 17 Закону, надається Учасником в складі своєї тендерної пропозиції у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або відповідно до наведеної форми (листа-гарантії) в Додатку 4 до Тендерної документації, з обов'язковим розміщенням необхідних позначок, які засвідчуюсь наявність/відсутність зазначених підстав в електронній системі закупівель, а також, у разі необхідності, заповненням електронних полів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації). Строк поставки товару: з моменту підписання договору по 31.12.2022 року.
Завершена
1 520 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 605.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 605.00 UAH
Номер:
ff75de4fc80340f6a700e3deeae086eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-08-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2022 00:00
Період моніторингу:
08.11.2022 11:30 - 30.11.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.11.2022 № 44-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.11.2022 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-12-22-008986-c від 22.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини п’ятої статті 17, пунктів 2 та 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель зокрема при складанні тендерної документації (частини п’ятої статті 17, пунктів 2 та 11 частини другої статті 22 Закону) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 22.12.2021 за №85, тендерні пропозиції Спільного українсько-естонського підприємства у формі Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма-Фарм,ЛТД» (далі – ТОВ «Оптіма-Фарм»), приватного підприємства «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС» (далі- ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОМАШ» (далі - ТОВ «ТОМАШ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІКА ФАРМ» (далі - ТОВ «МЕДІКА ФАРМ»), Товариства з обмеженою відповідальністю ФК «БІОЛІК ЛТД» (далі- ТОВ ФК «БІОЛІК ЛТД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.02.2022, протокол уповноваженої особи від 08.02.2022 за №250 про визначення переможця торгів та намір укласти з ним договір, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2022, договір про закупівлю товару від 23.02.2022 за №88, відповідь Замовника на запит з документальним підтвердженням, оприлюднена в електронній системі закупівель 10.11.2022.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме:
- на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини п’ятої статті 17 Закону в додатку 3 до тендерної документації зазначено вимогу щодо подачі учасниками торгів інформації яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та/або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону в додатку 1 форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації невірно зазначено протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними. Так, в пункті 2 додатку 1 до тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій, в той час як в Законі визначено не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
23.11.2022 11:14 - 08.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2022 11:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про неможливість усунення порушення.
Щодо висновку ДАСУ від
23 листопада 2022 згідно моніторингу
UA-M-2022-11-08-000003 ● ff75de4fc80340f6a700e3deeae086eb
Керуючись п.8 ст.8 Закону, а також враховуючи висновок Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати моніторингу від 21 листопада 2022 року процедури публічної закупівлі: ДК 021:2015 код 33600000-6-Фармацевтична продукція (Спирт етиловий (Ethanol)) повідомляємо наступне.
Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим, зокрема вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній інформації, встановленій у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону та з урахуванням частини четвертої зазначеної статті.
Керуючись вказаним правом, Замовник, в п. 5 Додатку 6 «Інші документи встановлені Замовником для Учасника торгів» до Тендерної документації, зазначив для Учасника про надання Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та/або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Разом з цим, в п.2 «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації вказано: «В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити». Крім того, в п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником зазначено, що «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
В період уточнень, під час прийому пропозицій, жоден з учасників не звернувся з питанням або вимогою до Замовника щодо надання/не надання Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та/або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Крім того, в наданих тендерних пропозиціях учасників ТОВ «МЕДІКА ФАРМ», СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД», ТОВ «ТОМАШ», ПП «СВІТ ЗДОРОВ'Я-ЗЖС», АТ «КИЇВМЕДПРЕПАРАТ» та ТОВ «ФК "БІОЛІК ЛТД"» були подані вищезазначені витяги/виписки.
Щодо інформації, що знаходиться в Додатку 1 «ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ"» до Тендерної документації. В пункті 2 зазначеного додатку дійсно, через технічну помилку (описку) вказано, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій». Разом з тим, в пункті 4. «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», що відповідає нормам Закону.
Таким чином, враховуючи вищезазначене та положення тендерної документації, як єдиної документації щодо умов проведення закупівлі, Замовником дотримано норми чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Враховуючи обставини щодо того, що на даний час проведено розгляд тендерних пропозицій учасників та обрано Учасника-переможця процедури закупівлі Замовником, процедуру завершено (укладено Договір), в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, не можуть бути внесені зміни до умов тендерної документації. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані при затвердженні Тендерних документацій у подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту:
24.11.2022 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
41221edd91cb49c698321ec32f0cd93f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.11.2022 13:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 код 33600000-6-Фармацевтична продукція (Спирт етиловий (Ethanol))» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-22-008986-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
282a1e27f93b4136998215c6ccbb2be1
Назва:
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 2022-11-08 13:29:55 згідно моніторингу UA-M-2022-11-08-000003 ● ff75de4fc80340f6a700e3deeae086e
Дата опублікування:
10.11.2022 15:46
Опис:
КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, код ЄДРПОУ 02006113, отримано запит на пояснення від Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі: ДК 021:2015 код 33600000-6-Фармацевтична продукція (Спирт етиловий (Ethanol)) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів; крім того, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення/очікуваної вартості закупівлі: з метою забезпечення безперебійної роботи КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, відповідно до потреб замовника, 22.12.2021р. було оголошено процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю лікарських засобів згідно: ДК 021:2015 код 33600000-6-Фармацевтична продукція (Спирт етиловий (Ethanol)). Закупівля була здійснена замовником за власні кошти, отримані згідно договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного з Національною службою здоров’я України. Зазначені кошти не є бюджетними. Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – Спирту етилового (МНН: Ethanol) використовувалися: реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 05.11.2021р. (додається до пояснення у вигляді Excel (.xlsx) файлу), ведення якого передбачено наказом Міністерства охорони здоров'я України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення" (за посиланням: https://moz.gov.ua/reestr-optovo-vidpusknih-cin-na-likarski-zasobi), постанова Кабінету Міністрів від 17.10.2018р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби», а також проводився моніторинг цін відповідних закупівель в електронній системі "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом закупівлі на 2022 рік (за посиланням UA-P-2021-12-22-009412-c) та складає 1 520 540,00 грн. з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами забезпечення населення наданням якісної медичної допомоги на виконання договору з Національною службою здоров’я України про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій. Під час визначення вимог щодо підтвердження якості лікарського засобу враховано Закон України про «Про лікарські засоби» із змінами та доповненнями. Лікарські засоби повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбачуваному законодавством порядку та дозволені до застосування у медичній практиці. В технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі зазначена міжнародна непатентована назва, інформація про форму та дозування лікарського засобу.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова) пояснюємо наступне: Відповідно до змін, внесених 16.12.2020 до Постанови Кабінету Міністрів України №710, з метою ефективного та раціонального використання коштів замовникам необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме таким замовникам: • Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування; • органам місцевого самоврядування; • головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня); • суб’єктам господарювання державного сектора економіки. Виходячи зі змісту Постанови, вбачається обов’язковість застосування заходів, визначених цією Постановою, виключно для ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Враховуючи, те що закупівля: ДК 021:2015 код 33600000-6-Фармацевтична продукція (Спирт етиловий (Ethanol)), здійснювалась за власні кошти комунального підприємства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовником не здійснювалось. Відповідно до Статуту наше підприємство є комунальним некомерційним підприємством і не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства (додається до пояснення у вигляді pdf. файлу.), і не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів».