-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Прибирання майданчиків
Прибирання майданчиків
Завершена
3 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 39 500.00 UAH
Номер:
fcaf6d57e1f24270afa563a235918e4b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 14:46 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2022 № 26-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.10.2022 №26-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-12-22-001792-a 22.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII встановлено порушення вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (зі змінами) та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог пункту 14 Порядку 1082, вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального унітарного підприємства «ЕкоВін» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи Замовника від 22.12.2021 №14-уо; тендерні пропозиції фізичної особи підприємця ПОЛІЩУК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ (далі – ФОП ПОЛІЩУК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ) та МІСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ГАРАНТ» (далі – МКП «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ГАРАНТ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення учасника ФОП ПОЛІЩУК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ від 11.01.2022 №5-уо; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з МКП «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ГАРАНТ» від 13.01.2022 №7-уо; повідомлення про намір укласти договір від 13.01.2022; договір від 24.01.2022 № 24-01/22; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 07.10.2022.
Під час аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено наступне.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (зі змінами, далі – Порядок 708) та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за №500/34783. Разом з тим, пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок 1082) передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом № 922-VIII, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, на виконання пункту 14 Порядку 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Проте, в порушення Порядку 1082, під час заповнення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація у відповідності до пункту 14 Порядку 1082 щодо назви послуги (12 послуг згідно оголошення про проведення відкритих торгів) кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 (зі змінами), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII встановлено порушення частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII.
Так, згідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону № 922-VIII, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
У відповідності до частини другої статті 16 Закону № 922-VIII замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Водночас, у відповідності до частини першої статті 16 Закону № 922-VIII Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
При цьому, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі
Проте, в тендерній документації на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається надання інформаційних довідок в довільній формі про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів та про наявність кваліфікованих працівників (відповідно), які носять суто інформативний характер, не є документами та/або підтвердженням змісту інформації, отже не можуть вважатися документальним підтвердженням інформації про відповідність учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи викладене, тендерна документація не містить вимог до учасників щодо надання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, що є порушенням вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
18.10.2022 12:30 - 01.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
18.10.2022 12:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно висновку ДАСУ від 18.10.2022р. щодо процедури UA-2021-12-22-001792-а повідомляємо наступне.
Взято до уваги та враховано в роботі зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі: «Прибирання майданчиків» (№ UA-М-2022-10-03-000078 ). Проведена роз'яснювальна робота, направлено уповноважену особу на навчання для підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель з метою недопущення в подальшому порушень при здійсненні закупівель (в т.ч. пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації), неухильно дотримуючись норм ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922- VIII (зі змінами) та іншими діючих нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
24.10.2022 11:21
Запити/Пояснення
Номер:
3b7c33a306f84f77a26dba3682be00aa
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.10.2022 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Прибирання майданчиків» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-22-001792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
77665d35c3c443909a9b9ae7436b58f5
Назва:
UA-2021-12-22-001792-a
Дата опублікування:
07.10.2022 14:23
Опис:
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України від 04.10.2022 щодо проведення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-22-001792-a, 22.12.2021.