-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб вищого ґатунку), за кодом ДК 021:2015: 15811100-7: Хліб
Завершена
1 014 552.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 072.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 072.76 UAH
Номер:
79f1d0c458f5481e9e6e3d9e0acd9350
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-26-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2022 00:00
Період моніторингу:
26.10.2022 15:31 - 16.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-12-21-022360-c 21.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації на запит органу державного фінансового контролю– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.12.2021 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.01.2022, протокол щодо продовження строків оцінки тендерних пропозицій учасників від 17.01.2022 № 1, тендерні пропозиції ПП «Авант-Агро», ТОВ «Український кристал» та ТОВ «Чернівецькі Хлібо-Булочні Вироби», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 2, протокол щодо відхилення тендерної пропозиції учасника від 22.03.2022 № 3, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.04.2022 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2022, договір від 26.04.2022 № 97, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 01.11.2022 та 10.11.2022 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.01.2022 №1648-р/пк-пз та від 07.02.2022 №2443-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
15.11.2022 15:48 - 19.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2022 15:48
Запити/Пояснення
Номер:
6b0c4cb13ab54922aab8325ead2f07d1
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
28.10.2022 07:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2022 23:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
57ef92bb577945b3a4b19f5869514cf2
Назва:
На ваш Запит у встановлені законодавством строки, керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надається пояснення (інформацію) через електронну систему закупівель.
Дата опублікування:
02.11.2022 21:30
Опис:
На ваш Запит у встановлені законодавством строки, керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надається пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Стосовно першого запитання пояснюємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначено відповідно до особливостей підопічних ОКУ "Хотинський психоневрологічний будинок-інтернат", досвіду попередніх закупівель та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, зокрема дотримання показників безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством (ГОСТ, ДСТУ або ТУ), в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державними, галузевими стандартами та іншими нормативними документами.
Крім того повідомляємо, що під час розрахунку розміру витрат та визначення очікуваної вартості здійснюється відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел розміщених в електронній системі закупівель «Prozorro» за аналогічним предметом закупівлі, відповідно до середньоринкового рівня цін з урахуванням індексу інфляції діючих на території Чернівецької області, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні.
Звертаємо увагу, що кількість предмету закупівлі визначено за одиницю товару в кілограмах а не штуках, що може відрізнятись до проведеного аналізу цін.
Стосовно другого запитання пояснюємо наступне:
Замовник під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Згідно ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено поняття, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;
Наголошуємо, що веб-сайт — це сукупність логічно зв'язаної гіпертекстової інформації, оформленої у вигляді окремих сторінок і доступної в мережі Інтернет, містить сукупність веб-сторінок та залежного вмісту, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям. Фізично сайт може розміщуватися як на одному, так і на кількох серверах. Сайтом також називають вузол мережі Інтернет, комп'ютер, за яким закріплена унікальна ІР-адреса, і взагалі будь-який об'єкт в Інтернеті, за яким закріплена адреса, що ідентифікує його в мережі (FTP-site, WWW-site тощо). Набір зв'язаних між собою інформаційних онлайнових ресурсів, призначених для перегляду через комп'ютерну мережу за допомогою спеціальних програм — браузерів. Вебвузол може бути набором документів в електронному вигляді, онлайновою службою.
На підставі викладеного на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником оприлюднено бґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації в мережі Інтернет, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-21-022360-c, що опубліковані на сайті.
Крім того, повідомляємо, що згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета
закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену
інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній
документації та оголошення про відкриті торги, відповідно до вимог Закону.
Таким чином, Замовник в повній мірі виконано вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 а також на виконання ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надано пояснення в рамках проведеного моніторингу закупівлі.
Номер:
3d48ebf6726d45d195707f0d72587c5c
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
07.11.2022 17:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2022 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 02.11.2022 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 28.10.2022 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості , зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
18f650e94d4c42cd8311b942cc46a4ba
Назва:
На ваш Запит у встановлені законодавством строки, керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надається пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Дата опублікування:
10.11.2022 20:40
Опис:
На ваш Запит у встановлені законодавством строки, керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надається пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Стосовно визначення очікуваної вартості процедури відкритих торгів повідомляємо, що згідно Додатку № 2 до Тендерної документації, встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі, якими передбачено закупівлю хлібу пшеничного з борошна вищого ґатунку, кількість предмету закупівлі визначено в кілограмах за одиницю виміру товару, а не штуках, що може відрізнятись від цін на закупівлю хлібу вагою 0,650 кг. або 0,700 кг., та інша вага.
Крім того наголошуємо, що визначення очікуваної вартості здійснюється відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел розміщених в електронній системі закупівель «Prozorro» за аналогічним предметом закупівлі з метою підтвердження наведеної інформації надаємо цінові пропозиції учасників процедур публічних закупівель проведених відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», що додаються.
Додатково повідомляємо, що Замовник з метою підтвердження визначення очікуваної вартості отримано довідку Головного управління статистики у Чернівецькій області від 10.12.2021 року від 03.3-31/3855-21, про діючі середні ціни на споживчі товари, якими передбачено що вартість за кілограм хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку складає 28.09 грн. (Довідка ДЕРЖСТАТ додається).
Таким чином визначення очікуваної вартості здійснюється з урахуванням індексів споживчих цін, відповідно до середньоринкового рівня цін з урахуванням індексу інфляції діючих на території Чернівецької області, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні.
Враховуючи викладене Замовником оголошено закупівлю на очікувану вартість 1 014 552,00 грн., у кількості 36234 кілограм, що складає орієнтований розрахунок 28,00 грн. за одиницю предмету закупівлі.
Наприкінці повідомляємо, що за результатами закупівлі Замовник з метою дотримання принципів державних закупівель, передбачених п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність обрано переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЕЦЬКІ ХЛІБО-БУЛОЧНІ ВИРОБИ", ціна за одиницю пропозиції якого складала 19.90 грн. за кг., в результаті чого загальна економія складає понад 292 тис. грн.