• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Розподіл газу за кодом CPV за ДК 021:2015 — 65210000-8 ( розподіл природного газу)

Розподіл газу за кодом CPV за ДК 021:2015 — 65210000-8 ( розподіл природного газу) для закладів дошкільної та позашкільної освіти Овруцької міської ради

Завершена

318 595.79 UAH з ПДВ
Номер: 7600dd6ce1f7455aba7fd670bd659c88
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-15-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 16.11.2022 10:11 - 08.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.11.2022 № 256 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.11.2022 № 256 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі 41 UA-2021-12-21-010568-b 21.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівельповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 308-11-55, zoloto1967@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови №710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік(UA-P-2021-12-21-010155-b); протокол № 252 переговорів між АТ «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз» та відділом з гуманітарних питань Овруцької міської ради Житомирської області щодо переговорної закупівлі - Розподіл газу за кодом CPV за ДК 021:2015 — 65210000-8 (розподіл природного газу) від 20.12.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.12.2021; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради від 21.12.2021 № 252; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 21.12.2021; типовий договір розподілу природного газу від 06.01.2022 № 094215MOD2FB108/42FBZh6728-18; додаткову угоду від 06.01.2022 №1 до типового договору; додаткову угоду від 14.01.2022 №2 до типового договору; додаткову угоду від 20.06.2022 №3 до типового договору; пояснення Замовник, наданими через електронну систему закупівель 21.11.2022 За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Так, Замовник оприлюднив типовий договір розподілу природного газу від 06.01.2022 № 094215MOD2FB108/42FBZh6728-18 (далі – Договір), укладений із Акціонерним товариством «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз» . Згідно з пунктом 1.3. Договору «Цей Договір є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного Кодексу України на невизначений строк. Фактом приєднання Споживача до умов цього Договору (акцептування договору) є вчинення Споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти Договір, зокрема надання підписаної Споживачем заяви-приєднання до цього Договору, яку в установленому порядку Оператор ГРМ направляє Споживачу Інформаційним листом за встановленою формою, та/або сплата рахунка Оператора ГРМ, та/або документально підтверджене споживання природного газу». Крім цього, згідно з пунктом 3.2. Договору «За умови включення Споживача до Реєстру споживачів будь-якого постачальника у розрахунковому періоді та відсутності простроченої заборгованості за цим Договором Оператор ГРМ забезпечує розподіл природного газу, що належить Споживачу, до межі балансової належності його об'єкта з дотриманням належного рівня надійності, безпеки, якості та величини тиску природного газу. Приймання-передача обсягу газу, належного Споживачу, а також перехід експлуатаційної відповідальності за стан газових мереж від Оператора ГРМ до Споживача відбуваються на межі балансової належності об’єкта Споживача. Споживач забезпечує належну експлуатацію власних газових мереж після межі балансової належності згідно з чинним законодавством, зокрема відповідно до вимог Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15 травня 2015 року № 285, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 червня 2015 року за № 674/27119, або укладає відповідний договір з будь-якою організацією, яка має право на виконання таких робіт, з урахуванням вимог Кодексу газорозподільних систем. За домовленістю Сторін експлуатаційна відповідальність Оператора ГРМ може бути поширена і на газові мережі (їх частину) Споживача, якщо це визначено в акті розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, що є невід’ємною частиною цього Договору. Порядок укладання акта розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності Сторін визначений Кодексом газорозподільних систем». Таким чином, оприлюднивши Договір не в повному обсязі, в тому числі без Інформаційного листа за встановленою формою і акта розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, Замовник не дотримав вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону, відповідно до якого замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом договір про закупівлю та всі додатки до нього. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.11.2022 Замовник 21.11.2022 надав пояснення наступного змісту: «Згідно з ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має опублікувати договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Договір №094215MQD2FB108/42FBZh6728-18 з додатком (заявою - приєднання) опубліковано 06 січня 2022 року. Відповідно п.1.3. договору «Факт приєднання Споживача до умов цього Договору (акцептування договору) є вчинення Споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти Договір, зокрема надання підписаної Споживачем заяви-приєднання до цього Договору, яку в установленому порядку Оператор ГРМ направляє Споживачу Інформаційним листом за встановленою формою та/або сплата рахунка Оператора ГРМ, та/або документально підтверджене споживання природного газу», інформаційний лист, як додаток до договору - не є обовязковим при заключенні договору . Акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін складено в 2018 році на момент утворення відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради та заключення основного договору (без процедур закупівель), а не щорічно при проведенні закупівель даних послуг. Щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу актів розмежування балансової належності газопроводів та експлуатаційної відповідальності сторін, відділ повідомляє наступне, дані акти містять схему потоків газу через вузол обліку природного газу, його місце розташування на схемі, межу балансової належності та схематичне позначення обладнання. Дана інформація під час воєнного стану оприлюдненню не підлягають, так як, інформує про об’єкти критичної інфраструктури.» Однак, зазначене пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині не оприлюднення Договору не в повному обсязі, в тому числі без Інформаційного листа за встановленою формою і акта розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін .
Період усунення порушень: 07.12.2022 21:46 - 22.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2022 21:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В. о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно – Східного офісу Державної аудиторської служби Ользі АЛЯБ’ЄВІЙ На висновок про наявність або відсутність порушень законодавства по моніторингу закупівлі №UA-2021-12-21-010568-b «Розподіл газу за кодом CPV за ДК 021:2015 — 65210000-8 ( розподіл природного газу) », відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради повідомляє: В відділі з гуманітарних питань Овруцької міської ради проведено роботу з відповідальними особами, спрямовану на недопущення встановлених випадків у подальшому. Уповноважена особа Бортник М.І., яка проводила дану закупівлю, відповідно до наказу відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради від 07 липня 2022 року № 42-к звільнена з посади фахівця з публічних закупівель відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради у зв’язку з скороченням штату працівників 14 липня 2022 року (наказ додається). Договір №094215MQD2FB108/42FBZh6728-18 від 06 січня 2022 року на закупівлю «Розподіл газу за кодом CPV за ДК 021:2015 — 65210000-8 ( розподіл природного газу) » діє до 31.12.2022 року та буде завершений по проведенні оплати за надані послуги по розподілу природного газу. Додаток : сканкопія наказу відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради від 07 липня 2022 року № 42-к. Заступник начальника відділу Анна ПІВЕНЬ
Дата публікації звіту: 14.12.2022 16:26

Запити/Пояснення