-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Додаткові роботи по об'єкту: "Капітальний ремонт дороги по вул. Ярова від вул. Петропавлівська до вул. Академіка Шалімова в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)" (згідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
1 810 628.40
UAH з ПДВ
Номер:
e2f9800db4234e5a996c00b3565799ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-09-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2022 00:00
Період моніторингу:
09.09.2022 11:20 - 01.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.09.2022 № 194
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-12-21-020728-c 21.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник), експертний звіт від 22.11.2021 № EX01:7546-4959-9685-5300 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, протокол проведення переговорів від 21.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2021, договір про закупівлю 18.01.2022 № 23 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.09.2022.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На запит Держаудитслужби від 21.09.2022 про надання пояснень (інформації та документів) щодо отримання копій локальних кошторисів з усіма додатками до договору від 18.01.2022 № 23, Замовник надав відповідь 28.09.2022 (понад три робочі дні), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
29.09.2022 16:38 - 14.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2022 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
65dc0df277384f8a870eb8b373ac87f8
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
14.09.2022 13:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі додаткових робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. Ярова від вул. Петропавлівська до вул. Академіка Шалімова в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)» (згідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-21-020728-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати номер процедури закупівлі, за якою здійснювалася закупівля робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. Ярова від вул. Петропавлівська до вул. Академіка Шалімова в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області». Також надати копію договору укладеного з переможцем даної процедури закупівлі з усіма додатками та локальними кошторисами.
2. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
3. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
58afce4bd8394984b02a0d2b3a6daa2e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.09.2022 17:29
Опис:
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 14.09.2022 року о 13:37 год.
Інформація щодо закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Ярова від вул. Петропавлівська до вул. Академіка Шалімова в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області» є відкритою інформацією та розміщення на порталі Prozorro індифікатор закупівлі UA-2021-07-30-006403-b в системі розміщено договір та локальні кошториси до нього.
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкта на додаткові роботи по об'єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. Ярова від вул. Петропавлівська до вул. Академіка Шалімова в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням кошторисних норм України та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Ярова від вул. Петропавлівська до вул. Академіка Шалімова в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)» та затверджений рішенням виконавчого комітету від 23.11.2021 року № 822 «Про затвердження зведеного кошторисного розрахунку по обєкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. Ярова від вул. Петропавлівська до вул. Академіка Шалімова в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)». Експертиза проведена ТОВ «Перша будівельна експертиза».
Щодо обґрунтування застосування переговорної процедури повідомляємо, що посилення основи існуючого дорожнього покриття, яке зазнало руйнування було приведено у відповідність до діючих норм, а саме до вимог розділу 6 «Земляне полотно» ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги частина І. Проектування.; влаштування додаткових з’їздів – вимоги пункту 12.4. «Місцеві проїзди та виїзди у двори» ДБН В.2.3- 4:2015 Автомобільні дороги частина І. Проектування; внесення змін та погодження організації дорожнього руху – вимоги пункту 4.5 «Організація безпеки дорожнього руху» ДБН В.2.3- 4:2015 Автомобільні дороги частина І. Проектування.
Номер:
6275d15dbb044dc0911a99b01d286dad
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
21.09.2022 13:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі додаткових робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. Ярова від вул. Петропавлівська до вул. Академіка Шалімова в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (коригування)» (згідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-21-020728-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати копію локальних кошторисів з усіма додатками до договору від 18.01.2022 № 23.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.