-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Антибіотики
Ванкоміцин Іміпенем,циластатин Лінезолід Меропенем Даптоміцин Цефазолін Цефотаксим Цефтазидим Цефтріаксон Цефепім
Завершена
3 480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 400.00 UAH
Номер:
d3936bae8bdb4cfc9c4d08161a3671ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-17-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2022 00:00
Період моніторингу:
17.11.2022 14:45 - 09.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.11.2022
№ 53-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2022 №53-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2021-12-21-004585-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю та повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що Замовник здійснив поділ предмету закупівлі «Фармацевтична продукція» на частини, та уникнув застосування положень частини 3 статті 10 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 1 частини 1, частини 10 статті 3, частини 3 статті 10 Закону. Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону, що в подальшому призвело до розгляду тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 3 частини 1 статті 28, та частини 2 та 12 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог передбачених пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ДІАТОМ», своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 24.01.2022 № 24, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.12.2021 № 307, тендерна пропозиція учасника – переможця торгів ТОВ «ДІАТОМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2022 № 10, повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2022, договір про закупівлю від 24.01.2022 № 24, додаткові угоди до вказаного договору від 22.02.2022 № 1, від 14.04.2022 № 2, від 11.05.2022 № 3, від 24.05.2022 № 4, від 21.06.2022 № 5, від 11.07.2022 № 6, від 02.08.2022 № 7, від 16.08.2022 № 8, від 21.09.2022 № 9, від 14.10.2022 № 10, повідомлення про внесення змін до договору від 23.02.2022, від 18.04.2022, від 13.05.2022, 27.05.2022, від 22.06.2022, від 12.07.2022, від 02.08.2022, від 22.08.2022, від 23.09.2022, від 19.10.2022, пояснення Замовника з копіями документів, що отримані через електронну систему закупівель 24.11.2022, 30.11.2022 та 06.12.2022.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства встановлено, що в порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить приклади та опис формальних помилок, допущення яких не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника торгів, які передбачені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 «Перелік формальних помилок», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998.
Крім того, проведеним моніторингом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником проведено протягом 2022 року 6 процедур закупівель відкритих торгів за одним і тим же предметом закупівлі в розумінні Закону (по предмету закупівлі «Фармацевтична продукція», за кодом 33600000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднені в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2021-12-21-004585-a, UA-2021-12-24-008829-b, UA-2021-12-28-007275-b, UA-2021-12-29-003013-a, UA-2022-01-25-002867-a, UA-2022-02-28-000750-a), загальною очікуваною вартістю 14 560 000,00 гривень.
Відповідно до абзацу 2 частини 10 статті 3 Закону визначено, що замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини 3 статті 10 цього Закону.
Частиною 3 статті 10 Закону передбачено, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, у строки встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 000 євро; для робіт - 5 150 000 євро.
Поряд з тим, згідно вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 10 та абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону, встановлено умову, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини 3 статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення.
Разом з тим, відповідно до підпункту 22 частини 1 статті 1 Закону, зокрема визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Слід зазначити, що за період з 21.12.2021 по 28.02.2022 (період, протягом якого оголошено Замовником про закупівлю лікарських засобів) офіційний курс Національного банку України відповідно до даних офіційного сайту Міністерства фінансів України (https://minfin.com.ua/ua/currency) коливався від 30,7661 грн до 38,4866 грн за 1 євро, тобто вимоги частини 3 статті 10 Закону поширювались на процедури закупівель, оголошення щодо проведення яких оприлюднені в електронній системі закупівель, якщо очікувана вартість закупівлі товарів перевищувала суму еквівалентну 4 091 891,30 грн - 5 118 717,80 гривень.
Враховуючи вищевикладене, Замовником проведено 6 процедур закупівель відкритих торгів за одним і тим же предметом закупівлі в розумінні Закону по предмету закупівлі «Фармацевтична продукція» (оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднені в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2021-12-21-004585-a, UA-2021-12-24-008829-b, UA-2021-12-28-007275-b, UA-2021-12-29-003013-a, UA-2022-01-25-002867-a, UA-2022-02-28-000750-a), загальною очікуваною вартістю 14 560 000,00 грн, що перевищує суму, за якої в обов’язковому випадку інформація про закупівлю оприлюднюється на англійській мові і строк для подання тендерних пропозицій якої не може бути менше ніж 30 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель.
Враховуючи вищевикладене, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник здійснив поділ предмету закупівлі «Фармацевтична продукція» на частини, та уникнув застосування положень частини 3 статті 10 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 1 частини 1, частини 10 статті 3, частини 3 статті 10 Закону. Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини 3 статті 20 Закону, що в подальшому призвело до розгляду тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 3 частини 1 статті 28, та частини 2 та 12 статті 29 Закону.
Період усунення порушень:
08.12.2022 15:49 - 23.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2022 15:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до абз. 2 п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень по моніторингу
UA-M-2022-11-17-000009 шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 24.01.2022р. № 24 (далі - Договір)
Враховуючи, що підстави для розірвання договору про закупівлю (якщо згідно висновку це мається на увазі) передбачені законодавством та умовами укладеного договору про закупівлю, а не висновками за результатами моніторингу, повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України), зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до частини 2 статті 651 ЦК України, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Згідно з частиною 1 статті 654 ЦК України, зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає зі звичаїв ділового обороту.
Інформуємо, що у п.6.2.1 Договору передбачено, що Покупець (ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги") має право: Достроково розірвати цей Договір уразі невиконання Продавцем зобов’язань, повідомивши про це його у строк десять календарних днів. Оскільки інших для розірвання підстав не передбачено, то Договір може бути розірвано тільки за згодою обох сторін, так як виконання висновку органу оскарження має безпосередній вплив на права і обов`язки не лише Замовника, а і іншої сторони договору ТОВ «ДІАТОМ».
Отже, законодавство та умови Договору не визначає висновок як окрему підставу для розірвання договору про закупівлю. Навіть маючи висновок, в якому чітко зазначено про необхідність усунення порушень законодавства шляхом розірвання договору про закупівлю, замовник не має права в односторонньому порядку розірвати договір про закупівлю, якщо інше не передбачено самим договором. Прийнявши рішення про розірвання договору про закупівлю без дотримання вимог закону, керуючись лише висновком, замовник ризикує порушити права інших осіб та понести відповідну майнову відповідальність.
Крім того зазначаємо, що предметом закупівлі Договору є «Антибіотики», а тому розірвання Договору призведе до затримки у повноцінному наданні якісних медичних послуг пацієнтам лікарні в т.ч. переселенцям та військовим, які перебувають на лікуванні у Замовника.
Уповноважена особа з питань публічних закупівель - Артур Масловський
Дата публікації звіту:
15.12.2022 15:10
Запити/Пояснення
Номер:
5e1598933b7a44d793a14f8930a6c7b0
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 1
Дата опублікування:
21.11.2022 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів по предмету «Антибіотики (10 найменувань)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за ID: UA-2021-12-21-004585-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Прошу надати копії накладних на постачання антибіотиків за договором від 24.01.2022 № 24.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c31a32514ff644e0b219b53d1db829f0
Назва:
Пояснення та додатки
Дата опублікування:
24.11.2022 12:51
Опис:
Інформація та пояснення на запит
У відповідь на запит Держаудитслужби про надання пояснення у межах здійснення моніторингу UA-M-2022-11-17-000009 від 21.11.2022 р. 14:26 год. повідомляємо наступне:
Щодо першого питання – обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до Наказу від 16.11.2021р. № 188 «Про організацію проведення закупівель в ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" на 2022 рік» (скан-копія додається) з урахуванням реальних потреб Замовника.
До формування опису предмета закупівлі (як видно з наказу), залучаються відповідні фахівців Замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені.
Щодо другого питання – розмір витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник керується Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, зокрема, методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, яка міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках з врахуванням Наказів про декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби, що розміщені на веб-сайті https://moz.gov.ua/nakazi-moz.
Щодо третього питання – надання копії накладних на постачання антибіотиків за договором від 24.01.2022 р. № 24.
Надаємо скан-копії накладних на 17-ти аркушах.
Уповноважена особа з питань публічних закупівель - Артур Масловський
Номер:
af6fd1896c334fc8a410ea7c0a8f4d44
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 2
Дата опублікування:
25.11.2022 14:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів по предмету «Антибіотики (10 найменувань)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за ID: UA-2021-12-21-004585-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
Так, відповідно до пункту 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Проведеним аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що Вами протягом місяця проведено процедури закупівель відкриті торги за одним кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (оголошення про здійснення процедур закупівель відкритих торгів за ID: UA-2022-01-25-002867-a, UA-2021-12-29-003013-a, UA-2021-12-28-007275-b, UA-2021-12-24-008829-b, UA-2021-12-21-004585-a) загальною очікуваною вартістю 14 100 000,00 гривень.
У зв’язку з вищевикладеним постало питання, чому у 2022 році не проведено процедуру закупівель ВІДКРИТІ ТОРГИ З ПУБЛІКАЦІЄЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ по предмету «Лікарські засоби» (в тому числі закупівля лікарських засобів, яку здійснено за оголошенням ID: UA-2021-12-21-004585-a), враховуючи той факт, що сума очікуваної вартості за вказаними вище процедурами закупівель відкритих торгів по одному коду державного класифікатора перевищувала вартісну межу очікуваної вартості для товарів за якої в обов’язковому випадку проводиться процедура закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою (133 тис. євро)?
Разом з тим, прошу надати копії документів (у разі їх наявності), які підтверджують наявність підстав, що обумовлюють поділ предмета закупівлі лікарські засоби на процедури закупівель відкриті торги без проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
У разі не надання вище вказаних документів, прошу надати пояснення щодо їх відсутності.
Пояснення з документальним підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7e62b25d453e41a9bbc2a55ea92b6e8a
Назва:
Пояснення 2
Дата опублікування:
30.11.2022 18:25
Опис:
Інформація та пояснення на запит 2
У відповідь на запит Держаудитслужби про надання пояснення у межах здійснення моніторингу UA-M-2022-11-17-000009 від 25.11.2022 14:29 год. щодо питання чому у 2022 році не проведено процедуру закупівель ВІДКРИТІ ТОРГИ З ПУБЛІКАЦІЄЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ по предмету «Лікарські засоби» (в тому числі закупівля лікарських засобів, яку здійснено за оголошенням ID: UA-2021-12-21-004585-a), повідомляємо наступне:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
На виконання зазначеної вимоги, Замовником проведено закупівлі, які сприяють конкуренції учасників у тій чи іншій закупівлі, що сприяє виконанню п. 2 ч. 1 ст. 2 Закону, а саме кожен Учасник орієнтується на закупівлю, якою він займається, а не на загальну, де включено і «Розчини» і «Лікарські засобі різні» і «Антибіотики» і «Наркотичні засоби» і «Наркозні засоби», що є різним в процесі виготовлення, придбання та порядку реалізації.
Крім того, статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості, а як наслідок коректність планування та внесення інформації до річного плану закупівлі, в тому числі, визначення типу процедури закупівлі.
Один з чисельних описаних методів визначення ОВ: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель - для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: економічний аналіз цінових пропозицій від постачальників/потенційних учасників, ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги). Оскільки Замовник здійснює специфічну діяльність пов’язану з наданням медичних, лікувальних послуг населення, в обігу якого постійно є ліки, препарати та інш. вказаний метод є достатньо практичним для визначення очікуваної вартості закупівлі та типу процедури.
З урахуванням інформації в ЕСЗ за ідентифікатором: UA-2021-12-21-004585-a визначає закупівлю 33600000-6 Фармацевтична продукція з очікуваною вартістю : 3 480 000,00 UAH. Сума даної закупівлі не перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро, однак станом на грудень 2021 року, Замовником було визначену значно більшу потребу за предметом закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція, сукупна вартість яких перевищує еквівалент 133 тисячам євро за минулий календарний рік.
Таким чином Замовник не зовсім розуміє формулювання вимоги з приводу оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою, внаслідок чого відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону №922 строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення, із посиланням на частину 3 статті 10 Закону №922.
Уповноважена особа з питань публічних закупівель - Артур Масловський
Номер:
2fa52261279d414fb886b51d96f1b3e3
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 3
Дата опублікування:
01.12.2022 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів по предмету «Антибіотики (10 найменувань)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за ID: UA-2021-12-21-004585-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні наступних документів:
- які підтверджують появу необхідності у закупівлі товарів за вище вказаною процедурою закупівель (додаткова закупівля, виділення додаткових коштів, перерозподіл зекономлених коштів, тощо);
- які підтверджують наявність фінансування закупівлі лікарських засобів у 2022 році (кошториси, розрахунки до кошторисів, зміни до кошторисів, тощо).
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5625539ccce64b0fbf8f1cf2d69609ea
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.12.2022 17:18
Опис:
Інформація та пояснення на запит 3
У відповідь на запит Держаудитслужби про надання пояснення у межах здійснення моніторингу UA-M-2022-11-17-000009 від 01.12.2022р. 11:23 год. повідомляємо наступне:
Щодо першого питання – надання документів, які підтверджують появу необхідності у закупівлі товарів за вище вказаною процедурою закупівель (додаткова закупівля, виділення додаткових коштів, перерозподіл зекономлених коштів, тощо)
Поява необхідності в закупівлі «Антибіотиків» виникла як і поява необхідності в закупівлі всієї фармацевтичної продукції, куди і в т.ч. входять антибіотики. Документом, який підтверджує появу необхідності є Наказ від 16.11.2021р. № 188 «Про організацію проведення закупівель в ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" на 2022 рік» скан-копія якого була надана на перший запит.
Крім того закупівля антибіотиків як видно на майданчику Замовника, здійснювалась одноразово на 2022 рік. Ніяких додаткових закупівель чи виділення додаткових коштів чи перерозподіл зекономлених коштів на закупівлю антибіотиків не було.
Щодо другого питання – надання документів, які підтверджують наявність фінансування закупівлі лікарських засобів у 2022 році (кошториси, розрахунки до кошторисів, зміни до кошторисів, тощо)
Оскільки лікарня є комунальним некомерційним підприємством, основним джерелом фінансування лікарні є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ), що отримуються внаслідок власної діяльності лікарні, а саме надання медичних послуг за програмою медичних гарантій пацієнтам. Надання та оплата зазначених послуг здійснюється на підставі Договору укладеного між лікарнею та НСЗУ. Однією із складових медичних послуг є забезпечення пацієнтів фармацевтичною продукцією в т.ч. антибіотиками.
Скан-копія договору додається.
Уповноважена особа з питань публічних закупівель - Артур Масловський