- 
                    Відкриті торги
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
Альтеплаза на потребу 2022 року
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                3 945 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 19 725.00 UAH
        мін. крок: 0.5% або 19 725.00 UAH
                    Номер:
                    7cf0221a257e446f94c57829b7a3f4e0
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-10-14-000059
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    14.10.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    14.10.2022 16:12 - 04.11.2022 23:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.10.2022 №63-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022, 
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області	  Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.10.2022 №63-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2021-12-21-003905-a  21.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
 - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
 - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 13 Порядку 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 11, 19 частини другої статті 22 Закону та частини шостої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2022 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» UA-P-2021-12-21-003783-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21 грудня 2021 року №320, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ДІАТОМ», протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 10 січня 2022 року №3, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26 січня 2022 року №37 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 16 червня 2022 року №1, від 12 та 15 липня 2022 року №2, №3 та пояснення від 22 жовтня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб.
Крім того, установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Закону, а саме:
- у підпункті 3.4.1 пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- у підпункті 3.5.6 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції на вебпорталі Уповноваженого органу, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини шостої статті 17 Закону, якою визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Також, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено відомостей щодо прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Умовами пункту 10.1. розділу 10 Договору визначено, що Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2022 року включно.
Відповідно до даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua), фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме Замовником 09 серпня 2022 року (розрахунковий документ №1050) на підставі видаткової накладної від 01 серпня 2022 року №927 здійснено остаточні розрахунки із ТОВ «ДІАТОМ» у відповідності до умов Договору. 
Однак, Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель у строк, визначений пунктом 12 частини першої статті 10 Закону, а оприлюднив 24 жовтня 2022 року (в ході моніторингу).
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    02.11.2022 17:00 - 17.11.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    02.11.2022 17:00
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    КП «1-А МКЛ ПМР» (надалі –замовник) 02.11.2022 року отримало  висновок по моніторингу закупівлі   UA-2021-12-21-003905-a,  Альтеплаза на потребу 2022 року Класифікація за ДК 021:2015: 33621100-0 - Протитромбозні засоби, в якому   
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  повідомляє замовника , що під час перевірки закупівлі були виявлені порушення , та зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення .
      Замовник визнає свою помилку ,  та зобов’язується в подальшому не допускати подібного. З  метою подальшого дотримання чинного законодавства , уповноважена особа Шерстюк Ганна наказом № 382 від 03.11.2022  направлена на підвищення кваліфікації в сфері Публічних закупівель .
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    07.11.2022 10:54
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    f242bb7a808c4c9baaf03d4a79443f75
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    20.10.2022 15:57
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    26.10.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі альтеплази на потребу 2022 року (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-21-003905-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2021-12-21-003905-a не зазначена інформація щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН), у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб?
3. З яких підстав у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 21 грудня 2021 року №320, визначено, що:
- тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (пункт 3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації), а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, як це визначено пунктом 11 частини другої статті 22 Закону;
- учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції на вебпорталі Уповноваженого органу, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону (пункт 3.5.6 розділу ІІІ тендерної документації), тоді як частиною шостою статті 17 Закону передбачено подання переможцем процедури закупівлі відповідних документів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
4. Яким чином Замовником дотримано вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону щодо зазначення в тендерній документації прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    8166a8736c6247dea96059cb8fdcf9f2
                
                                                                        
                    Назва:
                    відповідь
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    25.10.2022 15:31
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Доброго дня! КП «1-А МКЛ ПМР» (надалі –Замовник) надає Вам відповідь на Ваш запит по моніторингу до закупівлі Альтеплаза на потребу 2022 року (UA-2021-12-21-003905-a).
   Згідно Наказу Міністерства охорони здоров"я 03.08.2012 №602 Уніфікований  клінічний протокол медичної допомоги  "Системний тромболізис при ішемічному інсульті (екстрена, вторинна (спеціалізована) медична допомога), клінічних рекомендацій, заснованих на доказах "Сучасні принципи діагностики та лікування пацієнтів з гострим ішемічним інсультом та ТІА ,  Київ 2018 Тромболітичична терапія шляхом внутрішньовенного введення рекомбінантного тканинного активаторав плазміногену є єдиним видом специфічного мнедикаментозного лікування хворих на ішемічний інсульт з доведеною ефективністю (рівень обгрунтованості А) {AHA/ASA AS ,2018 RCP ,2016, CSBP HSC,2015}/
       Використання інших фібринолітиків (стрептокіназа, тенектеплаза)для тромболізису при ішемічному інсульті поза клінічних випробувань не рекомендоване (рівень обгрунтованості А), рекомендацій Canadian Stroke Best Practice Recommendations: Mood, Cognition and fatigue Stroke, 6th edition update 2019.
       Враховуючи дані з клінічної ефективності, безпеки та відсутність  аналогів у лікуванні пацієнтів із гострим ішемічним інсультом протягом перших 4,5 год після виникнення симптомів інсульту, альтеплаза демонструє статистично достовірний результат клінічної ефективності та  включена до  Національного переліку основних лікарських засобів. 
      Розрахунок фінансових ресурсів  проводився  на основі отриманих показників за 2020 та 2021 роки. Так,  у 2020 році проведено  тромболітичну терапію 14 пацієнтам, що становило 16,6 %  від усіх, які доставлені в "терапевтичне вікно", у 2021 р. - 94 пацієнтам, що становить, відповідно, 36,5 від всіх, які доставлені у межах "терапевтичного вікна".
         Аналізуючи кількість пацієнтів, які госпіталізують до  нашого закладу протягом року та  щомісячний показник госпіталізованих, було отримані наступні дані -  кожен 12-й пацієнт  може бути потенційними "кандидатом" для проведення внутрішньовенного тромболізису.  На одного пацієнта необхідно 2 дози препарату .
      Застосування новітніх медичних технологій, профілактичних заходів, укомплектування сучасною медичною апаратурою та обладнанням лікувально-профілактичного закладу дасть змогу значно покращити рівень надання медичної допомоги населенню міста, зокрема, хворим на гострий мозковий інсульт.
      З метою надання невідкладної спеціалізованої медичної допомоги при ішемічному інсульті необхідно проводити  закупівлю рекомбінованого тканинного активатора плазміногену – альтеплаза,  що є міжнародно затвердженим «золотим стандартом» лікування ішемічного інсульту.
     Кошти на закупівлю виділяють по програмі : «ПРОФІЛАКТИКА , ДІАГНОСТИКА  ТА ЛІКУВАННЯ ГОСТРОГО ІНСУЛЬТУ на 2022 рік» за рахунок місцевого бюджету.
      Товар по МНН  (Альтеплаза (Alteplase) прописано в тендерній документації, а саме  «ДК 021:2015 -33621100-0 - Протитромбозні засоби (Альтеплаза)», МНН  (Альтеплаза (Alteplase).  Товар немає аналогів по МНН. 
        При публікації тендерної документації була допущена формальна , механічна помилка, а саме: як шаблон для документації уповноважена особа взяла документацію з інтернету, та не звернула увагу , що там прописані не вірні на момент проведення торгів вимоги згідно закону  України про публічні закупівлі.  Виправити дану помилку-неможливо. Замовник повідомляє Вас, що не мав наміру порушувати нормативи проведення відкритих торгів, та дискримінувати учасників. Дана  помилка не призвела  до  значних порушень законодавства , торги  успішно проведені, та всі хворі отримали допомогу завдяки даній закупівлі.