• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Альтеплаза на потребу 2022 року

Завершена

3 945 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 725.00 UAH
Номер: 7cf0221a257e446f94c57829b7a3f4e0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-14-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.10.2022 16:12 - 04.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.10.2022 №63-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.10.2022 №63-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2021-12-21-003905-a 21.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 13 Порядку 1082. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 11, 19 частини другої статті 22 Закону та частини шостої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» UA-P-2021-12-21-003783-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21 грудня 2021 року №320, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ДІАТОМ», протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 10 січня 2022 року №3, повідомлення про намір укласти договір, договір від 26 січня 2022 року №37 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 16 червня 2022 року №1, від 12 та 15 липня 2022 року №2, №3 та пояснення від 22 жовтня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб. Крім того, установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Закону, а саме: - у підпункті 3.4.1 пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - у підпункті 3.5.6 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, шляхом дозавантаження їх до поданої тендерної пропозиції на вебпорталі Уповноваженого органу, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини шостої статті 17 Закону, якою визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Також, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено відомостей щодо прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Умовами пункту 10.1. розділу 10 Договору визначено, що Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2022 року включно. Відповідно до даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua), фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме Замовником 09 серпня 2022 року (розрахунковий документ №1050) на підставі видаткової накладної від 01 серпня 2022 року №927 здійснено остаточні розрахунки із ТОВ «ДІАТОМ» у відповідності до умов Договору. Однак, Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель у строк, визначений пунктом 12 частини першої статті 10 Закону, а оприлюднив 24 жовтня 2022 року (в ході моніторингу).
Період усунення порушень: 02.11.2022 17:00 - 17.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.11.2022 17:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КП «1-А МКЛ ПМР» (надалі –замовник) 02.11.2022 року отримало висновок по моніторингу закупівлі UA-2021-12-21-003905-a, Альтеплаза на потребу 2022 року Класифікація за ДК 021:2015: 33621100-0 - Протитромбозні засоби, в якому ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляє замовника , що під час перевірки закупівлі були виявлені порушення , та зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення . Замовник визнає свою помилку , та зобов’язується в подальшому не допускати подібного. З метою подальшого дотримання чинного законодавства , уповноважена особа Шерстюк Ганна наказом № 382 від 03.11.2022 направлена на підвищення кваліфікації в сфері Публічних закупівель .
Дата публікації звіту: 07.11.2022 10:54

Запити/Пояснення