-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Розподіл води (Послуги з централізованого водопостачання)
Завершена
793 584.00
UAH з ПДВ
Номер:
1d79c0338f794d5c9d667d72f9eb929a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-13-000110
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2022 00:00
Період моніторингу:
13.01.2022 16:45 - 04.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.01.2022 № 14
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 13.01.2022 № 14
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-12-21-013357-c 21.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір установлено порушення абзацу 4 пункту 2 частини другої, пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 25.01.2022, Договір розірвано згідно з умовами додаткової угоди від 25.01.2022 № 2 до Договору
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна психіатрична лікарня Кіровоградської обласної ради» (далі - Замовник) на 2022 рік, протокол проведення переговорів між КНП «ОКПЛ КОР» та КП «Теплоенергетик» КМР» на закупівлю послуги з централізованого водопостачання від 21.12.2021 № 21122021, Договір про закупівлю послуги з централізованого водопостачання від 30.12.2021 № 4П, укладений між Замовником та комунальним некомерційним підприємством «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради (далі – Договір), додаткова угода від 18.01.20222 № 1, від 25.01.2022 № 2 до Договору, лист Замовника від 25.01.2022 № 140/01 про усунення порушень по закупівлі UA-2021-12-21-013357-c, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником не зазначено в повідомленні про намір укласти договір обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Також, на порушення вимог абзацу 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону Замовником документально не підтверджено умову застосування переговорної процедури закупівлі - відсутність конкуренції з технічних причин.
Період усунення порушень:
25.01.2022 15:59 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2022 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
7b4968b83c4b40b589c73583e272f825
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.01.2022 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Розподіл води (Послуги з централізованого водопостачання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-21-013357-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0b192341f9bb4ae08894dec196810183
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
18.01.2022 13:08
Опис:
На ваш запит від 17.01.2022р. за результатами моніторингу UA-M-2022-01-13-000110 КНП «ОКПЛ КОР» повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та потреба на 2022 рік зазначено рапорті заст. генерального директора з господарської частини Іванова А.В.
Звертаємо увагу, що послуги з централізованого водопостачання на смт. Нове може надавати лише КП «Теплоенергетик» КМР», тому очікувана вартість закупівлі розраховувалась з урахуванням рішення Виконавчого комітету Кропивницької міської ради № 508 від 10 серпня 2021 року (усі рішення розміщені за посиланням https://www.kr-rada.gov.ua/rishennya/?y=2021), де зазначено, що тарифи на послуги з централізованого водопостачання на території смт. Нове надає КП «Теплоенергетик» КМР» із затвердженим тарифом – 24,048грн/куб.м (з ПДВ), тому враховуючи запланований об’єм споживання води 33000 м3, очікувана вартість склала - 793 584,00 грн.
Постановою КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами внесеними Постановою КМУ від 16 12.2020 №1266) (надалі – Постанова) визначені категорії замовників, яких стосується зазначена постанова, а саме:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, першим двом категоріям лише рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається.
Після реорганізації (перетворення) з комунального закладу в комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна психіатрична лікарня Кіровоградської обласної ради» не відноситься до жодної з категорій замовників, які перелічені в Постанові та в розумінні Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником.
В Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що розміщений на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби України, комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна психіатрична лікарня Кіровоградської обласної ради» також зазначено, як одержувач бюджетних коштів.
Враховуючи вищевикладене, дія Постанови від 11.102016 №710 не поширюється на КНП «ОКПЛ КОР», а тому підприємство не зобов’язано викладати на власний веб-сайт обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додатки:
1. Рапорт заст. генерального директора з господарської частини Іванова А.В.
Номер:
e1ef20bdf6f141398308621dd9a0eea4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.01.2022 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі поcлуг «Розподіл води (Послуги з централізованого водопостачання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-21-013357-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Чому під час застосування переговорної процедури закупівлі за предметом «Розподіл води (Послуги з централізованого водопостачання)» Вами визначено підставу – відсутність конкуренції з технічних причин, при цьому, не зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено вимогами пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8304a5f5841e46e7a199019e33587219
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.01.2022 13:13
Опис:
На ваш запит від 17.01.2022р. за результатами моніторингу UA-M-2022-01-13-000110 КНП «ОКПЛ КОР» повідомляє наступне, що Замовником було визначено обґрунтування застосування переговорної процедури в Протоколі №21122021 від 21.12.2021р. між КНП «ОКПЛ КОР» та КП «Теплоенергетик» КМР», який оприлюднений при оголошенні переговорної процедури (скороченої), однак при зазначенні інформації в пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі» Замовником була допущена механічна помилка, саме короткий опис застосування переговорної процедури (скороченої). Однак слід зазначити, що пункт «умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» містив вірний номер та пункт статті, що застосовується при проведенні цієї переговорної процедури.
Слід зазначити, що для застосування переговорної процедури також було прийнято до уваги рішення Виконавчого комітету Кропивницької міської ради № 508 від 10 серпня 2021 року (усі рішення розміщені за посиланням https://www.kr-rada.gov.ua/rishennya/?y=2021), яке є у відкритому доступі, та де зазначено, що споживачам смт.Нове послуги централізованого водопостачання та водовідведення надаються КП «Теплоенергетик» КМР».
Зауваження викладені у моніторингу прийняті нами до уваги та зобов’язуємось в подальшому не допускати порушень, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель буде містити повне обґрунтування відповідно до Протоколів переговорів КНП «ОКПЛ КОР» з усіма посиланнями на нормативні документи, а не містити короткий зміст.
Також звертаємо увагу, що під час підписання договору КП «Теплоенергетик» КМР» надав Замовнику усі документи що вимагає ч. 2 ст. 41 Закон України "Про публічні закупівлі" (додаємо окремим файлом).
Номер:
eba386e24bb84993afc02a1be5098e77
Назва:
Про усунення порушень по закупівлі UA-2021-12-21-013357-c
Дата опублікування:
25.01.2022 10:04
Опис:
На ваш запит від 17.01.2022р. за результатами моніторингу UA-M-2022-01-13-000110 КНП «ОКПЛ КОР» повідомляє, зауваження викладені у моніторингу прийняті нами до уваги та зобов’язуємось в подальшому не допускати порушень.
В майбутньому обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель буде містити повне обґрунтування відповідно до Протоколів переговорів КНП «ОКПЛ КОР» з усіма посиланнями на нормативні документи. Також Замовником будуть завантажуватись в електронну систему закупівель, при оголошенні переговорної процедури, усі документи, які є документальним підтвердженням відсутності конкуренції з технічних причин.
Для усунення порушень КНП «ОКПЛ КОР» прийнято рішення розірвати Договір №4П від 30.12.2022 року та провести нову переговорну процедуру (скорочену) з урахуванням усіх зауважень викладених в моніторингу UA-M-2022-01-13-000110.