• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги із захоронення відходів на полігоні

Завершена

1 008 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 711c4cc886bd427c975ce8ae6c1d886f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.09.2022 11:57 - 06.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.09.2022 № 226 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 № 226 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 29 UA-2021-12-21-000624-c КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ ПАРКОВЕ ГОСПОДАРСТВО" НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Послуги із захоронення відходів на полігоні 1 008 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 187-40-99, o.m.kaminska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 2 частини другої та пункту 8 частини шостої статті 40 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, обґрунтування проведення переговорної процедури закупівлі, протокол визначення переможця від 20.12.2021 № 136, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2021, договір від 04.01.2022 № 1 укладений з ПП «Полігон 32», відповідь КП «Міське паркове господарство» Нікопольської міської ради (далі – Замовник) на запит органу державного фінансового контролю від 20.09.2022. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі та укладеного договору від 04.01.2022 № 1, Замовником проведено переговорну процедуру закупівлі послуг із захоронення відходів на полігоні відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) (відсутність конкуренції з технічних причин). Зважаючи на вищезазначене, Північний офіс Держаудитслужби 15.09.2022 надав запит Замовнику на пояснення в частині обґрунтування очікуваної вартості та надання документального підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин. У відповідь, Замовником повідомлено наступне: «Враховуючи те, що в м. Нікополь існує тільки один сміттєзвалювальний полігон, який є спеціалізованим підприємством, що може задовольнити у повному обсязі вимоги по захороненню відходів (великий досвід роботи у зазначеному напрямку, наявність необхідної спеціалізованої техніки, штат спеціалістів, комунальні зручності, спеціалізований інвентар, графік роботи) та не вимагатиме додаткових фінансових витрат бюджетних коштів, є ПП «Полігон 32», що є уповноваженою особою від спільної діяльності з ТОВ «Полігон СД № 32». Також на основі Постанови НКРЕКП № 1085 від 07.09.2017 ТОВ «Полігон СД№32» має ліцензію на право провадження господарської діяльності з захоронення відходів. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції щодо захоронення міського сміття єдиним виконавцем послуг з поводженням із безпечними сміттям і відходами та їх утилізації є ПП «Полігон 32», що є уповноваженою особою від спільної діяльності з ТОВ «Полігон СД № 32». До вказаних пояснень Замовником завантажено договір про сумісну діяльність від 17.12.2014, укладений між ТОВ «Полігон СД№32» та ПП «Полігон 32», та витяг з Постанови НКРЕКП від 07.09.2017 № 1085 щодо видачі ліцензії ТОВ «Полігон СД№32». При цьому, за результатами здійсненої переговорної процедури, між Замовником та ПП «Полігон 32», укладено договір від 04.01.2022 № 1 (далі – договір № 1). Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 договору № 1 предметом закупівлі є послуги із захоронення на полігоні твердих відходів та відходів 4 класу небезпеки. Пунктами 31 та 32 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, передбачено, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, як перероблення та захоронення побутових відходів. Враховуючи зазначене, вказаний вид господарської діяльності, зокрема послуги із захоронення на полігоні твердих відходів, підлягає ліцензуванню. Згідно з інформацією та документами, наданими Замовником, у ПП «Полігон 32» відсутня ліцензія на проведення господарської діяльності, яка пов’язана з переробленням побутових відходів та захороненням побутових відходів. Виходячи з вищезазначеного, ПП «Полігон 32» не має права здійснювати відповідну господарську діяльність. Крім того, Замовником документально не підтверджено відсутність конкуренції з технічних причин, чим порушено пункт 2 частини другої статті 40 Закону № 922, оскільки відповідно до частини 1 статті 20 Закону № 922 відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Також, відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону № 922, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. На порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону № 922 обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 28.09.2022 19:19 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 19:19

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява подана до суду про скасування висновку
Дата публікації: 05.10.2022 16:28
Дата відкриття провадження: 24.10.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 160/16576/22 Адміністративний позов

Запити/Пояснення