-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
«Будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям та мультифункціональними майданчиками для занять ігровими видами спорту по вул. Островського, 1 в с. Іванівка Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
33 302 432.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 166 512.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 166 512.16 UAH
Номер:
babcb2436ee5436b8ce24a464c2fc1c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-05-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 09:11 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.09.2022 № 191
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-12-20-021590-c 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції
ПП «Елітбуд-1», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 20.12.2021 № 463), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «Елітбуд-1» (далі – ПП «Елітбуд-1»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 18, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2022, договір від 28.01.2022 № 2-22 (далі – Договір), пояснення Замовника надані 15.09.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
29.09.2022 16:41 - 05.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2022 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
5febb06b78164259977451ddae0cd015
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.09.2022 00:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2022 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва спортивного майданчика з штучним покриттям та мультифункціональними майданчиками для занять ігровими видами спорту по вул. Островського, 1 в с. Іванівка Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-021590-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів приватному підприємству Елітбуд-1 (далі – ПП «Елітбуд-1») відповідно до умов пункту 4.2 договору від 28.01.2022 № 2-22 (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ПП «Елітбуд-1» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов пункту 4.2 Договору.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ПП «Елітбуд-1» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
aa1a913c359c4d259a8a077730ba0a4d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.09.2022 12:40
Опис:
Див. прикріплений документ