-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Розподіл газу (Для котелень)
Завершена
207 448.00
UAH з ПДВ
Номер:
0f838e86b04a472dac58241036b47605
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-15-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2022 00:00
Період моніторингу:
16.11.2022 10:10 - 08.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 № 256
(дата) м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
43 UA-2021-12-20-021142-c 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, наявності підстав для внесення змін до договору, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності
укладення договору про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), наявності підстав для внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Поліського національного університету (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-20-025585-с); протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.12.2021; протокол №244/21уповноваженої особи з організації проведення публічних закупівель Поліського національного університету від 20.12.2021; протокол №246/21уповноваженої особи з організації проведення публічних закупівель Поліського національного університету від 20.12.2021; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 20.12.2021; типовий договір від 31.12.2021 № №094200DPIXAB036/12-47 розподілу природного газу (для котелень); пояснення Замовника разом з документами, наданими через електронну систему закупівель 18.11.2022
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Так, Замовник оприлюднив типовий договір розподілу природного газу від 31.12.2021 № №094200DPIXAB036/12-47 розподілу природного газу (для котелень) (далі – Договір), укладений із Акціонерним товариством «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз» . Згідно з пунктом 1.3. Договору «Цей Договір є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного Кодексу України на невизначений строк. Фактом приєднання Споживача до умов цього Договору (акцептування договору) є вчинення Споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти Договір, зокрема надання підписаної Споживачем заява-приєднання за формою, наведеною у додатку 2 ( для споживачів, що не є побутовими) до цього Договору, яку в установленому порядку Оператор ГРМ направляє Споживачу Інформаційним листом за встановленою формою, наведеною у додатку 3 до цього Договору, та/або сплата рахунка Оператора ГРМ, та/або документально підтверджене споживання природного газу».
Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення проте Замовник не дотримав вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, та оприлюднив договір 31.12.2021, а додатки до нього 24.01.2022 року.
Крім того, згідно з пунктом 3.2. Договору «За умови включення Споживача до Реєстру споживачів будь-якого постачальника у розрахунковому періоді та відсутності простроченої заборгованості за цим Договором Оператор ГРМ забезпечує розподіл природного газу, що належить Споживачу, до межі балансової належності його об'єкта з дотриманням належного рівня надійності, безпеки, якості та величини тиску природного газу.
Приймання-передача обсягу газу, належного Споживачу, а також перехід експлуатаційної відповідальності за стан газових мереж від Оператора ГРМ до Споживача відбуваються на межі балансової належності об’єкта Споживача.
Споживач забезпечує належну експлуатацію власних газових мереж після межі балансової належності згідно з чинним законодавством, зокрема відповідно до вимог Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15 травня 2015 року № 285, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 червня 2015 року за № 674/27119, або укладає відповідний договір з будь-якою організацією, яка має право на виконання таких робіт, з урахуванням вимог Кодексу газорозподільних систем.
За домовленістю Сторін експлуатаційна відповідальність Оператора ГРМ може бути поширена і на газові мережі (їх частину) Споживача, якщо це визначено в акті розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, що є невід’ємною частиною цього Договору.
Порядок укладання акта розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності Сторін визначений Кодексом газорозподільних систем». Крім цього, відповідно до пункту 12.7. Договору «Складений Сторонами акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін є невід’ємною частиною цього Договору». Тобто, Договір 31.12.2021 оприлюднено не в повному обсязі.
Таким чином, оприлюднивши Договір не в повному обсязі, в тому числі без акта розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, Замовник не дотримав вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, відповідно до якого замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом договір про закупівлю та всі додатки до нього.
На запит Північно-східно офісу щодо оприлюднення Договору без акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін ( п.3.2; п.12.7 договору), Замовник зокрема зазначив: «типовий договір розподілу природного газу від 31.12.2021 №094200DPIXAB036/12-47 оприлюднено без акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін (п.3.2; п.12.7 договору), але фактично наявний в оператора ГРС. Споживач має повний доступ до цієї інформації. З 2016 року в Балансі розмежувань змін не відбувалося»
Однак, зазначене пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині не оприлюднення акту розмежування балансової належності.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник додатковою угодою від 31.12.2021 №1 вніс зміни до Договору в частині предмету закупівлі, вартості договору, обсягів поставки та терміну дії Договору, які не були визначені умовами Договору. Так, згідно п. 1 додаткової угоди від 31.12.2021 №1 Сторони домовились доповнити розділ ІІ Договору «Предмет Договору» пунктом 2.4 наступного змісту: «Предметом даного Договору згідно ДК 021:2015 є код – 652210000-8 – Розподіл газу. Розподіл природного газу згідно встановленого тарифу в обсязі 101,69 тис. м3 на загальну суму 207448,00 грн. (двісті сім тисяч чотириста сорок вісім грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Загальна вартість розподілу газу може бути зменшена за взаємною згодою сторін».
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону зокрема: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Тобто продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин Законом в частині предмету закупівлі, вартості договору, обсягів поставки та терміну дії Договору відноситься до істотних умов договору.
Отже, зважаючи на зазначене, Замовник уклав з АТ ОГР «ЖИТОМИРГАЗ» до Договору додаткову угоду від 31.12.2021 №1, проте на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив протягом трьох робочих днів з дня внесення змін повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону.
На запит Північно-східно офісу Держаудитслужби щодо пояснення до яких саме випадків, визначених частиною п’ятої статті 41 Закону відносяться зміни, внесені додатковою угодою № 1 від 31.12.2021 до істотних умов Договору, Замовник зокрема зазначив: «Типовий договір розподілу природного газу від 31.12.2021 №094200DPIXAB036/12-47, заключений з АТ «ОГРС «Житомиргаз», включає умови, що є однакові для всіх споживачів України та розроблені відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» і Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30 вересня 2015 року № 2494.
Цей Договір є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного Кодексу України на невизначений строк. Фактом приєднання Споживача до умов цього Договору (акцептування договору) є вчинення Споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти Договір, зокрема надання підписаної Споживачем заяви-приєднання за формою, наведеною у додатку 2 (для споживачів, що не є побутовими) до цього Договору.
На момент підписання Типового договору відповідно до інформації, яка міститься в Зведеному переліку суб'єктів природних монополій, на території Житомирської області діє суб’єкт природної монополії з розподілу природного газу (за №23) – Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз», код ЄДРПОУ 03344071.
Відповідно частини третьої статті 180 Господарського Кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Одночасно, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами) – далі по тексту Закон.
Із суб’єктом природної монополії з розподілу природного газу Поліським університетом, як бюджетною установою, були погоджені внесення відповідної інформації про закупівлю, в тому числі обсяги, сума закупівлі та термін дії договору, у вигляді додатку 1 до Типового договору розподілу природного газу від 31.12.2021 №094200DPIXAB036/12-47.
Тому, разом з Типовим договором розподілу природного газу від 31.12.2021 №094200DPIXAB036/12-47 в систему електронних закупівель одночасно (одним файлом) 31 грудня 2021 року о 09:18 було завантажено інформацію, яка повинна міститись в договорі на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді додатку 1 і не може розглядатися як зміна істотних умов договору в розумінні частини 5 статті 41 Закону».
Період усунення порушень:
07.12.2022 21:18 - 22.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2022 21:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку по моніторингу UA-M-2022-11-15-000080 від 07 грудня 2022р. щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу Державній аудиторській службі України північно-східний офіс держаудитслужби управління північно-східного офісу держаудитслужби в м.Харкові по закупівлі за кодом ДК021:2015, CPV-2015 65210000-8 Розподіл газу (Для котелень) по закупівлі UA-2021-12-20-021142-c за кодом ДК021:2015, CPV-2015 65210000-8 Розподіл газу (Для котелень) наказом ректора університету від 12.12.2022 №180/од вжито заходів та доручено вивчення питань дотримання норм чинного законодавства, що наведені у висновку органу державного фінансового контролю. Уповноваженій особі університету доручено неухильно дотримуватися норм закону в сфері проведення публічних закупівель, зокрема щодо оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту:
14.12.2022 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
3cd422f7717e48b9b6d3fc9da79a8466
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.11.2022 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Розподіл газу (Для котелень)» за кодом CPV за ДК 021:2015 — 65210000-8 (розподіл природного газу)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-20-021142-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель замовником зазначено таку підставу для застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції з технічних причин. При цьому, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, зокрема, якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Водночас відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. З огляду на вищезазначене, прошу пояснити чому Вами не завантажено в електронній системі закупівель експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому типовий договір розподілу природного газу від 31.12.2021 №094200DPIXAB036/12-47 оприлюднено не в повному обсязі, а саме: без акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін ( п.3.2; п.12.7 договору)?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
104123aa0fa7431ba57a78624f8206e7
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
18.11.2022 17:20
Опис:
На запит замовнику на пояснення з моніторингу UA-M-2022-11-15-000080 від 16 листопада 2022р. щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Державній аудиторській службі України північно-східний офіс держаудитслужби управління північно-східного офісу держаудитслужби в м.Харкові по закупівлі за кодом ДК021:2015, CPV-2015 65210000-8 Розподіл газу (Для котелень), UA-2021-12-20-021142-c – повідомляємо про наступне:
Стосовно питання 1
Станом на 20.12.2021 на момент прийняття рішення про намір укласти договір на території Житомирської області діє суб’єкт природної монополії з розподілу природного газу (за №23) – Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз», код ЄДРПОУ 03344071, про що зазначено в переліку природних монополій, який розміщується на офіційному веб–сайті АМКУ http://www.amc.gov.ua
Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про природні монополії» та Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, на виконання розпорядження Антимонопольного комітету України №874-р від 28.11.2012 «Про затвердження порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», АТ «Оператор газорозподільної системи «ЖИТОМИРГАЗ» (код ЄДРПОУ 03344071) відноситься до суб’єктів природних монополій Житомирської області, яке забезпечує розподіл природного газу також і Поліському національному університету. Окрім цього, відповідно до постанов Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України (НКРЕКП) затверджено тарифи на послуги з розподілу природного газу для АТ «Оператор газорозподільної системи «ЖИТОМИРГАЗ» (код ЄДРПОУ 03344071).
Отже, АТ «Оператор газорозподільної системи «ЖИТОМИРГАЗ» (код ЄДРПОУ 03344071) на підставі діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з розподілу природного газу та згідно затверджених тарифів має виключні повноваження щодо надання послуг з розподілу природного газу на території Житомирської області. Будь-які альтернативи щодо закупівлі послуги з розподілу природного газу в інших підприємств (у тому числі з технічних причин) - відсутні.
Тобто, у Поліського національного університету були всі підстави для проведення згідно з пунктом 2 частини другої статті 40 Закону України від 25.12.2015р. №922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) переговорної процедури закупівлі, як виняток, у разі відсутності конкуренції з технічних причин.
Стосовно питання 2
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Поліського університету, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://polissiauniver.edu.ua/
Також повідомляємо, що Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі проведено станом на грудень 2021 року на підставі діючих тарифів, наданих АТ «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз» з урахуванням обсягів фактичного споживання природного газу за 2021 рік.
Стосовно питання 3
Типовий договір розподілу природного газу від 31.12.2021 №094200DPIXAB036/12-47 оприлюднено без акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін ( п.3.2; п.12.7 договору), але фактично наявний в оператора ГРС. Споживач має повний доступ до цієї інформації. З 2016 року в Балансі розмежувань змін не відбувалося .
Умови Договору однакові для всіх споживачів України та розроблені відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» і Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30 вересня 2015 року № 2494.
Цей Договір є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного Кодексу України на невизначений строк. Фактом приєднання Споживача до умов цього Договору (акцептування договору) є вчинення Споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти Договір, зокрема надання підписаної Споживачем заяви-приєднання за формою, наведеною у додатку 2 (для споживачів, що не є побутовими) до цього Договору, яку в установленому порядку Оператор ГРМ направив Споживачу Інформаційним листом за формою, наведеною у додатку 3 до цього Договору. В свою чергу університетом вище вказані документи оприлюднено в системі електронних закупівель у вигляді додатків до договору 2 та 3.
На даний момент, враховуючи воєнний стан в країні, надання документів, що несуть стратегічний характер, у вільний доступ – може призвести до катастрофічних наслідків. Тому, викладення технічної документації, яка стосується вище вказаної закупівлі, у систему Prozorro не є доцільним та можливим.
Номер:
d1cdef4d14234639a9070e87ded995c4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2022 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Розподіл газу (Для котелень)» за кодом CPV за ДК 021:2015 — 65210000-8 (розподіл природного газу)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-20-021142-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Відповідно частини третьої статті 180 Господарського Кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Одночасно, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону. Враховуючи зазначене, необхідно пояснити до яких саме випадків, визначених частиною п’ятої статті 41 Закону відносяться зміни, внесені додатковою угодою № 1 від 31.12.2021 до істотних умов Договору.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
fc3c3e7c12404dedb14b1fd6778777db
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
01.12.2022 14:09
Опис:
На запит замовнику на пояснення з моніторингу UA-M-2022-11-15-000080 від 30 листопада 2022р. щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Державній аудиторській службі України північно-східний офіс держаудитслужби управління північно-східного офісу держаудитслужби в м.Харкові по закупівлі за кодом ДК021:2015, CPV-2015 65210000-8 Розподіл газу (Для котелень), UA-2021-12-20-021142-c – повідомляємо про наступне:
Типовий договір розподілу природного газу від 31.12.2021 №094200DPIXAB036/12-47, заключений з АТ «ОГРС «Житомиргаз», включає умови, що є однакові для всіх споживачів України та розроблені відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» і Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30 вересня 2015 року № 2494.
Цей Договір є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного Кодексу України на невизначений строк. Фактом приєднання Споживача до умов цього Договору (акцептування договору) є вчинення Споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти Договір, зокрема надання підписаної Споживачем заяви-приєднання за формою, наведеною у додатку 2 (для споживачів, що не є побутовими) до цього Договору.
На момент підписання Типового договору відповідно до інформації, яка міститься в Зведеному переліку суб'єктів природних монополій, на території Житомирської області діє суб’єкт природної монополії з розподілу природного газу (за №23) – Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз», код ЄДРПОУ 03344071.
Відповідно частини третьої статті 180 Господарського Кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Одночасно, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами) – далі по тексту Закон.
Із суб’єктом природної монополії з розподілу природного газу Поліським університетом, як бюджетною установою, були погоджені внесення відповідної інформації про закупівлю, в тому числі обсяги, сума закупівлі та термін дії договору, у вигляді додатку 1 до Типового договору розподілу природного газу від 31.12.2021 №094200DPIXAB036/12-47.
Тому, разом з Типовим договором розподілу природного газу від 31.12.2021 №094200DPIXAB036/12-47 в систему електронних закупівель одночасно (одним файлом) 31 грудня 2021 року о 09:18 було завантажено інформацію, яка повинна міститись в договорі на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді додатку 1 і не може розглядатися як зміна істотних умов договору в розумінні частини 5 статті 41 Закону.
Номер:
97877839166e4578ba0e03efa4149360
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2022 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Розподіл газу (Для котелень)» за кодом CPV за ДК 021:2015 — 65210000-8 (розподіл природного газу)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-20-021142-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Відповідно частини третьої статті 180 Господарського Кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Одночасно, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону. Враховуючи зазначене, необхідно пояснити до яких саме випадків, визначених частиною п’ятої статті 41 Закону відносяться зміни, внесені додатковою угодою № 1 від 31.12.2021 до істотних умов Договору.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
aeb6b32c3c704b6a8020e95cfc13cd79
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
01.12.2022 14:13
Опис:
На запит замовнику на пояснення з моніторингу UA-M-2022-11-15-000080 від 30 листопада 2022р. щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Державній аудиторській службі України північно-східний офіс держаудитслужби управління північно-східного офісу держаудитслужби в м.Харкові по закупівлі за кодом ДК021:2015, CPV-2015 65210000-8 Розподіл газу (Для котелень), UA-2021-12-20-021142-c – повідомляємо про наступне:
Типовий договір розподілу природного газу від 31.12.2021 №094200DPIXAB036/12-47, заключений з АТ «ОГРС «Житомиргаз», включає умови, що є однакові для всіх споживачів України та розроблені відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» і Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30 вересня 2015 року № 2494.
Цей Договір є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного Кодексу України на невизначений строк. Фактом приєднання Споживача до умов цього Договору (акцептування договору) є вчинення Споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти Договір, зокрема надання підписаної Споживачем заяви-приєднання за формою, наведеною у додатку 2 (для споживачів, що не є побутовими) до цього Договору.
На момент підписання Типового договору відповідно до інформації, яка міститься в Зведеному переліку суб'єктів природних монополій, на території Житомирської області діє суб’єкт природної монополії з розподілу природного газу (за №23) – Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Житомиргаз», код ЄДРПОУ 03344071.
Відповідно частини третьої статті 180 Господарського Кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Одночасно, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами) – далі по тексту Закон.
Із суб’єктом природної монополії з розподілу природного газу Поліським університетом, як бюджетною установою, були погоджені внесення відповідної інформації про закупівлю, в тому числі обсяги, сума закупівлі та термін дії договору, у вигляді додатку 1 до Типового договору розподілу природного газу від 31.12.2021 №094200DPIXAB036/12-47.
Тому, разом з Типовим договором розподілу природного газу від 31.12.2021 №094200DPIXAB036/12-47 в систему електронних закупівель одночасно (одним файлом) 31 грудня 2021 року о 09:18 було завантажено інформацію, яка повинна міститись в договорі на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді додатку 1 і не може розглядатися як зміна істотних умов договору в розумінні частини 5 статті 41 Закону.