-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення адміністративної будівлі під розміщення інклюзивно-ресурсного центру по вулиці Великого Кобзаря, 11 в м. Гайворон, Кіровоградської області (ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 503 190.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 031.90 UAH
мін. крок: 1% або 15 031.90 UAH
Номер:
ce7089e7dbb84650b345d43ad2df497e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-03-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2022 00:00
Період моніторингу:
03.05.2022 11:56 - 26.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2022 № 3-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 02.05.2022 № 3-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-12-20-004417-а 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог частини 3 статті 22 Закону.
Також, з огляду на встановлені порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов'язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гайворонської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.12.2021 № 2, тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця Аветян Агарон Рафикович (далі – ФОП Аветян А.Р.), протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 06.01.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 19.01.2022 № 3, укладений між Замовником та ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація оформлена з порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону.
Так, в додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» визначено клас наслідків (відповідальність) по об’єкту - СС2, при тому, що згідно проектно-кошторисній документації, даний вид робіт відноситься до робіт з класом насідків – СС1.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 6 статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальність) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва.
Таким чином, в ході моніторингу встановлено невідповідність інформації щодо визначеного класу наслідків по об’єкту зазначеній в тендерній документації та класу наслідків, який зазначений в проектній документації.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця ФОП Аветян А.Р. як таку, що не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам до учасників відповідно до законодавства.
Так, відповідно до пункту 2.12 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток № 1 до тендерної документації), учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копію з оригіналу в кольоровому вигляді сертифікату відповідності на проведення в учасника сертифікаційного аудиту системи протидії COVID-19 на відповідність вимогам міжнародного стандарту COVID-FREE з копією аудиторського висновку для підтвердження належних умов праці працівникам та додержанням вимог щодо охорони праці в період карантину.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Аветян А.Р. не надано копію аудиторського висновку для підтвердження належних умов праці працівникам та додержанням вимог щодо охорони праці в період карантину, що не відповідає вимогам пункту 2.12 Додатку № 1 до тендерної документації.
Період усунення порушень:
25.05.2022 13:28 - 09.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.05.2022 13:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунено шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту:
30.05.2022 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
e2ae9fe355784875afb0118fac5aaefa
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.05.2022 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Капітальний ремонт приміщення адміністративної будівлі під розміщення інклюзивно-ресурсного центру по вулиці Великого Кобзаря, 11 в м. Гайворон Кіровоградської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-20-004417-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cf9de614ac8d4cc288164e12d6cb5c70
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.05.2022 17:46
Опис:
Відповідно до положень пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова КМУ) рекомендується з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, за змістом вищезазначеного формулювання змісту пункту Постанови КМУ органам місцевого самоврядування надано рекомендації щодо затвердження заходів щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Зазначений зміст формулювання несе рекомендаційний, а не зобов’язальний характер вчинення відповідних дій.
Слід зазначити, що Гайворонська міська рада э отримувачем бюджетних коштів та з урахуванням рекомендаційного характеру положень Постанови КМУ, не оприлюднював обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що положення вищезазначеної Постанови КМУ стосуються саме розпорядників бюджетних коштів, яким надано рекомендації з оприлюднення на власних сайтах обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Замовником очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Замовника визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275, оскільки остання має рекомендаційних характер (п.1 вказаної методики). А також, положення Закону не зобов’язують Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному сайті.
Номер:
a8f021b61f654bb39275b19ce01e0381
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
06.05.2022 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Капітальний ремонт приміщення адміністративної будівлі під розміщення інклюзивно-ресурсного центру по вулиці Великого Кобзаря, 11 в м. Гайворон Кіровоградської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-20-004417-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця «Аветян Агарон Рафикович» (далі – ФОП «Аветян А.Р.») як таку, що не відповідає встановленим вимогам до учасників відповідно до законодавства, як це передбачено пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону?
1. Так, відповідно до пункту 2.3 розділу 2 «Інші документи, які надаються у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток № 2 до тендерної документації) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію (-ї) діючу (-і) ліцензію (-ії) з додатками учасника та субпідрядника (-ів) ( у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві на право виконувати роботи, передбачені технічним завданням Замовника, які викладені в додатку № 3 до документації.
В Додатку № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» зазначено клас наслідків (відповідальності) об’єкту - СС2.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Аветян А.Р.» не надано копію діючої ліцензії з додатками на провадження господарської діяльності у будівництві на право виконувати роботи, передбачені технічним завданням, які викладені в додатку № 3 до тендерної документації за класом наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не відповідає вимогам пункту 2.3 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Слід зазначити, що ФОП «Аветян А.Р.» надано в складі тендерної пропозиції «Пояснення щодо ненадання ліцензії, дозволів та декларації» від 12.01.2022 № 34 в якому зазначено, що будівництво даного об’єкта належить до об’єктів з незначними наслідками за класом наслідків (відповідальності) СС1 та не підлягає ліцензуванню, проте пунктом 6 статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено що віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва, крім того Додатком № 3 «Технічна специфікація» визначено клас наслідків (відповідальності) об’єкта СС2.
2. Також, відповідно до пункту 2.12 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копію з оригіналу в кольоровому вигляді сертифікату відповідності на проведення в учасника сертифікаційного аудиту системи протидії COVID-19 на відповідність вимогам міжнародного стандарту COVID-FREE з копією аудиторського висновку для підтвердження належних умов праці працівникам та додержанням вимог щодо охорони праці в період карантину.
Однак, ФОП «Аветян А.Р.» надано у складі тендерної пропозиції сертифікат, згідно з яким ФОП «Аветян А.Р.» відповідає стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» згідно з яким дата сертифікації – 13.08.2021, даний сертифікат чинний до 12.08.2022 за умовами щоквартального підтвердження: 13.11.2021, 13.02.2022, 13.05.2022.
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Аветян А.Р.» не надано щоквартальне (13.11.2021) підтвердження чинності вищезазначеного сертифіката за наявності якого даний сертифікат є дійсним на дату подання тендерної пропозиції (04.01.2022).
Отже, в складі тендерної пропозиції ФОП «Аветян А.Р.» не надано документи, підтверджуючі наявність у даного учасника станом на дату подання (04.01.2022) сертифікату відповідності на проведення в учасника сертифікаційного аудиту системи протидії COVID-19 на відповідність вимогам міжнародного стандарту COVID-FREE, що не відповідає вимогам пункту 2.12 Додатку № 1 до тендерної документації.
3. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Аветян А.Р.» не надано копію аудиторського висновку для підтвердження належних умов праці працівникам та додержанням вимог щодо охорони праці в період карантину, що не відповідає вимогам пункту 2.12 Додатку № 1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
98482c5d9aa24d66b93566af427e23ea
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.05.2022 17:43
Опис:
Відповідно до положень пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова КМУ) рекомендується з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, за змістом вищезазначеного формулювання змісту пункту Постанови КМУ органам місцевого самоврядування надано рекомендації щодо затвердження заходів щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Зазначений зміст формулювання несе рекомендаційний, а не зобов’язальний характер вчинення відповідних дій.
Слід зазначити, що Гайворонська міська рада э отримувачем бюджетних коштів та з урахуванням рекомендаційного характеру положень Постанови КМУ, не оприлюднював обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що положення вищезазначеної Постанови КМУ стосуються саме розпорядників бюджетних коштів, яким надано рекомендації з оприлюднення на власних сайтах обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Замовником очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Замовника визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275, оскільки остання має рекомендаційних характер (п.1 вказаної методики). А також, положення Закону не зобов’язують Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному сайті.
Номер:
e47093e05b93457b9182c68db716ee40
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
12.05.2022 15:43
Опис:
1. Відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт приміщення адміністративної будівлі під розміщення інклюзивно-ресурсного центру по вулиці Великого Кобзаря, 11 в м. Гайворон, Кіровоградської області (ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)» об’єкт належить до об’єктів з незначними наслідками за класом наслідків (відповідальності) СС1. Зазначена інформація стала відома Учаснику при ознайомлені з ПКД.
Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток № 2 до тендерної документації) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію (-ї) діючу (-і) ліцензію (-ії) з додатками учасника та субпідрядника (-ів) ( у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві на право виконувати роботи, передбачені технічним завданням Замовника, які викладені в додатку № 3 до документації.
ФОП «Аветян А.Р.» надано в складі тендерної пропозиції «Пояснення щодо ненадання ліцензії, дозволів та декларації» від 12.01.2022 № 34 в якому зазначено, що будівництво даного об’єкта належить до об’єктів з незначними наслідками за класом наслідків (відповідальності) СС1 та не підлягає ліцензуванню.
Також, Учасник в зазначеному поясненні наголосив, що у відповідності до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником
2-3. Відповідно до пункту 2.12 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копію з оригіналу в кольоровому вигляді сертифікату відповідності на проведення в учасника сертифікаційного аудиту системи протидії COVID-19 на відповідність вимогам міжнародного стандарту COVID-FREE з копією аудиторського висновку для підтвердження належних умов праці працівникам та додержанням вимог щодо охорони праці в період карантину та оригінал сертифікату підтвердження кваліфікації уповноваженого щодо протидії COVID-19.
Хочемо зауважити, що Замовник вимагав надання зазначеного сертифікату. Окремих вимог щодо чинності даного сертифікату тендерна документація не передбачала.
Номер:
1ee835b188214b69af477a6785d93572
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.05.2022 11:27
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Капітальний ремонт приміщення адміністративної будівлі під розміщення інклюзивно-ресурсного центру по вулиці Великого Кобзаря, 11 в м. Гайворон Кіровоградської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-20-004417-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця «Аветян Агарон Рафикович» (далі – ФОП «Аветян А.Р.») як таку, що не відповідає встановленим вимогам до учасників відповідно до законодавства, як це передбачено пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону?
Так, відповідно до пункту 2.12 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копію з оригіналу в кольоровому вигляді сертифікату відповідності на проведення в учасника сертифікаційного аудиту системи протидії COVID-19 на відповідність вимогам міжнародного стандарту COVID-FREE з копією аудиторського висновку для підтвердження належних умов праці працівникам та додержанням вимог щодо охорони праці в період карантину.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Аветян А.Р.» не надано копію аудиторського висновку для підтвердження належних умов праці працівникам та додержанням вимог щодо охорони праці в період карантину, що не відповідає вимогам пункту 2.12 Додатку № 1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
2. Відповідно до пояснення, наданого в електронній системі закупівель 12.05.2022, відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт приміщення адміністративної будівлі під розміщення інклюзивно-ресурсного центру по вулиці Великого Кобзаря, 11 в м. Гайворон, Кіровоградської області (ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)» об’єкт належить до об’єктів з незначними наслідками за класом наслідків (відповідальності) СС1. Зазначена інформація стала відома Учаснику при ознайомлені з ПКД.
Надайте вищезазначену проектно – кошторисну документацію, яка свідчить про належить предмету закупівлі до об’єктів з незначними наслідками за класом наслідків (відповідальності) СС1.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту