• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення адміністративної будівлі під розміщення інклюзивно-ресурсного центру по вулиці Великого Кобзаря, 11 в м. Гайворон, Кіровоградської області (ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

1 503 190.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 031.90 UAH
Номер: ce7089e7dbb84650b345d43ad2df497e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-03-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 03.05.2022 11:56 - 26.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2022 № 3-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 02.05.2022 № 3-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-20-004417-а 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог частини 3 статті 22 Закону. Також, з огляду на встановлені порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов'язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гайворонської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.12.2021 № 2, тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця Аветян Агарон Рафикович (далі – ФОП Аветян А.Р.), протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 06.01.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 19.01.2022 № 3, укладений між Замовником та ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація оформлена з порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону. Так, в додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» визначено клас наслідків (відповідальність) по об’єкту - СС2, при тому, що згідно проектно-кошторисній документації, даний вид робіт відноситься до робіт з класом насідків – СС1. Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 6 статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальність) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва. Таким чином, в ході моніторингу встановлено невідповідність інформації щодо визначеного класу наслідків по об’єкту зазначеній в тендерній документації та класу наслідків, який зазначений в проектній документації. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця ФОП Аветян А.Р. як таку, що не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам до учасників відповідно до законодавства. Так, відповідно до пункту 2.12 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток № 1 до тендерної документації), учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копію з оригіналу в кольоровому вигляді сертифікату відповідності на проведення в учасника сертифікаційного аудиту системи протидії COVID-19 на відповідність вимогам міжнародного стандарту COVID-FREE з копією аудиторського висновку для підтвердження належних умов праці працівникам та додержанням вимог щодо охорони праці в період карантину. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Аветян А.Р. не надано копію аудиторського висновку для підтвердження належних умов праці працівникам та додержанням вимог щодо охорони праці в період карантину, що не відповідає вимогам пункту 2.12 Додатку № 1 до тендерної документації.
Період усунення порушень: 25.05.2022 13:28 - 09.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.05.2022 13:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту: 30.05.2022 16:58

Запити/Пояснення