-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дрова паливні хвойні: сосна ( ДК 021:2015 - 03410000-7 - Деревина)
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Документації
Завершена
6 129 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 649.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 649.50 UAH
Номер:
728e1eb1ab8f466b8474a6ddad30c550
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2022 00:00
Період моніторингу:
19.07.2022 10:26 - 10.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-12-20-016634-c 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Лібра Ком», ТОВ «Компанія Ліспостач»,
ФОП «Сємікін Олександр Анатолійович» (окрім питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ), своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства Санаторій «Конча-Заспа» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.12.2021 № 47, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Лібра Ком» (далі – ТОВ «Лібра Ком»), товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Ліспостач» (далі –
ТОВ «Компанія Ліспостач»), фізичної особи підприємця «Сємікін Олександр Анатолійович» (далі – ФОП «Сємікін Олександр Анатолійович»), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 09.02.2022 № 2685-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2022, договір про закупівлю від 15.03.2022 № 37 (далі – Договір), додаткову угоду від 25.04.2022 №1 до Договору, додаткову угоду від 01.08.2022 № 2 до Договору, пояснення Замовника надані 02.08.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.08.2022 17:42 - 17.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2022 17:42
Запити/Пояснення
Номер:
4ad13b0d3f9e45d19bec41c9225d1ccc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.07.2022 12:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дров паливних хвойних (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-016634-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
956258ef344247f8bdded8feebadba26
Назва:
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі дров паливних хвойних (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-016634-с).
Дата опублікування:
02.08.2022 15:08
Опис:
На запит від 29.07.2022 року ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Про надання пояснень щодо закупівлі UA-2021-12-20-016634-с, повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
1.1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення - розмір бюджетного призначення був запланований відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік за КПКВК 0301060 «Фінансова підтримка санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення», код економічної класифікації видатків бюджету / код класифікації кредитування бюджету 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» (Скан-копія додається) .
1.2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – на основі службової записки від начальника інженерно-технічної служби (Скан-копія додається);
1.3. Обґрунтування очікуваної вартості – розрахунок очікуваної вартості здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на деревину паливну хвойних порід, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, а також проводились попередні ринкові консультації (Скан-копії додаються).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на власному вебсайті - Обґрунтування | Санаторий Конча-Заспа (koncha-zaspa.kiev.ua) - obgruntuvannya_drova_2022rik_20.12.2021.doc (live.com) (Скрін екрану з обґрунтуванням додається).
Також, повідомляємо, що в процесі проведення цієї закупівлі UA-2021-12-20-016634-c, в період часу, що наданий Законом України «Про публічні закупівлі» для оскарження процедури закупівлі, у зв’язку з необхідністю забезпечення температурного режиму в приміщеннях ДП «Санаторій «Конча-Заспа» в опалювальний період, підігріву гарячого водопостачання цілодобово та з метою недопущення зриву опалювального сезону, було проведено додаткову закупівлю «дров паливних хвойних: сосна» в обсязі 669,76 м3 у вигляді переговорної процедури (номер закупівлі UA-2022-02-01-009455-b) на підставі абзацу 4 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із зазначеним, в подальшому було зменшено обсяг «дров паливних хвойних: сосна» по закупівлі UA-2021-12-20-016634-c, шляхом укладення додаткової угоди до договору укладеного, за результатами проведення такої закупівлі.
Додатки:
1. План використання бюджетних коштів;
2. Службова записка;
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Лібра КОМ»
4. Комерційна пропозиція ТОВ «Компанія Ліспостач»
5. Моніторинг в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель.
6. Скрін обгрунтування розміщено на власному вебсайті .