-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція нежитлового приміщення № 69, вбудованого в перший поверх житлового будинку № 24 на вул. Івана Сірка в м. Кривому Розі Дніпропетровської області під амбулаторію»
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому
Завершена
3 491 128.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 455.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 455.64 UAH
Номер:
d6aae1865ddf4198aa6c0aff0b9e69f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-23-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2022 00:00
Період моніторингу:
24.06.2022 12:42 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
23.06.2022 141
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.06.2022 року.
Начальник Станіслав Косінов
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.06.2022 № 141
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2021-12-20-008027-b 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог пункту 5 частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверзджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 04.01.2022 № 5, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю,
«ВІВАТ -КР» (далі – учасник – переможець) реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.01.2022 № 16 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2022 року, договір від Договір від 31.01.2022 № 1, додаткова угода від 31.05.2022 № 1.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІВАТ -КР» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники, на підтвердження відповідності кваліфікаційнм критеріям надають інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі. Якщо машини, механізми та устаткування є орендованими або залученими – учасниками додатково надаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з усіма додатками (зазначеними у договорі). Документи мають бути надані в повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями тощо, які є їх невід’ємною частиною). Договори найму (оренди, тощо) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за предметом закупівлі, або містити умови про можливість їхньої пролонгації. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Так, учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції надано Договір про надання послуг спецтехніки від 14 липня 2021 року № 13/07-03, укладений між учасником – переможцем та ТОВ «ПРОГРЕССОР», термін дії якого протягом 12 місяців з моменту підписання (підпункт 7.1 пункту 7 даного Договору), тобто до 14 липня 2022 року. При цьому договір не містить умови про можливість його пролонгації, а отже не визначає можливості по строку виконання робіт за предметом закупівлі ( до 31.12.2022).
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІВАТ -КР» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір від від 31.01.2022 № 1.
Моніторингом питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, зокрема дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено:
Відповідно до Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/36220643/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів місцевого бюджету нижчого рівня..
З метою з’ясування наявності ознак порушень Постанови, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель 24.06.2022 року було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710.
Проте, Замовником в триденнй строк, як це передбачено пунктом 5 частини 5 статті 8 Закону, відповідні пояснення (інформацію, документи) не надано.
Таким чином, моніторингом питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог пункту 5частини 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
06.07.2022 12:45 - 21.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 12:45
Запити/Пояснення
Номер:
1b3a4fca54d04c74a677e85da0fccf6d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2022 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція нежитлового приміщення № 69, вбудованого в перший поверх житлового будинку № 24 на вул. Івана Сірка в м. Кривому Розі Дніпропетровської області під амбулаторію» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-008027-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.