• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Розподіл електричної енергії ( розподіл електричної енергії) на 2022 рік

Торги відмінено

3 570 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 747cac557b3d48d68029e77ad70ca0c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-23-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.12.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 23.12.2021 15:28 - 19.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.12.2021 № 811 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23 грудня 2021 року № 811 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 11. UA-2021-12-20-016517-c від 20.12.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами розгляду питань правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом та повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлені порушення вимог абзацу четвертого пункту другого частини другої, пункту восьмого частини шостої статті 40 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Сокирянської міської ради Дністровського району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-12-16-003391-a); запрошення до участі в проведенні переговорної процедури закупівлі від 16.12.2021 № 01-06/1070; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 20.12.2021 (далі – Повідомлення); пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 28.12.2021. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено, що Замовником у річному плані закупівлі зазначено, що закупівля здійснюється на 2021 рік, в той час як у Повідомленні надання послуг передбачено протягом 2022 року. З огляду на зазначене, на порушення вимог частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник здійснював закупівлю послуг з розподілу електричної енергії на 2022 рік не у відповідності до річного плану. Відповідно до частини другої статті 40 переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у випадках, передбачених пунктами 1-7 частини другої статті 40 Закону. Відповідно до частини четвертої статті 40 Закону, за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) процедури закупівлі замовник приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов’язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення. Згідно з частиною шостою статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити, зокрема, інформацію щодо умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так, у Повідомленні Замовник зазначив умову застосування переговорної процедури закупівлі послуг з розподілу електричної енергії на 2022 рік відповідно до абзацу четвертого пункту другого частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин. Слід зазначити, що абзацом четвертим пункту другого частини другої статті 40 Закону визначено, що відсутність конкуренції з технічних причин має бути документально підтверджена замовником. Проте, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Повідомлення відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі послуг з розподілу електричної енергії на 2022 рік, що не відповідає вимогам абзацу четвертого пункту другого частини другої, пункту восьмого частини шостої статті 40 Закону. Таким чином, враховуючи зазначене вище, Замовник документально не підтвердив наявність умов щодо застосування переговорної процедури закупівлі послуг з розподілу електричної енергії із підстави, передбаченої абзацом четвертим пункту другого частини другої статті 40 Закону. Під час моніторингу Замовник 28.12.2021 відмінив дану процедуру закупівлі, чим усунув виявлені порушення.
Період усунення порушень: 05.01.2022 14:07 - 21.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 05.01.2022 14:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
  • documentsForm: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 17.01.2022 11:12

Запити/Пояснення