-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з щоденного прибирання та підмітання вулиць
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Номер:
96f953de63bf433ba8cc9587c976470d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 13:53 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2022 № 30-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 03 жовтня 2022 року № 30-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-12-20-015673-c від 20.12.2021 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності тендерної документації вимогам Закону, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на:
недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо);
усунення порушень вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору від 25.01.2022 № 2-2022 із ТОВ «Екосервіс20» з дотриманням норм частин першої – третьої статті 188 Господарського кодексу України, а в разі не досягнення сторонами згоди щодо його розірвання, звернутись до суду відповідно до частини четвертої статті 188 Господарського кодексу України щодо розірвання договору.
та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та містобудування Глухівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-20-003206-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.12.2021 із змінами від 30.12.2021 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.01.2022; тендерну пропозицію учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ТПВ», Товариства з обмеженою відповідальністю «Екосервіс20» (далі – ТОВ «Екосервіс20»); повідомлення від 11.01.2022 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «Екосервіс20»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.01.2022 № 2 та від 13.01.2022; повідомлення про намір укласти договір 14.01.2022; договір від 25.01.2022 № 2-2022 (далі – Договір № 2-2022); додаткова угода від 25.01.2022 № 1 до Договору № 2-2022; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 25.01.2022 та від 19.10.2022; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 19.10.2022 (далі – Пояснення).
Відповідно до підпункту 5.2 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно з пунктом 1.3 розділу ІІІ цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного в Додатку 2 до тендерної документації.
Пункт 1.3 розділу ІІІ тендерної документації передбачає, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Згідно з розділом 3 Додатку № 2 до тендерної документації учасник повинен надати Інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Найменування, адреса, телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника контрагента (замовника); Предмет договору, № та дата укладання договору із контрагентом (замовником), ідентифікатор закупівлі у системі «Прозорро»; Сума договору та обсяг наданих послуг (виконаних робіт) по договору (в гривнях); Роботи/послуги по договору виконувалися в якості підрядника / субпідрядника.
Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів (один або більше).
Так, учасник ТОВ «Екосервіс20» у складі своєї пропозиції надав довідку з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якому зазначив інформацію про один договір, а саме: договір від 05.04.2021 № 3-2021 (ідентифікатор закупівлі у системі «Прозорро» UA-2021-03-05-001925-a), та надав копію зазначеного вище договору.
Проте, договір від 05.04.2021 № 3-2021 учасник надав не у повному обсязі, а саме без додатків: локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, перелік об’єктів замовника, на яких надаються послуги, які відповідно до пункту 11.8 цього договору є невід’ємною його частиною.
Замовник через електронну систему закупівель надав Пояснення, в якому зазначив, що учасник ТОВ «Екосервіс20» у складі своєї пропозиції надав (у якості аналогічного) Договір від 05.04.2021 № 3-2021 не у повному обсязі, а саме: не всі додатки. Проте, у файлі «Досвід виконання аналогічних договорів.PDF» у Довідці Учасник зазначив ідентифікатор закупівлі у системі «Прозорро», у рамках якої був укладений та опублікований вищезазначений договір (отже є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель), та був переглянутий Уповноваженою особою на предмет додатків, яких не вистачало.
Однак, згідно з даними, оприлюдненими в електронній системі закупівель (UA-2021-03-05-001925-a), вказаний договір оприлюднений без додатку «Перелік об’єктів замовника, на яких надаються послуги», який є невід’ємною його частиною, що не може слугувати підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екосервіс20» як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником із переможцем процедури закупівлі ТОВ «Екосервіс20» укладено договір від 25.01.2022 № 2-2022, відповідно до пункту 11.8 якого, невід’ємною частиною цього договору є додатки: договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, протокол узгодження договірної ціни, перелік об’єктів замовника, на яких надаються послуги.
Відповідно до пункту десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Станом на дату (03.10.2022) оприлюднення повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі Замовник 25.01.2022 оприлюднив Договір №2-2022 без додатків, а саме: протокол узгодження договірної ціни, перелік об’єктів замовника, на яких надаються послуги.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Чернівецькій області про надання пояснень з питання не оприлюднення окремих додатків до договору Замовник надав Пояснення, з якому повідомив, що додатки до Договору від 25.01.2022 № 2-2022, а саме: Протокол узгодження договірної ціни та Перелік об’єктів Замовника, було опубліковано у системі «Прозорро» окремо. Публікація зазначених додатків була реалізована через «зміни» у зв’язку з встановленим функціоналом майданчика «www.dzo.com.ua».
Також, Замовник 19.10.2022 оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток № 2 «Протокол узгодження договірної ціни» та Додаток № 3 «Перелік об’єктів Замовника» до Договору № 2-2022.
Таким чином, в електронній системі закупівель Договір № 2-2022 та всі додатки до нього Замовник оприлюднив 19.10.2022, тобто на 190-ий робочий день з дня укладення договору (25.01.2022), чим порушив строки, встановлені пунктом десятим частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
24.10.2022 16:36 - 07.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2022 16:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-20-015673-c від 24 жовтня 2022 року, зобов’язуємося врахувати виявлені порушення вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та не допускати їх в подальшому. З метою усунення порушень вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, договір від 25.01.2022 № 2-2022 із ТОВ «Екосервіс20» було розірвано з 28.10.2022.
Дата публікації звіту:
28.10.2022 14:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
31.10.2022 08:56
Запити/Пояснення
Номер:
205063d123354e9abf2dc1e0f900085b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2022 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з щоденного прибирання та підмітання вулиць» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-015673-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екосервіс20», за наявності таких обставин:
3.1. всупереч вимогам пункту 8 розділу V тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції не надав інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю);
3.2. учасник у складі своєї пропозиції надав (у якості аналогічного) Договір від 05.04.2021 № 3-2021 не у повному обсязі, а саме без додатків (локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, перелік об’єктів Замовника), які відповідно до пункту 11.8 цього договору є невід’ємною його частиною;
4. Станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасник ТОВ «Екосервіс20» всупереч вимогам Додатку № 2 до тендерної документації не надав гарантійний лист про те, що залучена до надання послуг техніка знаходиться в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг за предметом закупівлі (далі – Гарантійний лист).
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екосервіс20», а розміщено Повідомлення з вимогою про усунення зокрема такої невідповідності: «серед документів тендерної пропозиції відсутній Гарантійний лист», в той час коли таке Повідомлення розміщується не за відсутності документів, а лише при наявності невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією?
5. Чому Вами разом із Договором від 25.01.2022 № 2-2022 не оприлюднено додатки (протокол узгодження договірної ціни, перелік об’єктів Замовника, на яких надаються послуги), які є відповідно до пункту 11.8 цього договору є невід’ємною його частиною?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cf34f41ad48743a380c6aead762de255
Назва:
Про надання пояснень по закупівлі
Дата опублікування:
19.10.2022 15:24
Опис:
Надаємо пояснення у порядку поставлених питань:
1. Плановий розмір бюджетного призначення на фінансування житлово-комунального господарства на благоустрій міста та територій, що приєднались, на 2022 рік передбачено у розмірі 8881,7 тис. грн, що встановлено рішенням виконавчого комітету Глухівської міської ради від 18.11.2021 № 307 «Про схвалення проєкту бюджету Глухівської міської територіальної громади на 2022 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені на підставі фактичних потреб минулих років та обумовлюються вимогами Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991р. №1264-XII (із змінами і доповненнями), Закону України «Про відходи» від 05.03.1998р. №187/98-ВР (із змінами і доповненнями), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. №4004-XII (із змінами і доповненнями), Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами).
Очікувана вартість предмета закупівлі становить – 1 500 тис. грн (прибирання 5,6 млн м2 територій; поливання вулиць за допомогою техніки загальною площею 250 тис. м2).
Очікувану вартість визначено на підставі факту витрат 2021 року за ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць, що становить 1 152,7 тис.грн (щоденне прибирання 5,6 млн м2 територій), аналізу ринку послуг на поливання вулиць(аналогічних), Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://hlukhiv-rada.gov.ua/upravlinnya-zhitlovo-komunalnogo-gospodakstva/74-upravlinnya-zhitlovo-komunalnogo-gospodakstva/5650-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoji-vartosti-ta-abo-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya
3. Тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екосервіс20», не було відхилено за наявності таких обставин:
3.1. Інформація сформована та висвітлена на сайті майданчика закупівель «www.dzo.com.ua» у розділі «Реєстр пропозицій», у вкладці «пропозиція», а саме: «Інформація про субпідрядника: Не залучається», була врахована як інформація у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
3.2. Учасник ТОВ «Екосервіс20» у складі своєї пропозиції надав (у якості аналогічного) Договір від 05.04.2021 № 3-2021 не у повному обсязі, а саме: не всі додатки. Проте у файлі «Досвід виконання аналогічних договорів.PDF» у Довідці Учасник зазначив ідентифікатор закупівлі у системі «Прозорро», у рамках якої був укладений та опублікований вищезазначений договір (отже є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель), та був переглянутий Уповноваженою особою на предмет додатків, яких не вистачало.
4. Уповноваженою особою не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екосервіс20», а розміщено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності (відсутність Гарантійного листа), у зв’язку з тим, що зазначений Гарантійний лист вбачається не як окремий документ, а як інформація, що є складовою «Інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» згідно вимог підпункту 1 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, яка надана у складі тендерної пропозиції Учасника з невідповідностями.
5. Повідомляємо, що додатки до Договору від 25.01.2022 № 2-2022, а саме: Протокол узгодження договірної ціни та Перелік об’єктів Замовника, було опубліковано у системі «Прозорро» окремо. Публікація зазначених додатків була реалізована через «зміни» у зв’язку з встановленим функціоналом майданчика «www.dzo.com.ua».