• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Утилізація сміття та поводження зі сміттям

п. 2 ч. 2 ст. 40 ЗУ "про публічні закупівлі". Відповідно до листа №01-07/128 від 04.12.2021 року, начальнику Головного управління статистики у Хмельницькій області Л. Хамській, щодо надання вичерпного переліку підприємств, організацій в Городоцькій (ОТГ) , які надають послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям, 08.12.2021 р., лист №14.2-08/1519-21 Головним управлінням статистики у Хмельницькій області було надано перелік підприємств, організацій на території Городоцької міської ради (МТГ) в якому станом на 07.12.2021 року значиться тільки Комунальне Підприємство «Городоккомунсервіс», тому потрібно розпочати переговорну процедуру закупівлі.

Завершена

1 724 344.00 UAH з ПДВ
Номер: d1061c4b50d94f07b99cd7e3e6ec090c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.09.2022 11:58 - 06.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.09.2022 № 226 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 № 226 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу 16. UA-2021-12-20-014489-c Відділ житлово-комунального господар-ства, інфраструктури та благоустрою Городоць-кої міської ради Утилізація сміття та поводження зі сміттям 1 724 344,00 Пункт 4 частини другої статті 8 За-кону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 246-40-60, savluchinskaya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, обґрунтування проведення переговорної процедури закупівлі, протокол визначення переможця від 20.12.2021 № 116, повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2021, договір від 04.01.2022 № 0104/1, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.09.2022 та 28.09.2022.
Період усунення порушень: 29.09.2022 17:33 - 05.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2022 17:33

Запити/Пояснення