-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Утилізація сміття та поводження зі сміттям
п. 2 ч. 2 ст. 40 ЗУ "про публічні закупівлі". Відповідно до листа №01-07/128 від 04.12.2021 року, начальнику Головного управління статистики у Хмельницькій області Л. Хамській, щодо надання вичерпного переліку підприємств, організацій в Городоцькій (ОТГ) , які надають послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям, 08.12.2021 р., лист №14.2-08/1519-21 Головним управлінням статистики у Хмельницькій області було надано перелік підприємств, організацій на території Городоцької міської ради (МТГ) в якому станом на 07.12.2021 року значиться тільки Комунальне Підприємство «Городоккомунсервіс», тому потрібно розпочати переговорну процедуру закупівлі.
Завершена
1 724 344.00
UAH з ПДВ
Номер:
d1061c4b50d94f07b99cd7e3e6ec090c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2022 00:00
Період моніторингу:
14.09.2022 11:58 - 06.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 226
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
16. UA-2021-12-20-014489-c
Відділ житлово-комунального господар-ства, інфраструктури та благоустрою Городоць-кої міської ради Утилізація сміття та поводження зі сміттям 1 724 344,00 Пункт 4 частини другої статті 8 За-кону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, обґрунтування проведення переговорної процедури закупівлі, протокол визначення переможця від 20.12.2021 № 116, повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2021, договір від 04.01.2022 № 0104/1, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.09.2022 та 28.09.2022.
Період усунення порушень:
29.09.2022 17:33 - 05.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2022 17:33
Запити/Пояснення
Номер:
ed4154cb9dbe40a7afa4e3404e881935
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.09.2022 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі предметом якої є утилізація сміття та поводження зі сміттям, замовником якої є відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-20-014489-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e908d52f594f458a8eaf1eef806b8358
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.09.2022 14:20
Опис:
Відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради розглянув Ваш запит від 2022-09-14 11:58. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, 20 грудня 2021 р. відділом житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради було оголошено процедуру «переговорна процедура» щодо закупівлі: «код ДК 021-2015 – 90510000-5: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» («Утилізація сміття та поводження зі сміттям»). Очікувана вартість закупівлі склала 1724344,00 грн. з ПДВ.
І. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Для проведення закупівлі послуг по утилізації сміття та поводження зі сміттям на території м. Городок Хмельницької області, рішенням чотирнадцятої чергової сесії восьмого скликання Городоцької міської територіальної громади № 16 від 17 грудня 2021 року виділено коштів в сумі 1724344,00 грн. Дане рішення сесії висвітлене на веб-сайті головного розпорядника коштів –Городоцької міської територіальної громади 17 грудня 2021 року за посиланням: https://gorodocka-gromada.gov.ua/docs/1108147/ (Копія рішення сесії та витяг з пояснювальної записки до рішення сесії додаються). Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику, згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, Замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена розрахунковим методом на підставі аналізу фактичного надання послуг з утилізації сміття у минулих періодах та з урахуванням завдань Замовника на 2022 рік.
ІІ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено в розрахунку вартості послуг з утилізації сміття.
ІІІ. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. У зв’язку з відсутністю власного веб-сайта, інформація щодо даної закупівлі розміщена на веб-сайті головного розпорядника коштів – Городоцької міської територіальної громади 17 грудня 2021 року за посиланням: https://gorodocka-gromada.gov.ua/docs/1108147/. Відповідно до частини десятої статті 11 Закону, а також відповідно до Положення «Про Уповноважену особу» Відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради серед обов’язків уповноваженої особи відсутнє зобов’язання щодо публікації інформації на веб-сайті Замовника. Замовник торгів не має власного веб-сайта, тому не може здійснювати відповідні дії самостійно. Крім того, повідомляємо, що відповідно до п.4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначено абсолютної (обов’язкової) вимоги щодо розміщення Замовником предмета закупівлі на веб-сайті. Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі»- як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону. Додатково повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано головного розпорядника бюджетних коштів про проведення закупівлі «код ДК 021-2015 – 90510000-5: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» («Утилізація сміття та поводження зі сміттям»). Відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради не володіє інформацією про розміщення, на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
345a844daa3b4a28b3d2d6deffa082e1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2022 08:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2022 00:00
Опис:
Надати документальне підтвердження відсутності альтернативи у наданні послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям та необхідності укладання договору саме з КП «Городоккомунсервіс», зокрема, але невиключно лист Головного управлінням статистики у Хмельницькій області №14.2-08/1519-21.
Номер:
0a74ae9fe1c4414ea91c843622ab5694
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.09.2022 17:17
Опис:
Відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради розглянув Ваш запит від 2022-09-26 08:55. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Відповідно до листів Головного управлінням статистики у Хмельницькій області від 07.12.2021 р. №14.2-08/1515-21 та від 08.012.2021 р. №14.2-08/1519-21 на території Городоцької громади зареєстровано одне підприємство за кодами діяльності 38.11 «Збирання безпечних відходів» та 81.29 «Інші види діяльності з прибирання» КП «Городоккомунсервіс» (Копії додаються). Іншої офіційної інформації про суб’єктів господарювання, які надають послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям на території громади, у відділу немає.
КП «Гродоккомунсервіс» надає послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям на території м. Городок з моменту державної реєстрації юридичної особи (з11.03.2011 р.).
Враховуючи відсутність інших суб’єктів господарювання на території громади, що надають послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям, виникла необхідність укладення договору із КП «Городоккомунсервіс» на надання даного виду послуг. З даним підприємством та відділом житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради укладено договори на утилізацію та поводження зі сміттям. За період співпраці відділу ЖКГ та КП «Городоккомунсервіс» у 2021-2022 роках, випадків невиконання умов договорів не було. Відповідно до укладених договорів, збір і утилізація сміття КП «Гродоккомунсервіс» здійснювалась своєчасно. Крім того, для надання послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям у даного підприємства є:
- територія полігону твердих побутових відходів,;
- спеціальний транспорт для збирання сміття;
- працівники відповідної кваліфікації;