• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Кухонне приладдя

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Завершена

656 268.21 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
Номер: 19876189104245ad80e856588f60b3f9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000136
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.09.2022 22:25 - 05.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.09.2022 № 210 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 № 210 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 51 UA-2021-12-20-014468-c 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 781-74-83, natashka130568@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимога бзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учаснику ФОП Кузьмич Петро Петрович установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Торговий Дім РА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Відокремлений підрозділ «Рівненська АЕС» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затвердженую рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.12.2021 року, без номеру, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.01.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.02.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім РА» (далі – ТОВ «Торговий Дім РА» ), фізична особа- підприємець Кузьмич Петро Петрович (далі- ФОП Кузьмич Петро Петрович), протокол рішення уповноваженої особи від 01.02.2022 №12, повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2022, договір на закупівлю товару від 18.02.2022 № 53-122-01-22-11810 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 26 вересня 2022 року. (далі – Пояснення). Моніторингом встановлено, що відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі надають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (кваліфікаційному критерію), встановлених замовником відповідно до статті 16 Закону № 922, а саме: 5.1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.1.1. документ (документи), що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Проте Учасником ФОП Кузьмич Петро Петрович в складі тендерної пропозиції надано лише Довідка від 18.01.2022 №2/21 наступного змісту: «Фізична особа – підприємець Кузьмич Петро Петрович підтверджує досвід виконання аналогічних договорів договір поставки товару № 225 від 06.02.2020 року, договір поставки № 150 від 10.06.2020 року, договір поставки товару № 180 від 12.11.2020 року». Однак, жодного документального підтвердження укладання та виконання зазначених договорів не надано. Не можливо навіть встановити, що договори саме на поставку аналогічних товарів, оскільки відсутня будь-яка інформація щодо предмету договорів поставки. Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Кузьмич Петро Петрович як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та допустив до аукціону.
Період усунення порушень: 29.09.2022 22:12 - 14.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2022 22:12

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу щодо закупівлі № UA-2021-12-20-014468-c
Дата публікації: 13.10.2022 16:03
Дата відкриття провадження: 07.12.2022 00:00
Номер відкриття провадження: №460/49270/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-20-014468-c (на підставі абзацу другого частини восьмої статті 8 ЗУ "Про публічні закупівлі") 29.09.2022 року було опубліковано висновок органу державного фінансового контролю про виявлені порушення у закупівлі товарів 39220000-0 (кухонне приладдя), очікуваною вартістю закупівлі 656 268,21 грн. без ПДВ. Замовник не погоджується із результатами моніторингу з наступних підстав. Наказом МЕТтаСГ України № 526 від 12.03.2021 року затверджено національний класифікатор НК 010:2021. Даним класифікатором в розділі 5 Класифікація управлінської документації. Уніфіковані системи управлінської документації під кодом 01001030 значиться такий документ як Довідка службового характеру. Наказом МЮ України № 1000/5 від 18.06.2015 року зі змінами затверджено Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях. Пунктом 3 розділу 2 даних правил передбачено, що організаційно-розпорядча документація, що є одним з класів управлінської документації, поділяється на: інформаційно-аналітичну, що містить інформацію, на підставі якої приймаються певні управлінські рішення (акти, довідки, доповідні записки, заяви, пояснювальні записки, протоколи, службові листи тощо). Замовник в п. 5.1.1. тендерної документації вимагав від учасників документ (документи), що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка, надана фізичною особою-підприємцем Кузьмич Петром Петровичем, відповідно до вказаних вище нормативних документів, і є саме тим документом, який містить опис та підтверджує юридичний факт укладення аналогічних договорів. Вимоги щодо надання документального підтвердження їх укладання та виконання або інших документів тендерна документація не містить. Враховуючи вищенаведене вважаємо, що тендерна пропозиція учасника не підлягала відхиленню. З огляду на вказане, повідомляємо, що маємо намір оскаржувати висновок до суду.
Дата публікації звіту: 05.10.2022 11:10

Запити/Пояснення