• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (збирання, вивезення (перевезення) та захоронення побутових безпечних відходів.

ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (збирання, вивезення (перевезення) та захоронення побутових безпечних відходів.

Торги не відбулися

32 144 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160 800.00 UAH
Номер: 757b36578cfa4a45b8a8624d98334a88
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-22-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 22.02.2022 09:19 - 18.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.02.2022 № 124 Херсон Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-12-20-013962-c. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 21.02.2022. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, oli4kabr@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів» (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.12.2021. За результатами проведеного моніторингу порушень не установлено.
Період усунення порушень: 29.08.2022 15:36 - 02.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.08.2022 15:36