• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:код 55520000-1 Кейтерингові послуги(Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, 5-11класів Кароліно-Бугазького та Затоківського закладів загальної середньої освіти)

Завершена

4 340 613.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 703.07 UAH
Номер: c4601e7cbf6342d1828980bf901150e1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-03-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 04.10.2022 17:25 - 26.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.10.2022 №60-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.10.2022 №60-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11.UA-2021-12-20-012430-c 20.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2021-12-20-013980-c) відділу освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Кароліно-Бугазької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням голови тендерного комітету (протокол від 20 грудня 2021 року), тендерну пропозицію ТОВ "ТОНАР К", протокол уповноваженої особи від 06 січня 2022 року, повідомлення про намір укласти договір від 06 січня 2022 року, договір від 21 січня 2022 року №2 та пояснення від 12 жовтня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/44086967/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07 жовтня 2022 року про надання пояснення, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник не надав зазначену інформацію. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці вебсайту. Відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. При цьому, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення відкритих торгів, додатково не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу англійською мовою, тоді як очікувана вартість даної закупівлі згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі (20 грудня 2021 року), перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро (для товарів і послуг).
Період усунення порушень: 14.10.2022 16:19 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.10.2022 16:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділом освіти, культури, сім’ї молоді та спорту Кароліно-Бугазької сільської ради 14.10.2022 року через електрону систему закупівель було отримано висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-20-012430-c, яким встановлено порушення при проведені закупівлі та зобов’язано здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вказаного висновку Відділом освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Кароліно-Бугазької сільської ради було проведено службове розслідування з дослідження встановлених фактів за результатами якого головного спеціаліста-уповноважена особа відділу Конокеєнко Ю.М. притягнуто до дисциплінарної відповідальності та задля недопущення в подальшому вказаних порушень – рекомендовано пройти курси чи семінари чи вебінари з метою покращення рівня знань в сфері публічних закупівель. Крім того, начальником відділу було прийнято рішення щодо розірвання договору, укладеного за результатами процедури публічної закупівлі, в якій допущенні порушення. На підтвердження вищезазначених обставин додається акт службового розслідування від 18.10.2022 року та направлено звернення до постачальника з метою укладення додаткової угоди про розірвання Договору № 2 від 21.01.2022 року.
Дата публікації звіту: 21.10.2022 14:01

Запити/Пояснення