• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування дітей (учнів) в шкільних їдальнях

Торги відмінено

1 360 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 608.00 UAH
Номер: 760d017baea84b34808741425b5da7cb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-14-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.01.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 14.01.2022 16:42 - 05.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.01.2022 № 14 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.01.2022 № 14. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2021-12-20-004192-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Барашівської сільської ради Новоград-Волинського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 20.12.2021 року, тендерна пропозиція переможця фізичної особи-підприємця Войцехівського Олега Валерійовича (далі – ФОП Войцехівський Олег Валерійович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2022 року, повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2022 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 18.01.2022 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону: - підпункт 4.3 пункту 4 розділу VІ та Додаток № 2 (пункт 7 Додатку № 1 до проєкту договору) тендерної документації Замовника містить умови щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю з урахуванням норм Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність; - пункт 1.1 Додатку № 1 та Додаток № 2 (пункт 6.3.4 проєкту договору) тендерної документації містить умови щодо дотримання учасниками норм законодавства України щодо харчування у загальноосвітніх навчальних закладах, зокрема, Постанови Кабінету міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 (зі змінами) «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність. За результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасник процедури закупівлі ФОП Войцехівський Олег Валерійович не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів, дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг), а також копії санітарних книжок працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі. На виконання вказаних вимог, учасником ФОП Войцехівський Олег Валерійович у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід від 04.01.2022 року № 04.01.12, відповідно до якої учасник планує залучити для надання послуг чотирьох працівників (Колесник Л.Б., Вітрук О.С., Сидорська Л.Й., Сидорська О.Б.). Однак, моніторингом встановлено, що у вказаній вище довідці відсутня інформація щодо дат проходження останнього медичного огляду та флюорографії працівниками. Крім цього, у складі тендерної пропозиції ФОП Войцехівський Олег Валерійович відсутня копія санітарної книжки Сидорської О.Б. Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання, зокрема, копії не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору разом із підтверджуючими документами про факт надання відповідних послуг (акт, тощо). На виконання вказаних вимог, учасником ФОП Войцехівський Олег Валерійович у складі тендерної пропозиції надано копії аналогічних договорів на закупівлю послуг з організації шкільного харчування від 24.01.2020 року № 3 та від 29.01.2020 року № 4, проте без документів, що підтверджують факт надання відповідних послуг. З огляду на вищевказане, тендерна пропозиція учасника ФОП Войцехівський Олег Валерійович не відповідала умовам підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Також, в порушення вимог підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Войцехівський Олег Валерійович відсутні калькуляційні розрахунки із зазначенням витрат (націнок), що підлягають оцінці та витрат на придбання продуктів харчування (продовольчої сировини). Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Войцехівський Олег Валерійович відсутня інформація щодо погодження з умовами застосування оперативно-господарських санкцій, чим не дотримано вимоги підпункту 4.3 пункту 4 розділу VІ тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Войцехівський Олег Валерійович, як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Слід зазначити, що згідно із інформацією, отриманою на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, про надання пояснення щодо допущення вищевказаних порушень законодавства у сфері закупівель, Замовник відмінив процедуру закупівель на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 19.01.2022 16:02 - 03.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2022 16:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 26.01.2022 09:42

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 28.01.2022 08:59

Запити/Пояснення