-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Завершена
880 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 800.00 UAH
Номер:
569512aba28e48d08f8955d1f730e596
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-12-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2022 00:00
Період моніторингу:
12.01.2022 13:49 - 03.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2022 Одеса № 19
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 12.01.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 12.01.2022.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.01.2022 № 19
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2021-12-20-008517-c 20.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пунктів 2, 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в майбутньому, забезпечення складання тендерної документації у відповідності з вимогами Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 січня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Овідіопольської селищної ради «Овідіопольська лікарня» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.12.2021 № 77 (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «СЕЛЕНА МЕД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2022 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.01.2022, пояснення отримані 14.01.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проте, Замовником у ТД не зазначено усі підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників усім установленим вимогам згідно із законодавством, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також, відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), затверджено вичерпний перелік формальних помилок.
При цьому, ТД Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710 щодо зазначення повноти затвердженого переліку формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
17.01.2022 16:40 - 01.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2022 16:40
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0007/2022/пр
Дата відкриття провадження:
11.02.2022 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію,щодо усунення порушення зазначеними вами в закупівлі UA-2021-12-20-008517-c За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пунктів 2, 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.На даному етапі закупівлі зміни вже не можливо внести до ТД. В подальшому намагатимося недопускати таких порушень в забезпеченні складання тендерної документації. Всі ваші зауваження, прийнято до уваги та в подальшому намагатимося не робити подібних помилок.
Дата публікації звіту:
20.01.2022 08:53
Запити/Пояснення
Номер:
4f05b13f0d2b467f9a6ccb7b38700dcc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.01.2022 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0e79460c4bb541d09cb2a929ab221b3b
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
14.01.2022 15:52
Опис:
КНП ОСР «Овідіопольська лікарня» надає пояснення щодо моніторингу закупівліДК ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (за кодом НК 024:2019 32684- Ендоскопічний електрохірургічний наконечник / електрод, біполярний, багаторазовий, 36546 - Лазер, діодний, 56690 – Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD, 35972 - Автоматичний зовнішній дефібрилятор, 43440 Клінічний хімічний аналізатор, напівавтоматичний, IVD ) 5 найменувань за номером закупівлі UA-2021-12-20-008517-c .
Для реалізації закупівлі, були передбачені видатки в розмірі 880000,00 гривень,згідно фінансового плану підприємства. Для закупівлі КНП ОСР «Овідіопольська лікарня» використовувала кошти Національної Служби Здоров’я України, які були отримані за надання медичних послуг, за договорами по програмі медичних гарантій.
Також посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту в нас нема.
З метою визначення вартості закупівлі, був проведений аналіз даних в електронній системі закупівель Prozorro та на електроних сайтах.
Аналіз даних в електронній системі закупівель Prozoro та на електроних сайтах додається.
Номер:
6734f582a3024a448cc2acf13672ded5
Назва:
Роз'яснення до висновку
Дата опублікування:
18.01.2022 10:59
Опис:
Доброго дня! Роз’ясніть будь ласко, згідно висновку про результати:
Зверху читаю Наявність порушень: так
В низу, Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: Ви вказуєте «порушень не встановлено»
В статусі моніторингу пишеться, порушення виявлені.
Що мені, ще потрібно зробити?
Номер:
342a92862d584041bf45b75deafd681d
Назва:
Роз’яснення до висновку
Дата опублікування:
18.01.2022 15:04
Опис:
Південним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: 32684 Ендоскопічний електрохірургічний наконечник/електрод, біполярний, багаторазовий; НК 024:2019: 36546 Лазер, діодний; НК 024:2019: 56690 Напівавтоматичний лабораторний коагулометр IVD; НК 024:2019: 35972 Автоматичний зовнішній дефібрилятор; НК 024:2019: 43440 Клінічний хімічний аналізатор, напівавтоматичний, IVD), яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством Овідіопольської селищної ради «Овідіопольська лікарня» (далі – Замовник).
Замовником 18.01.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненням щодо висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-20-008517-c від 17.01.2022 (далі – висновок).
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Відповідно до абзацу 1 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Так, відповідно до частини сьомої статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі обов’язково зазначаються, зокрема, опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
При цьому, форму висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядок його заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 р. за № 958/35241 (далі – Порядок № 552).
Розділом ІІІ Порядку № 552 визначено порядок заповнення констатуючої частини форми висновку, зокрема у пункті 1 зазначаються опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, у пункті 2 заповнюється висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися, та у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Отже, Південним офісом Держаудитслужби у відповідності до норм Закону та Порядку № 552 у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-20-008517-c від 17.01.2022 у пункті 2 констатуючої частини висновку «Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства» зазначено, що за результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пунктів 2, 19 частини другої статті 22 Закону та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998.
Крім того, в зазначеному пункті висновку також перелічені питання, за результатами аналізу яких порушень не виявлено.
Відповідно до пункту 3 констатуючої частини висновку Південний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в майбутньому та забезпечення складання тендерної документації у відповідності з вимогами Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.