• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Вершкове масло (масло вершкове)

Торги відмінено

231 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 155.00 UAH
Номер: 17960b92692940b5944a399e590ba89c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-23-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.12.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 23.12.2021 16:25 - 19.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 23.12.2021 № 812 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.12.2021 № 812 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-12-20-007902-c 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону в частині невідповідності закупівлі до річного плану. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником відмінено процедуру закупівлі згідно протоколу уповноваженої особи Замовника від 24.12.2021.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Острозький обласний ліцей з посиленою фізично-військовою підготовкою імені Констянтина Івановича Острозького» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-12-20-009523-c, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника з додатками до неї, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 24.12.2021. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб - порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником 20.12.2021 оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Вершкове масло (масло вершкове)» очікуваною вартістю 231000,00 гривень. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022. При цьому в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-P-2021-12-20-009523-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення). Згідно з частиною першою статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 24.12.2021 Замовником надано пояснення, в якому зазначено, що прийнято рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушення (протокол уповноваженої особи Замовника від 24.12.2021). Відповідно до вимог частини першої стаття 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 11.01.2022 16:14 - 26.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.01.2022 16:14

Запити/Пояснення