• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо

Завершена

13 211 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 056.00 UAH
Номер: 711c9b41820249c2955c63af2840ffe3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-03-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.10.2022 12:36 - 25.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.10.2022 № 234 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2021-12-20-005241-c 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Руол Стандарт» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ПП «Ніка-1», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.12.2021 № 10, протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.01.2022, тендерні пропозиції приватного підприємства «Ніка-1» (далі – ПП «Ніка-1») та товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» (далі – ТОВ «Руол Стандарт»), протокольне рішення уповноваженої особи від 01.02.2022 № 85, повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2022, договір про закупівлю від 14.02.2022, повідомлення про внесення змін до договору від 11.07.2022, додаткову угоду від 11.07.2022 № 1, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 05.10.2022 та 18.10.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у підпункті 1.2. пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками торгів достовірної інформації у вигляді довідок у довільній формі, в яких вказати посилання на відкриті дані з реєстру потужностей операторів ринку на складські/виробничі приміщення та транспортні засоби із зазначенням номеру в даному реєстрі (з урахуванням вимог ст. 23 та ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» щодо товару, що є предметом даної закупівлі). Також передбачив, що якщо учасники орендують транспортні засоби або користуються послугами компаній перевізників, а так само орендують складські/виробничі приміщення – надати інформацію з реєстру потужностей операторів ринку орендодавців/надавачів послуг із зазначенням номеру в даному реєстрі. Учасник ТОВ «Руол Стандарт» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 13.01.2022 № 111/01, якою повідомив, зокрема, про орендований транспортний засіб марки MAN (модель МЕ 18.200). Також надав договір оренди зазначеного транспортного засобу, укладеного із гр. Суботіним Р.П. та довідку про наявність інформації з реєстру потужностей операторів ринку на складські/виробничі приміщення від 10.01.2022 № 112/01 з інформацією, зокрема, про зареєстровану потужність за номером r-UA-10-21-682. Згідно із Державним реєстром потужностей операторів ринку (за посиланням https://www.agro-id.gov.ua/reestr.rs/rs/) зареєстрована потужність за номером r-UA-10-21-682, видана учаснику ТОВ «Руол Стандарт» за видом діяльності транспортування, зберігання та реалізація харчових продуктів. Слід зазначити, транспортний засіб марки MAN (модель МЕ 18.200) про який йдеться в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 13.01.2022 № 111/01 орендований (на підставі нотаріально посвідченого договору оренди від 22.11.2018 б/н) у громадянина Суботіна Р.П. Отже, надана інформація щодо зареєстрованих потужностей оператора ринку за номерами r-UA-10-21-682, що виданий ТОВ «Руол Стандарт» жодним чином не підтверджує наявність зареєстрованої потужності оператора ринку саме у орендодавця транспортного засобу (громадянина Суботіна Р.П.). Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «Руол Стандарт» у складі тендерної пропозиції не надав достовірної інформації у вигляді довідки, яка містить відомості з реєстру потужностей оператора ринку орендодавця транспортного засобу (громадянина Суботіна Р.П.) із зазначенням номеру в даному реєстрі, чим не дотримав вимог підпункту 1.2. пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Руол Стандарт», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та допустив його до оцінки. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 17.10.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень стосовно прийняття рішення щодо допущення до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Руол Стандарт», яка не відповідала вимогам підпункту 1.2. пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 18.10.2022 надав інформацію та документи, які не підтверджують правомірність дій Замовника під час розгляду тендерної пропозиції даного учасника.
Період усунення порушень: 25.10.2022 18:01 - 08.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2022 18:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усенення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі – М’ясо, код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання (припинення) Договору №37 від 14 лютого 2022 року (далі – Договір), який укладений між Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації та приватним підприємством «НІКА - 1». Додаткова угода №3 від 27 жовтня 2022 року, на розірвання (припинення) Договору додається.
Дата публікації звіту: 27.10.2022 17:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Усунуто
Дата публікації: 11.11.2022 14:59

Запити/Пояснення