-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
Завершена
13 211 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 056.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 056.00 UAH
Номер:
711c9b41820249c2955c63af2840ffe3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 12:36 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-12-20-005241-c 20.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Руол Стандарт» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ПП «Ніка-1», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.12.2021 № 10, протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.01.2022, тендерні пропозиції приватного підприємства «Ніка-1» (далі – ПП «Ніка-1») та товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» (далі – ТОВ «Руол Стандарт»), протокольне рішення уповноваженої особи від 01.02.2022 № 85, повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2022, договір про закупівлю від 14.02.2022, повідомлення про внесення змін до договору від 11.07.2022, додаткову угоду від 11.07.2022 № 1, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 05.10.2022 та 18.10.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у підпункті 1.2. пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками торгів достовірної інформації у вигляді довідок у довільній формі, в яких вказати посилання на відкриті дані з реєстру потужностей операторів ринку на складські/виробничі приміщення та транспортні засоби із зазначенням номеру в даному реєстрі (з урахуванням вимог ст. 23 та ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» щодо товару, що є предметом даної закупівлі). Також передбачив, що якщо учасники орендують транспортні засоби або користуються послугами компаній перевізників, а так само орендують складські/виробничі приміщення – надати інформацію з реєстру потужностей операторів ринку орендодавців/надавачів послуг із зазначенням номеру в даному реєстрі.
Учасник ТОВ «Руол Стандарт» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 13.01.2022 № 111/01, якою повідомив, зокрема, про орендований транспортний засіб марки MAN (модель МЕ 18.200). Також надав договір оренди зазначеного транспортного засобу, укладеного із гр. Суботіним Р.П. та довідку про наявність інформації з реєстру потужностей операторів ринку на складські/виробничі приміщення від 10.01.2022 № 112/01 з інформацією, зокрема, про зареєстровану потужність за номером r-UA-10-21-682.
Згідно із Державним реєстром потужностей операторів ринку (за посиланням https://www.agro-id.gov.ua/reestr.rs/rs/) зареєстрована потужність за номером r-UA-10-21-682, видана учаснику ТОВ «Руол Стандарт» за видом діяльності транспортування, зберігання та реалізація харчових продуктів.
Слід зазначити, транспортний засіб марки MAN (модель МЕ 18.200) про який йдеться в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 13.01.2022 № 111/01 орендований (на підставі нотаріально посвідченого договору оренди від 22.11.2018 б/н) у громадянина Суботіна Р.П.
Отже, надана інформація щодо зареєстрованих потужностей оператора ринку за номерами r-UA-10-21-682, що виданий ТОВ «Руол Стандарт» жодним чином не підтверджує наявність зареєстрованої потужності оператора ринку саме у орендодавця транспортного засобу (громадянина Суботіна Р.П.).
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «Руол Стандарт» у складі тендерної пропозиції не надав достовірної інформації у вигляді довідки, яка містить відомості з реєстру потужностей оператора ринку орендодавця транспортного засобу (громадянина Суботіна Р.П.) із зазначенням номеру в даному реєстрі, чим не дотримав вимог підпункту 1.2. пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Руол Стандарт», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та допустив його до оцінки.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 17.10.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень стосовно прийняття рішення щодо допущення до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Руол Стандарт», яка не відповідала вимогам підпункту 1.2. пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 18.10.2022 надав інформацію та документи, які не підтверджують правомірність дій Замовника під час розгляду тендерної пропозиції даного учасника.
Період усунення порушень:
25.10.2022 18:01 - 08.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2022 18:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усенення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі – М’ясо, код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання (припинення) Договору №37 від 14 лютого 2022 року (далі – Договір), який укладений між Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації та приватним підприємством «НІКА - 1». Додаткова угода №3 від 27 жовтня 2022 року, на розірвання (припинення) Договору додається.
Дата публікації звіту:
27.10.2022 17:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Усунуто
Дата публікації:
11.11.2022 14:59
Запити/Пояснення
Номер:
b78d5c2f83f54ba9ad7efb92e3617c02
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2022 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-005241-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання приватним підприємством «Ніка-1» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
5. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 11.07.2022 № 1 до договору від 14.02.2022 №37 відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3553ecd1bd614d70b3cad37ba43e63f8
Назва:
Пояснення (інформація, документи) до запиту
Дата опублікування:
05.10.2022 15:28
Опис:
«На виконання норми ч. 5 стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Для забезпечення потреби та необхідних умов повноцінного функціонування освітнього процесу закладів освіти підпорядкованих Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Замовник/Управління), в тому числі, повноцінного та раціонального харчування вихованців закладів освіти Замовника та задоволення потреби продуктами харчування, зокрема, м’ясом, Замовником здійснено закупівлю м’яса, код 15110000-2 – М’ясо за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за позиціями – Яловичина охолоджена, Свинина пісна, Філе куряче, оскільки саме це м’ясо вживається вихованцями закладів дошкільної освіти.
При закупівлі м’яса, Замовником було враховано та дотримано норми законодавчих актів, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон про закупівлі) від 25.12.2015 № № 922-VIII, Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 № 463-IX, Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII, Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-III, спільного наказу МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563, Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затверджену спільним наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 (далі – Інструкція № 298/227), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305 (далі-Постанова №305), Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики м’яса визначено відповідно до вимог Інструкції № 298/227.
Пунктом 4.11. Інструкції № 298/227 передбачено, що для зберігання продуктів, які особливо швидко псуються, необхідно використовувати холодильне обладнання (холодильники побутові, холодильні шафи, прилавки, морозильні камери). Для молочних та м'ясних продуктів необхідно передбачити окреме холодильне обладнання. У випадках зберігання їх разом слід забезпечити товарне сусідство.
Пунктом 4.23 Інструкції № 298/227 визначено, зокрема, що м’ясо має бути великими шматками. Забороняється розморожування (дефростація) м'яса дрібними шматками. Поверхня м’яса рівна, не обвітрена, м’ясо зачищене від сухожиль і грубих поверхневих плівок. Місця, які мають згустки крові, клейма, а також забиті місця, повинні ретельно зачищатися і видалятися.
Термін зберігання м’яса визначено з урахуванням додатку 4 таблиця «терміни реалізації та умови зберігання продуктів, що швидко та особливо швидко псуються» Інструкції № 298/227 та Закону про закупівлі в частині недискримінації учасників з урахуванням часу постачання м’яса до закладів освіти Замовника та залишкового терміну зберігання отриманого продукту, що має бути не менше 80% від загального терміну придатності.
Оскільки в харчувані дітей велика роль належить м’ясу, саме тому воно повинно бути високої якості. У м’ясі міститься велика кількість цінних компонентів, що включають жири, білки, вуглеводи, органічні кислоти, гормони, ферменти, мінеральні речовини, які необхідні для розвитку дитини.
Характеристики м’яса в частині яловичина охолоджена, свинина пісна, філе куряче визначено відповідно до
Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих акладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305, якою до переліку вітчизняних продуктів для харчування дітей включено м’ясо птиці – охолоджене, без шкіри та кісток; свинина, яловичина – охолоджена, нежирна, без кісток.
Відповідно до вищезазначеної Постанови замовник створює умови для забезпечення харчування здобувачів освіти/дітей з особливими дієтичними потребами.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі на КЕКВ 2230 «продукти харчування» заплановано відповідно до Бюджетного запиту (аркуш 2 Бюджетного запиту від 06.01.2022 додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проаналізовано ринок, посилаючись на загальнодоступну інформацію, зокрема здійснений аналіз роздрібних цін на Прозоро Маркеті, на сайті Мінфін - іформація «Планування та Моніторинг цін» (аркуш 13 додається). Кількість дітей у закладах освіти Замовника відповідно до Мережі закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти району (класів і груп у них) у 2021/2022 навчальному році затверджену від 29.10.2021 № 558 (аркуш 5 додається).
Розрахунок очікуваної вартості м’яса за позиціями:
Яловичина охолоджена - 13800 кг *230,00 =3 174 000,00 грн.
Свинина пісна - 13800 кг *144,00 = 1 987 200,00 грн.
Філе куряче – 64400 кг*125,00 = 8 050 000,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі становить: 13 211 200 грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ грн.
Кількість м’яса за позиціями, що підлягає закупівлі, розраховано виходячи з аналізу споживання відповідного м’яса попереднього року сформованого на підставі інформації «Планування та Моніторинг цін» та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305.
З урахуванням викладеного вище, з метою ефективного та раціонального використання коштів Замовником для забезпечення потреби, здійснено закупівлю м’яса за позиціями, яке за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=2722&subcat=151
Інформація з документальним підтвердженням щодо виконання приватним підприємством «Ніка - 1» вимог частини 2 статті 41 Закону.
Відповідно до вимог частини 2 статті 41 Закону переможець ПП «Ніка - 1» процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав:
1. Рішення № 2/16 від 30.03.2016р.
2. Наказ №6-П від 01.04.2016р.
3. Довідка №127 від 09.02.2022р. Щодо наявності ліцензії або документа дозвільного характеру (аркуш 4 додається).
Інформація та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідно до умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору (договір укладено 14.02.2022р.)
перерахував грошові кошти на рахунок замовника в розмірі 1 відсоток від вартості договору як забезпечення виконання договору про закупівлю.
Договір укладено на суму 13 106 412,00 грн., отже 09.02.2022р. ПП «Ніка - 1» перерахувала грошові кошти в сумі 131 064,12 грн. на рахунок замовника. Платіжне доручення № 3591 від 09. 02.2022р.( аркуш 1 додається).
Інформація та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 11.07.2022р. № 1 до договору від 14.02.2022р. №37 відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону та пункту 13.3.2 розділу 13 договору №37 від 14.02.2022р. Постачальником було надано звернення з письмовою Пропозицією №31 від 28.06.2022р. про збільшення ціни за одиницю товару на м’ясо свинини пісної та філе куряче.
Замовником здійснено перевірку цінової пропозиції на офіційному сайті Мінфіну
за посиланням:
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/
Крім цього проаналізовані середні ціни на товари по м. Києву.
Звернення Постачальника організації враховані відповідно до вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону, що не перевищує 10 відсотків, а саме:
Свинина пісна – 7,8 відсотки;
Філе куряче – 5,6 відсотки;
(аркуш 6 додається).
Номер:
db595fcc0c9744d693b646661e4234b8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2022 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’яса (інформацію
опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-
005241-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про
основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2
та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на
підставі яких документів вами прийнято рішення щодо допущення до аукціону
учасника ТОВ «Роул Стандарт», тоді як, у складі його тендерної пропозиції на
недотримання вимог підпункту 1.2. пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до
тендерної документації відсутня інформація з реєстру потужностей операторів
ринку (із зазначенням відповідного номеру в реєстрі) щодо орендодавців
транспортних засобів: марки МАN (модель МЕ 18.220) гр. Суботіна Руслана
Петровича та марки IVEKO (модель 50 С13) гр. Суботіної Галини
Никифорівни.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну
систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього
запиту.
Номер:
56e62405f36749a3b1d75995d3420e04
Назва:
Пояснення (інформація, документи) до запиту
Дата опублікування:
18.10.2022 16:04
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
На виконання норми ч. 5 стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Замовником відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 розділ 1 додатку 1до тендерної документації на закупівлю М’ясо, код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-20-005241-с. було встановлено вимогу до Учасника щодо надання наступних документів:
«Достовірна інформація у вигляді довідки довільної формі, в якій вказати посилання на відкриті дані з реєстру потужностей операторів ринку на складські/виробничі приміщення та транспортні засоби із зазначенням номеру в даному реєстрі (з урахуванням вимог ст. 23 та ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» щодо товару, що є предметом даної закупівлі). Якщо Учасник орендує транспортні засоби або користується послугами компанії перевізника, а так само орендує складські/виробничі приміщення – надати інформацію з реєстру потужностей операторів ринку орендодавця/надавача послуг із зазначенням номеру в даному реєстрі.»
Відповідно до вищезазначеної Вимоги тендерної документації товариство з обмеженою відповідальністю «РУОЛ СТАНДАРТ», що є Учасником процедури закупівлі, надало наступні документи:
- Довідку про наявність інформації з реєстру потужностей операторів ринку на складські/виробничі приміщення та транспортні засоби № 112/01 від «10» січня 2022 р.. В якій вказав посилання на відкриті дані з реєстру потужностей на складські приміщення та транспортні засоби із зазначенням реєстраційного номеру r-UA-10-21-682 в реєстрі. А також, зазначив, що має орендовані автотранспортні засоби, які не підлягають державній реєстрації, як окрема потужність, транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності, або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Дана інформація розміщена в Державному реєстрі потужностей операторів ринку за посиланням www.consumer.gov.ua.
Проте, Учасником також надано експлуатаційний дозвіл №10-21-149 від 09 серпня 2018р., в якому зазначено діяльність зі зберігання харчових продуктів тваринного походження (потужності загального призначення – холодильний склад (незалежний, автономний) – інші харчові продукти тваринного походження – потужність зі зберігання, потужність з реалізації). Реєстраційний номер потужності а –UA-10-21-149-0-CS-XVI-SP, PS. (Документи додаються на 4 аркушах).
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог ст. 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку, які проводять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, у тому числі транспортування. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер.
Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Процедура державної реєстрації потужностей передбачена Порядком проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, який затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 10 лютого 2016 року № 39.
В зв’язку з вищезазначеним Вимога тендерної документації Учасником товариством з обмеженою відповідальністю «РУОЛ СТАНДАРТ» викона.