-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи
Завершена
266 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 332.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 332.50 UAH
Номер:
8c1512d307d74035a49d1f27dca529db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-21-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2022 00:00
Період моніторингу:
21.01.2022 14:43 - 12.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.01.2022
№ 22
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.01.2022 № 22.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-12-20-001066-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації по закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 21.01.2022 року № 10Ф відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Коростишівської спеціальної школи Житомирської обласної ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Палько Сергій Юрійович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2022 року № 2, повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2022 року та договір про закупівлю від 21.01.2022 року № 10Ф.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція переможця ФОП Палько Сергій Юрійович не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації та підпункту 1 (для фізичних осіб-підприємців) пункту 1 частини 3 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі фізичні особи-підприємці повинні надати, зокрема, копію паспорту (в повному обсязі) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами.
Однак, учасник ФОП Палько Сергій Юрійович у складі тендерної пропозиції надав копію паспорту не в повному обсязі, надано копії сторінок 1-5, 8-13 паспорту, тобто відсутні копії сторінок 6-7, чим не дотримано вимоги пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до підпункту 4 пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації вимагалась копія посвідчення про якість та/або декларації виробника та/або сертифікау відповідності на запропоновану продукцію, що засвідчують якість товару, що є предметом закупівлі чинних на дату аукціону (завірені учасником та виробником).
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Палько Сергій Юрійович відсутня копія посвідчення про якість та/або декларація виробника та/або сертифікат відповідності на запропоновану продукцію, що засвідчують якість товару, що є предметом закупівлі, чим не дотримано вимоги підпункту 4 пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до підпункту 5 пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що у складі своєї тендерної пропозиції подається інформація про наявність запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР на підтвердження того, що виробник продукції застосовує санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та/або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з наданням чинної документації виробника продукції щодо впровадження системи HACCP та/або або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Якщо учасник не є виробником продукції, на підтвердження того, що учасник застосовує санітарні заходи та впроваджує постійно діючі процедури, які базуються на принципах НАССР та/або інших систем забезпечення безпечності та якості під час обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», учасник повинен надати чинну документацію відповідної системи забезпечення безпечності та якості під час обігу харчових продуктів або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) та/або інших систем забезпечення безпечності та якості під час обігу харчових продуктів.
Згідно даних у відкритих реєстрах, а саме в ЄДР, ФОП Палько Сергій Юрійович може провадити різноманітну діяльність з оптової та роздрібної торгівлі, однак, відсутня інформація про виробництво/вирощування продукції, яка є предметом даної закупівлі.
Також, відповідно до наданого витягу з наказу про державну реєстрацію потужності ФОП Палько Сергій Юрійович вид діяльності, що планує здійснювати ФОП Палько Сергій Юрійович з використанням потужності – «Діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C і залишатися придатними і споживання людиною: транспортування; зберігання; реалізація; роздрібна торгівля харчовими продуктами», тобто відсутній вид діяльності «первинне виробництво».
Таким чином, згідно інформації вище, ФОП Палько Сергій Юрійович не є виробником продукції, що є предметом закупівлі, отже повинен надати чинну документацію відповідної системи забезпечення безпечності та якості під час обігу харчових продуктів або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) та/або інших систем забезпечення безпечності та якості під час обігу харчових продуктів.
Однак, у складі тендерної документації учасника ФОП Палько Сергій Юрійовчи відсутня чинна документація відповідної системи забезпечення безпечності та якості під час обігу харчових продуктів або довідка у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) та/або інших систем забезпечення безпечності та якості під час обігу харчових продуктів, чим не дотримано вимоги підпункту 5 пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації.
Також, відповідно до підпункту 6 пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, якщо учасник не є виробником, надати кольорову копію документів, що підтверджують відносини з виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі, дійсних на 2022 рік.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Палько Сергій Юрійович відсутня кольорова копія документів, що підтверджують відносини з виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі, дійсних на 2022 рік, чим не дотримано вимоги підпункту 6 пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до підпункту 9 пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації та підпункту 1.3 пункту 1 частини 1 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу надати оригінал або завірену належним чином копію договору на проведення дезінфекції та дератизації складських та холодильних приміщень Учасника з додаванням актів виконаних робіт (завірена учасником).
Учасник ФОП Палько Сергій Юрійович надав договір ФОП Палько Сергій Юрійович з МСП «КВАРТЕТ» згідно якого, МСП «КВАРТЕТ» буде проводити санітарну обробку наданих автомобілів ФОП Палько Сергій Юрійович відповідно до вимог діючого законодавства, а також акт прийому-здачі робіт від 24.12.2012 року про виконання відповідних робіт.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Палько Сергій Юрійович відсутній оригінал або завірена належним чином копія договору на проведення дезінфекції та дератизації складських та холодильних приміщень Учасника з додаванням актів виконаних робіт (завірена учасником), чим не дотримано вимоги підпункту 9 пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати лист-погодження з істотними умовами договору, про те що учасник ознайомлений з проектом договору, який зазначений в цій тендерній документації та погоджується з істотними умовами договору про закупівлю та гарантує свої зобов'язання за ним, якщо його пропозиція буде визнана найбільш економічно вигідною та підписаний проект договору, кожна сторінка якого повинна містити надпис «З умовами договору згідні».
На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Палько Сергій Юрійович у складі тендерної пропозиції надав лист погодження від 07.01.2022 року № 7, в якому зазначив про погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, а також підписаний проект договору.
Однак, проект договору не містить на кожній сторінці напис «З умовами договору згідні», чим не дотримано вимоги пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації.
Відповідно підпункту 1.3 пункту 1 частини 1 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено вимогу надати, зокрема, копію договору оренди на складське та холодильне приміщення (оригінал або належним чином завірена копія документу, що підтверджує право власності / користування на приміщення (копія договору купівлі - продажу або свідоцтва про право власності, або копію договору оренди якщо учасник користується таким на підставі договору оренди).
На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Палько Сергій Юрійович надав договір оренди складського приміщення від 15.09.2014 року № 24 (далі – договір № 24), укладеного з ПАТ «Меблі», в якому відповідно до пункту 1.3 частини 1 зазначено, що передача складського приміщення Орендарю здійснюється на підставі акту прийому-передачі, що є невід’ємною частиною договору, що має бути Додатком № 1 до договору № 24.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Палько Сергій Юрійович відсутній Додаток № 1 до договору № 24, чим не підтверджено фактичну наявність в учасника вказаного складського приміщення та відповідно не дотримано вимоги підпункту 1.3 пункту 1 частини 1 Додатку № 1 до тендерної документації та не підтверджено кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Відповідно підпункту 2.1 пункту 2 частини 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагалось надати, зокрема, копії медичних книжок працівників учасника, які будуть залучені до поставки товару та копії посвідчення водія.
В наданій учасником ФОП Палько Сергій Юрійович довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 04.01.2022 року № 12 зазначено, що Палько Сергій Юрійович є єдиним працівником.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Палько Сергій Юрійович надано медичну книжку Палько Сергія Юрійовича № 361548.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Палько Сергій Юрійович відсутня копія посвідчення водія на Палько Сергія Юрійовича, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 частини 1 Додатку № 1 до тендерної документації та не підтверджено кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 частини 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», встановлено вимогу надати довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного), з інформацією про Замовника з яким укладено договір, предметом закупівлі, сумою, тощо.
Разом з тим, відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 частини 1 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу надати скановану копію з оригіналу листа (листів) - відгука про співпрацю та виконання по всіх аналогічних договорах, зазначених в довідці, відповідно до п. 3.1 від Покупця, що вказані в п. 3.1 та 3.2. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (не раніше 2020 р).
На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції учасник ФОП Палько Сергій Юрійович надав інформаційну довідку від 04.01.2022 року № 9 з інформацією про виконання трьох аналогічних договорів, а також надано копії вказаних в довідці аналогічних договір, а саме:
- договір від 08.11.2021 року № 173, укладений з Відділом освіти Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області;
- договір від 03.03.2021 року № 36, укладений з Станишівською сільською радою Житомирського району Житомирської області;
- договір від 01.09.2021 року № 20Ф, укладений з Коростишівською спеціальною школою Житомирської обласної ради.
А також надано лист-відгук від 04.01.2022 року № 01-23/01 до договору від 01.09.2021 року № 20Ф, наданий Коростишівською спеціальною школою Житомирської обласної ради.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Палько Сергій Юрійович відсутні листи-відгуки до договорів від 08.11.2021 року № 173 та від 03.03.2021 року № 36, чим не дотримано вимоги підпункту 3.2 пункту 3 частини 1 Додатку № 1 до тендерної документації та не підтверджено кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно пункту 2 частини 3 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу надати відомості про учасника за встановленою в даному пункті формою.
На виконання вказаної вимоги учасником ФОП Палько Сергій Юрійович у складі тендерної документації надано довідку «Інформація про учасника» від 04.01.2022 року № 4.
Однак, надана довідка не відповідає встановленій в тендерній документації формі, а саме, у наданій учасником довідці відсутні такі графи: Код (ЄДРПОУ); Індивідуальний податковий номер (для учасників – юридичних осіб) або Номер облікової картки платника податків (для учасників – фізичних осіб); Правовий статус суб’єкта; Організаційно-правова форма; Місце та дата реєстрації, Профілюючий напрямок діяльності.
Таким чином не дотримано вимогу пункту 2 частини 3 Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено умову, що якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо, що підтверджується документами (копії декларації виробника / або посвідчення про якість, які додаються в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції).
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Палько Сергій Юрійович відсутні копії декларації виробника або посвідчення про якість, чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації.
Також слід зазначити, що відповідно до підпункту 3.2.3 пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації встановлено умову, що усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Палько Сергій Юрійович надано частину документів, в яких відсутня повна назва предмету закупівлі, щодо якої складаються документи, зокрема, в наступних документах:
- гарантійному листі від 04.01.2022 року № 22;
- гарантійному листі від 04.01.2022 року № 16;
- довідці від 04.01.2022 року № 18;
- листі-згоді від 04.01.2022 року № 6;
- гарантійному листі від 04.01.2022 року № 21;
- гарантійному листі від 04.01.2022 року № 24;
- листі погодження від 04.01.2022 року № 7;
- гарантійному листі від 04.01.2022 року № 25;
- гарантійному листі від 04.01.2022 року № 23;
- гарантійному листі від 04.01.2022 року № 15;
- інформаційній довідці від 04.01.2022 року № 14;
- гарантійному листві від 04.01.2022 року № 20;
- інформаційній довідці від 04.01.2022 року № 4;
- інформаційній довідці від 04.01.2022 року № 10;
- довідці від 04.01.2022 року № 12;
- довідці від 04.01.2022 року № 19;
- інформаційній довідці від 04.01.2022 року № 11;
- інформаційній довідці від 04.01.2022 року № 13;
- інформаційній довідці від 04.01.2022 року № 9.
Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Палько Сергій Юрійович, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
25.01.2022 16:43 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2022 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
відповідь надана листом
Дата публікації звіту:
04.08.2022 11:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
04.08.2022 13:31