• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Торги відмінено

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Номер: 4aea33d8ce2c4a00b35ca7eca868d770
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-18-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.01.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 18.01.2022 16:45 - 09.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Херсон 18.01.2022 № 34 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-12-20-002745-c. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 18.01.2022. Начальник управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, oli4kabr@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2 та 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПІВНІЧНИЙ АЛЬЯНС» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує вжити заходів щодо відміни вказаної закупівлі або протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Каланчацької селищної ради Херсонської області (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.12.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.01.2022; тендерну пропозицію переможця ТОВ «ПІВНІЧНИЙ АЛЬЯНС», повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2022; відповідь замовника від 21.01.2022 отриману через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовником у підпунктах 5 і 6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, наведені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі в редакції Закону, яка втратила чинність на підставі змін, внесених Законом України від 03.11.2020 № 954-IX «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень». Таким чином,у тендерній документації зазначено відомості, які не відповідають статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 цього закону. Крім того, відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону, Замовник за змістом тендерній документації обов’язково визначає кінцевий строк подання учасниками тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій за вказаною процедурою є 12.01.2022. Проте, в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить інформацію що строк подання тендерних пропозицій спливає 12.01.2022. Відповідно, до вимог частини першої статті 24 Закону, замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Проте, на запит щодо надання роз’яснень від 21.12.2021 Замовником відповідь на запит надано лише на 7 робочий день, а саме 04.01.2022, чим порушено вимоги частини першої статті 24 Закону. Також, 19.01.2022 Управлянням направлено запит, через електронну систему закупівель щодо оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення інформації на власному веб-сайті відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710). У наданій Замовником відповіді від 21.01.2022 на запит Управління відсутнє документальне підтвердження щодо виконання вимог пункту 4-1 Постанови №710. Не оприлюднення Замовником на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі порушує вимоги пункту 4-1 Постанови№710.
Період усунення порушень: 25.01.2022 15:37 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2022 15:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі, ідентифікатор моніторингу UA-2022-01-18-000086, Замовником прийняте рішення про відміну процедури закупівлі Електрична енергія (UA-2021-12-20-002745-c) та оприлюднена інформація про відміну в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 27.01.2022 12:11

Запити/Пояснення