• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15540000-5 «Сирні продукти ( сир твердий та сир кисломолочний)»

Завершена

2 607 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 035.00 UAH
Номер: b2f28e54aa8f4d02bb007a96ec7beee3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-21-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.10.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 21.10.2022 14:58 - 11.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.10.2022 № 73-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 20.10.2022 № 73-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-12-17-019812-c, 17.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 075-54-85, kalenichenko19990709@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Меридіан» (далі − замовник) на 2022 рік, тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 17.12.2021 № 68 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію учасника ТОВ «Деражнянський молочний завод»; протокольне рішення тендерного комітету замовника від 04.01.2022 № 79; повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2022; договір про постачання товару від 17.01.2022 № 11 на суму 2 583 000,00 грн (з ПДВ), укладений із переможцем ТОВ «Деражнянський молочний завод» (далі – Договір від 17.01.2022) та додаткову угоду від 02.09.2022 № 1 до Договору від 17.01.2022; відповідь замовника від 04.11.2022, оприлюднену в електронній системі закупівель. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що замовник у тендерній документації (підпункт 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації) вказав: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій» та в Додатку № 1 до тендерної документації «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» пункт 2 зазначено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Водночас відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону передбачено, що «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Отже, замовник порушив вищевказані норми Закону в частині зазначення в тендерній документації невідповідного терміну дії тендерних пропозицій учасників. За результатами процедури, замовник уклав з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Деражнянський молочний завод» Договір від 17.01.2022 на суму 2 583 000,00 грн (з ПДВ). У подальшому, замовником укладено з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Деражнянський молочний завод» додаткову угоду від 02.09.2022 № 1 до Договору від 17.01.2022 на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, а саме збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Період усунення порушень: 14.11.2022 13:38 - 29.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2022 13:38

Запити/Пояснення